Tja, het is jammer dat de vergoeding zo schamel is, maar de nazorg is prima (op het overdrevene af). Zo werd is afgelopen week nog gebeld door een mevrouw van VSP die wilde weten of alles goed ging, of ik de bezorgmap goed had gelezen en begrepen, of ik retourstickers had gekregen, of ik wist vanaf hoeveel stuks fout gesorteerde post ik hun moest bellen, en of ik geen problemen had gehad met de chauffeur.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:24 schreef blckbb het volgende:
Ik heb ook opgezegd, ging snel![]()
Ik loop deze week, volgende week en de week daarna nog, daarna schlüß.
Zeg ik dat ik ga opzeggen, krijg je meteen een: ''Waarom?!''
Moet ik daar verantwoording voor afleggen danWel netjes gezegd dat ik meer tijd in m'n andere baan ga steken, maartoch.
vroeg ze aan mij ook.. Waarom?!? Ik zei:Doet dat ertoe? Nee maar dat moest ze vragen.. Heb gezegd dat ik er geen zin meer in had. Ik was niet zo netjes maar jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:24 schreef blckbb het volgende:
Ik heb ook opgezegd, ging snel![]()
Ik loop deze week, volgende week en de week daarna nog, daarna schlüß.
Zeg ik dat ik ga opzeggen, krijg je meteen een: ''Waarom?!''
Moet ik daar verantwoording voor afleggen danWel netjes gezegd dat ik meer tijd in m'n andere baan ga steken, maartoch.
nou, dat heb ik ook gehad ja, maar dat vind ik dan weer hopeloos overdreven.. Ze maken t zo belangrijk allemaal hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, het is jammer dat de vergoeding zo schamel is, maar de nazorg is prima (op het overdrevene af). Zo werd is afgelopen week nog gebeld door een mevrouw van VSP die wilde weten of alles goed ging, of ik de bezorgmap goed had gelezen en begrepen, of ik retourstickers had gekregen, of ik wist vanaf hoeveel stuks fout gesorteerde post ik hun moest bellen, en of ik geen problemen had gehad met de chauffeur.
Volgens mij denken ze daar dat we een beetje verstandelijk gehandicapt zijn, ofzo
Ik heb het idee dat vooral echt jongeren dit werk doen. 15+ enzo? Ik was 19/20 toen ik dit werk deedquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, het is jammer dat de vergoeding zo schamel is, maar de nazorg is prima (op het overdrevene af). Zo werd is afgelopen week nog gebeld door een mevrouw van VSP die wilde weten of alles goed ging, of ik de bezorgmap goed had gelezen en begrepen, of ik retourstickers had gekregen, of ik wist vanaf hoeveel stuks fout gesorteerde post ik hun moest bellen, en of ik geen problemen had gehad met de chauffeur.
Volgens mij denken ze daar dat we een beetje verstandelijk gehandicapt zijn, ofzo
Hmm dat heb ik niet gehad, behalve de coördinator die langskwam en in feite gewoon dat boekje voorlasquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
echt hequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou, dat heb ik ook gehad ja, maar dat vind ik dan weer hopeloos overdreven.. Ze maken t zo belangrijk allemaal haha
haha dat is lekker handigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef blckbb het volgende:
Ugh, ik heb alsnog maar 1 bakVerdomme.
Ik was trouwens vergeten te vertellen over vorige week, toen kreeg ik 1 bak met een bezorgbon waar 16 euro en 32 kilo op stond![]()
Ik til die bak zo op, nou nevernooit 30 kilo natuurlijk. Word ik een uur later gebeld dat die chauffeurs (oftewel gewone mensen van de Sociale Werkplaats hier) een bak van mij in Leerdam (stadje 20 km van mij af) hebben gezet
omdat school weer begint en omdat ik geen zin heb in die ziggo zooi.. 100 kilo post, dan moet ik 3 of 4 keer fietsen. Als ik nou niets anders te doen had hahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef blckbb het volgende:
Waarom loop je de opzegtermijn niet door dan als ik vragen mag? Ik werk iig nog 3 weekjes door
blij dat ik gestopt benquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Is het jullie opgevallen dat je op zondag vaak nog 1 week extra vooruit kunt kijken? Momenteel zijn week 34 en 35 zichtbaar. Maar vanavond verdwijnt die 35 weer om pas weer donderdag terug te komen, en meestal is het dan al iets minder post.
Voor week 34 staat de teller nu op 561 stuks en 91 kg, en voor week 35 maar liefst op 835 stuks!! (88,6 kg).
Ik kijk altijd maar een keer, dat is wanneer ik de post afmeld. Ik ga toch niet de hele tijd inloggen om te kijken of er iets bij of af isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Is het jullie opgevallen dat je op zondag vaak nog 1 week extra vooruit kunt kijken? Momenteel zijn week 34 en 35 zichtbaar. Maar vanavond verdwijnt die 35 weer om pas weer donderdag terug te komen, en meestal is het dan al iets minder post.
Voor week 34 staat de teller nu op 561 stuks en 91 kg, en voor week 35 maar liefst op 835 stuks!! (88,6 kg).
Ik ga op vakantie, dus mijn vader mag deze grote klussen doenquote:
juist ja, dat vond ik ook het probleem. Of het is reteweinig, of je moet 4 keer fietsenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Okee, bij deze beloof ik niet meer te klagen over te weinig post. Week 35 staat nu op exact 999! Godskolere zeg........
die van mij is al wegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef blckbb het volgende:
Hmm ik bezorg het pas Zondag met een vriend, geen tijd, sorry VSP, sorry medebezorgers
Trouwens ze komen woensdag al mijn tas ophalen dus das netjes
quote:
17, maar dat maakt qua verdiensten niets uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef electrocrash het volgende:
hoe oud ben je als k vragen mag?
moet je echt alles in 1 dag afleveren?
ik bedoel ook of het bevalt wat je krijgt, of is het gewoon te weinig.
15/30 EURO O_O MAAR??? het minimumloon voor een 17 jarige p.maand is toch veel hoger?????quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
17, maar dat maakt qua verdiensten niets uit.
En nee, je mag donderdag en vrijdag bezorgen.
Ik heb er nog een 2e bijbaantje bij want ik denk niet ik van VSP alleen genoeg heb, maar woensdag heb ik mn spullen ingeleverd en ben ik weg bij VSP
Nogmaals, je krijgt niet per uur betaald!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef electrocrash het volgende:
[..]
15/30 EURO O_O MAAR??? het minimumloon voor een 17 jarige p.maand is toch veel hoger?????
Welk baantje heb je nog? en waarom stop je nou met netwerk vsp![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |