abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78572292

Merk en type: Saurer
Eigenaar: Jan Hofstra
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 februari 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: rijdt elke werkdag nog steeds lijndienstversterking...
pi_78572709
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
waarom tref ik nou nooit zo`n geyl ding als versterking hier :|
pi_78572724
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

waarom tref ik nou nooit zo`n geyl ding als versterking hier :|
Omdat lijn 60 niet door Joure gaat.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:50:51 #29
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78572765
Hoe zit het met die rode RET-bussen? Bestaan die nog?
Feyenoord Rotterdam
pi_78573360
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Omdat lijn 60 niet door Joure gaat.
nou en

dumpen zie die koopmansreizen bus maar op de 60!

en deze op de 41
pi_78574048
Neeeeeeeeeeee hoe meer koopmans hoe beter!
pi_78575919
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeeeeeeeeeee hoe meer koopmans hoe beter!
heb je dr aandelen van ofzo?
  Spellchecker maandag 1 maart 2010 @ 22:33:07 #33
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_78614884
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die bij Birwa genomen? Lijkt erop in ieder geval

Gisteren heb ik Alliance 2800 weer gezien, alleen niet op de lijn helaas. Hij stond in Dokkum geparkeerd op het terrein van Mollema (schuin, zeer schuin, tegenover het busstation), waar Connexxion vroeger de Dokkumse Fryskers had staan en waar nu alleen nog die van de NOF staan. Kan het zijn, dat de 2800 nu alleen nog doordeweeks rijdt? Zo niet, dan staat hij daar waarschijnlijk te wachten om afgevoerd te worden ofzo
Tevens -purist.
pi_78615000
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

heb je dr aandelen van ofzo?
Als ik daar uitspraken over ga doen krijg ik dat meteen weer op mn bord, de firma koopmans leest mee
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Heb je die bij Birwa genomen? Lijkt erop in ieder geval

Gisteren heb ik Alliance 2800 weer gezien, alleen niet op de lijn helaas. Hij stond in Dokkum geparkeerd op het terrein van Mollema (schuin, zeer schuin, tegenover het busstation), waar Connexxion vroeger de Dokkumse Fryskers had staan en waar nu alleen nog die van de NOF staan. Kan het zijn, dat de 2800 nu alleen nog doordeweeks rijdt? Zo niet, dan staat hij daar waarschijnlijk te wachten om afgevoerd te worden ofzo
Correct

En kan het niet zijn dat NOF die dan gekocht heeft?
pi_78619497
Tijdje terug even foto geschoten toen ik weer eens klem kwam te zitten achter bus 2 in Breda

VDL streekbus als stadslijn 2 dus
pi_78620618
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als ik daar uitspraken over ga doen krijg ik dat meteen weer op mn bord, de firma koopmans leest mee
[..]

Correct

mischien gaan ze voor bieslook de 22 er mee rijden !
  Spellchecker dinsdag 2 maart 2010 @ 02:14:24 #37
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_78622237
quote:

[..]

[..]

Correct

Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Zouden de NOF-chauffeurs waarschijnlijk wel blij mee zijn ook, kunnen die ook eens op een echte bus rijden
Tevens -purist.
pi_78630710
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 02:14 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Zouden de NOF-chauffeurs waarschijnlijk wel blij mee zijn ook, kunnen die ook eens op een echte bus rijden
zolang dat maar niet betekend dat er weer meer nep bussen hier terecht komen :w
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:33:02 #39
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_78633749
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 02:14 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

die DO viel me vanochtend ook op, ga er eigenlijk van uit dat die bus alleen gebruikt wordt voor de cursussen die in dokkum worden gegeven.

kwam tussen leeuwarden en marssum nog een witte DO tegen van E&R.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:05:45 #40
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_78640097
Syntus verovert openbaar vervoer Veluwe

dinsdag 02 maart 2010

DOETINCHEM - Het Achterhoekse vervoersbedrijf Syntus heeft de strijd om het openbaar vervoer op de Veluwe gewonnen. Het bedrijf neemt het vervoer over van Veolia. Dat is de uitkomst van een Europese aanbesteding.

Syntus gaat vanaf 12 december 2010 op de Veluwe rijden. De concessie heeft een looptijd van zes jaar met een mogelijkheid om deze met nog eens vier jaar te verlengen.

Eind vorig jaar kreeg Syntus een gevoelige tik te verwerken toen het de thuisbasis, de Achterhoek, kwijtraakte aan Arriva. Duizenden Achterhoekers liepen daartegen te hoop, vooralsnog vergeefs. Syntus heeft nog een rechtszaak tegen die nederlaag lopen.

Volgens de provincie Gelderland heeft Syntus gewonnen omdat het de huidige dienstregeling handhaaft en op een aantal plaatsen uitbreidt. Belangrijk was ook dat Syntus in alle kernen met meer dan 800 inwoners openbaar vervoer aanbiedt. De provincie roemt ook de inzet van Syntus om de co2-uitstoot van bussen terug te dringen. Dat is opvallend, omdat Syntus in de Achterhoek juist verloor op dit punt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 16:11:11 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78640306
Ze krijgen nu dus een deel van Overijssel en het aansluitende deel in Gelderland. Ben benieuwd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78642412
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ze krijgen nu dus een deel van Overijssel en het aansluitende deel in Gelderland. Ben benieuwd.
Qbuzz praktijken? :p
pi_78648044
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef BastiaanL het volgende:
@swollywood: Mijn foto!
Dat mag ik hopen, hè, anders heb je nl. je naam onder iemand anders z'n foto gezet
En wat een kokkerd ook, die foto, die past vast wel bijna op een lucifer doos
quote:
In Zwolle rijdt een Procity op lijn 5 Westenholte en in Deventer rijdt er eentje voornamelijk op 7 Kloosterlanden maar ook andere lijnen. Dit is slechts tijdelijk, omdat er telkens een standaardbus uit dienst moet voor de inbouw van een afhaalmachine. Dat is een blauw kastje dat ter hoogte van de uitstapdeur is opgehangen en waarmee je ín de bus reisproducten op je kaart kan laden.
Hier in NH-N verschijnen er op 't ogenblik van die oranje "blobs" in de bussen waar ze nog niet inzitten,
tot nog toe boven een van de wielkasten voorin. Mogelijk zijn dat de bevestigings punten waar zo'n apparaat opgeklikt kan worden. Nu lijken 't nog supersized broodtrommels, zonder enige functie.
Bij de 3800 (Streek) MANnetjes zitten de apparaten er wel al enige tijd in, maar dan ook achter, bij de uitgang. Mogelijk zelfs al van dat ze nog in de buurt van Uithoorn reden.
Beef R. Wijker
pi_78648438
quote:
Tsja, ook daar raken ze een keertje op. Zo te zien specials, voor op vliegvelden.
Lijken me nog lastig te slijten, zal wel voor de sloop zijn.

En je krijgt er gratis een paar emmers zand bij

[ Bericht 8% gewijzigd door BeefRWijker op 02-03-2010 19:43:10 ]
Beef R. Wijker
  Spellchecker dinsdag 2 maart 2010 @ 20:19:20 #46
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_78651031
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen, hè, anders heb je nl. je naam onder iemand anders z'n foto gezet
En wat een kokkerd ook, die foto, die past vast wel bijna op een lucifer doos
[..]

Hier in NH-N verschijnen er op 't ogenblik van die oranje "blobs" in de bussen waar ze nog niet inzitten,
tot nog toe boven een van de wielkasten voorin. Mogelijk zijn dat de bevestigings punten waar zo'n apparaat opgeklikt kan worden. Nu lijken 't nog supersized broodtrommels, zonder enige functie.
Bij de 3800 (Streek) MANnetjes zitten de apparaten er wel al enige tijd in, maar dan ook achter, bij de uitgang. Mogelijk zelfs al van dat ze nog in de buurt van Uithoorn reden.
Bij het GVU en Connexxion Utrecht e.o. hebben ze die OV-chipkaart ophaal-kastjes ook al in de bussen hangen. Weet alleen niet zeker of dat in alle bussen al zo is, want zo vaak ga ik daar niet met de bus. Bij Cxx zijn het in ieder geval de 92xx Citaro G's en bij het GVU de 18m en 24m van Hool's
Tevens -purist.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 20:25:48 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78651442
Ik vind het jammer dat ze die gevallen in de bus neerzetten, want het kost toch weer enkele zitplaatsen. En zoveel zijn er al niet in een bus ....
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78651672
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het jammer dat ze die gevallen in de bus neerzetten, want het kost toch weer enkele zitplaatsen. En zoveel zijn er al niet in een bus ....
Bussen worden strax gewoon staplaats only :w

( en dan neem ik gewoon mn eigen tuinstoel mee :p! )
pi_78654276
quote:
[.cXX 2800.]

Merkwaardig, die bus is 2 jaar en 8 maanden geleden ook al eens van eigenaar gewisseld.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het jammer dat ze die gevallen in de bus neerzetten,
quote:
want het kost toch weer enkele zitplaatsen.
Nee hoor.
quote:
En zoveel zijn er al niet in een bus ....
Beef R. Wijker
pi_78686491
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef marcel.nl het volgende:
[..]

Openbaar vervoer in Boskoop ligt nu stil. Het spijt me te lezen dat het heel slecht gaat met de vrouw van Marty, voor hem moet het ook erg zwaar zijn in deze tijd.

Bron touringcarteam-marcel:
quote:
Op 27 februari is helaas Mar Werkman , echtgenote van Marty Werkman ( OV in Boskoop ) op
slechts 57 jarige leeftijd overleden we wensen Marty en familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
Daar sluit ik me graag bij aan.
Beef R. Wijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')