Ja echt jammer. Hoort er toch wel bij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Mag niet van het Olympische comitee...![]()
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef TheZapster het volgende:
Waarom krijgt Semin in godsnaam hier 2 minuten voor
Wat is dat nouquote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Komt hij verrassend goed weg ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:44 schreef TheZapster het volgende:
Ongelofelijk, hij krijgt ook maar 2 minuten
Thuisland wordt weer eens bevoordeeld.
Kom op!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Tja, ze willen idd de aggressie beperkt houden om het imago van de spelen niet te schaden, maar het hoort idd bij de sport.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom op!!
Dan kunnen ze ook zeggen dat niet mag vallen als je aan het kunstrijden bent. Het hoort bij de sport en het viel me al op dat de spelers zich zo rustig hielden.
Zelfde stadion? Rap dweilen en opruimen dus. En ik dank dat de canadezen op de tribune buiten feest gaan vieren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:51 schreef Saviola het volgende:
over 10 minututjes Finland-Tsjechiëverleidelijk, maar heb toch echt slaap nodig
Volgens mij wel, maar hoe ze dat idd doen? Dat wordt even snel de schoonmaakploeg er doorheen ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfde stadion? Rap dweilen en opruimen dus. En ik dank dat de canadezen op de tribune buiten feest gaan vieren.
Waar ook al door de dames gehockeyed is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:57 schreef Saviola het volgende:
Nope, wordt gespeeld in de UBC Thunderbird Arena, een kleinere arena ook in Vancouver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |