Picasaquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
je copyright is net zo lelijk als die van mij!
En nou denk jij dat die impressie van een Friese vlag de huisstijl van Qbuzz is?quote:
Dat zou in principe kunnen maar ik denk dat 't gewoon dezelfde streek Integro is die al vaker in Frieslân op Qliner 351 is ingezet. Zit ook een Wayfarer in maar ziet er verder niet uit. Alsof de vloer naden opnieuw met kauwgom zijn aangesmeerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
XX heeft ook de 2791 naar fryslan gehaald geloof ik
Er zitten geen pompeblêden op de bus. Zoja, dan was het overduidelijk een Friese bus. Zo dom ben ik heus weer niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En nou denk jij dat die impressie van een Friese vlag de huisstijl van Qbuzz is?
Mja, het was wel duidelijk dat er eentje op gezeten heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zitten geen pompeblêden op de bus. Zoja, dan was het overduidelijk een Friese bus. Zo dom ben ik heus weer niet.
Weet ik, maar ze hebben volgens mij in Friesland met de concessie geen uiterlijkeisen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, het was wel duidelijk dat er eentje op gezeten heeft
Insgelijks. Sterkte Marty, al weet ik niet of je hier meeleest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Bron touringcarteam-marcel:
[..]
Daar sluit ik me graag bij aan.
MAN 8849, met Wayfarer, is tegenwoordig inderdaad standaard op lijn 351 te vinden. Nuttiger dan hem steeds als reserve in Leeuwarden te houden, terwijl daar gewoon genoeg Integro's beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En nou denk jij dat die impressie van een Friese vlag de huisstijl van Qbuzz is?
[..]
Dat zou in principe kunnen maar ik denk dat 't gewoon dezelfde streek Integro is die al vaker in Frieslân op Qliner 351 is ingezet. Zit ook een Wayfarer in maar ziet er verder niet uit. Alsof de vloer naden opnieuw met kauwgom zijn aangesmeerd.
Is overigens wel meer een chauffeurs bus, hij rijdt een stuk pittiger dan de gemiddelde 2900 wagen.
Hij reed van 't weekend op 351 samen met een 8800 MANneke. We kwamen maandag op de Afsluitdijk ook nog een Ambassador tegen richting Fr. maar of die nou ook 350 reed?! Volgens mij waren we op Zurich nl compleet.
Tot m'n stomme verbazing dit weekend geen enkele 5600 Volvo tegen gekomen. Kennelijk zijn die toch echt reserve nu.
Had gewoon een 8100-Amba teruggestuurdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef NoBody122 het volgende:
Laatst reed er ook een MAN van Alkmaar, de 8830 als ik me niet vergis, op lijn 350...
Idd. Heel veel sterktequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Inderdaad, heel veel sterkte voor de familie Werkman...
Nuttig is om die teveel aan Integro's dan maar naar Joure te sturen en de reserve de reserve te laten zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
MAN 8849, met Wayfarer, is tegenwoordig inderdaad standaard op lijn 351 te vinden. Nuttiger dan hem steeds als reserve in Leeuwarden te houden, terwijl daar gewoon genoeg Integro's beschikbaar zijn.
De keuze van die gasten in Alkmaar wordt er niet beter op. Laatst ook al eens een 5100 Amba gehadquote:Laatst reed er ook een MAN van Alkmaar, de 8830 als ik me niet vergis, op lijn 350...
Magge niet hè, moet LED film display hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had gewoon een 8100-Amba teruggestuurd![]()
zeg alles beter dan fryskers en ambakrotten :pquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nuttig is om die teveel aan Integro's dan maar naar Joure te sturen en de reserve de reserve te laten zijn.
[..]
De keuze van die gasten in Alkmaar wordt er niet beter op. Laatst ook al eens een 5100 Amba gehad![]()
Stuur dan een 3800 MANnetje, dat is tenminste een fatsoenlijke streekbus.
Wel raar trouwens, met 2 Volvo's als reserve en dan een 8800 MANnetje sturen.
Maar ja, alles rijdt overal tegenwoordig. Kwam zelfs ook al een 'Frijsker' in Castricum tegen.
[..]
Magge niet hè, moet LED film display hebben.
Hoort daar Duvedec 7807 ook bij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ivm inbouw ov-chipkaart opladers zijn er tijdelijk wat extra bussen.
Ach, er moet wel een wereldwonder gebeuren, wil de 351 uberhaupt nog bestaan volgend jaar...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
MAN 8849, met Wayfarer, is tegenwoordig inderdaad standaard op lijn 351 te vinden. Nuttiger dan hem steeds als reserve in Leeuwarden te houden, terwijl daar gewoon genoeg Integro's beschikbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |