quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Foto's en mpg-tjes? Wat moet ik daar nou mee.
Die zus bij mij onder de douche. Dat wil ik zien.
TS zit nu vast met z'n camera klaar. Want ze komt binnen 20 minuten thuis.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:28 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij heeft TS helemaal geen zus, want we hebben nog steeds geen pica's gezien.
![]()
Dus om 4:20 uur hebben we pica's?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
TS zit nu vast met z'n camera klaar. Want ze komt binnen 20 minuten thuis.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:00 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dus om 4:20 uur hebben we pica's?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jep, Egoïstisch en asociaal, Maarja, dat zijn al mijn zusjes,
Mijn ene zusje gaat bijvoorbeeld beneden laptoppen, Ramt op dat toetsenbord als een
gehandicapte, verheft haar stem bij elk ding wat je bespreekt met haar, zodat ze haar gelijk wil hebben.
Ze laten de deur open van de WC, wat dus zwaar irritant is als je naar boven wilt lopen, Want het is niet zo fris om hun gezeik aan te horen,
Muziek op hun kamer net hard genoeg zodat je net die irritante schelle geluidjes hoort en dan ook nog van die Zwarte pieten muziek en van die muziek waar wel autotune in te vinden is...
Zwaar Asociaal zijn ze, ik ben echt de netste van de familie..![]()
Goed idee, dan krijg ze harde tepels als het water koud word.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef Maitje het volgende:
Als ze gaat douchen beneden de warme kraan aanzetten en dan terug je bed ingaan
ikkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie the fuck gaat er om 4 uur 's nachs douchen_! wat een aso
Dan zuip je niet genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:03 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
ikk
Anders kan ik na het stappen echt niet slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |