Goeie Fipoquote:
ditquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
In welke stad werkt je zus achter de ramen?
Jep, Egoïstisch en asociaal, Maarja, dat zijn al mijn zusjes,quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef Windrush het volgende:
Wat een egoïstisch kutwijf, beetje om 4 uur 's nachts douchen....
quote:
Naja, Ik weet niet wat ze allemaal 's nachts doet,quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit idee had ik ook enigszins, maar zijn die dames van plezier al om 4 uur klaar dan?
Aldus TS:quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:16 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zwaar Asociaal zijn ze, ik ben echt de netste van de familie..![]()
GMTAquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
Hey dwaashazen, kappen met die pics request!
Wellicht staat ze in het voorprogramma ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit idee had ik ook enigszins, maar zijn die dames van plezier al om 4 uur klaar dan?
Well we hebben genoeg ideeën wat we met zijn zusjes aanmoeten maar daar hebben we pics voor nodig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Adelante het volgende:
Hey dwaashazen, kappen met die pics request!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, Zo ziet ze er dus uit...![]()
![]()
wat moet je wel niet posten om 4 notes te krijgenquote:
ijij snapt em.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:19 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
GMTA
GIF'jes en/of videomateriaal... SCHNELLL!!!!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:27 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
ijij snapt em.
een filmpje als de zus doucht is veel beter dan pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]picfailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Waar ik aan zit te denken, omdat mevrouw smorgens en smiddags dus slaapt, haar gewoon gek te bellen, ik ben dan meestal op school.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vrij makkelijk, vraag aan haar of ze sochtes wil douchen aangezien jij er wakker van wordt.
Luistert ze niet ga jij sochtes vroeg gewoon veel herrie maken.. Kijken of ze dat zo leuk vind.
Heb zelf 4 zusjes, ik voel je pijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Waar ik aan zit te denken, omdat mevrouw smorgens en smiddags dus slaapt, haar gewoon gek te bellen, ik ben dan meestal op school.
dus ik kan haar niet wakker maken,.. Maar zoals net,
Half 1 slaap ik normaal al, belt ze net op... OF IK NOG PIZZA WIL!!!
Kom op, IK WIL SLAPEN!!!! zij kent dus echt het woord nachtrust niet, die leeft pas s'avonds/s'nachts...
Ja ik ben ook een nachtlever, maar houd wel rekening met de mensen hier in huis,quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Waar ik aan zit te denken, omdat mevrouw smorgens en smiddags dus slaapt, haar gewoon gek te bellen, ik ben dan meestal op school.
dus ik kan haar niet wakker maken,.. Maar zoals net,
Half 1 slaap ik normaal al, belt ze net op... OF IK NOG PIZZA WIL!!!
Kom op, IK WIL SLAPEN!!!! zij kent dus echt het woord nachtrust niet, die leeft pas s'avonds/s'nachts...
Nou dan gaat ze dus waarschijnlijk net zo janken als mijn andere zusje,die nog om 2 uur gaat douchen, en dan constant loop te schreeuwen en te janken,, '' HET WATER IS KOUWWWWDD!!!''quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:41 schreef mmmkai het volgende:
Elke keer dat je wakker wordt omdat je zus aan t douchen is, opstaan en een paar kranen open zeten. En dan natuurlijk eerst warm en dan steeds heter water, zodat zij de douche ook steeds iets warmer zet. Daarna de kraan vol op koud water open zetten en de plee doorspoelen en je zus verbrandt levend.
Post hun pics, ,dat verlicht de pijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:35 schreef Windrush het volgende:
[..]
Heb zelf 4 zusjes, ik voel je pijn
Arme jongen toch,school-dagen van 3,5 uur, inclusief reistijden... geen wonder dat je uitgeput raakt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef Snaavel het volgende:
om half 11 ging mijn bus naar school,
Klaar gemaakt voor school en toen de dingen gedaan die gedaan moesten worden..
Toen ik eenmaal thuis was om 14:00 uur, was ik dood op
Pics van je zus tijdens het douchen.quote:
Of gewoon samen douchen met je zus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker fappen op je zus als ze staat te douchen en dan gewoon weer lekker proberen te pitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |