haha ja dat was wel lastig idd jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Extra wijken... ik moet er niet aan denken. Mogen ze me eerst wel een vergoeding geven voor het maken van de route
Nog steeds 51 stuks, maar ze zijn iets zwaarder geworden, 't is nu 2,4 kg. Zouden ze echt meermalen per dag mijn poststukken tellen en wegen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die prognose van de hoeveelheid post verandert ook met de dag. Gisteren stond er voor week 31 een 60 stuks van 2,5 kg totaal, gisteravond was het gedaald tot 56 (nog steeds 2,5 kg) en nu staat de teller op 51 stuks (2,3 kg).
Dat zomerdal mag weleens snel afgelopen zijn, want 5 euro per week is wel erg schamel.
Zuchtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nog steeds 51 stuks, maar ze zijn iets zwaarder geworden, 't is nu 2,4 kg. Zouden ze echt meermalen per dag mijn poststukken tellen en wegen?
Ik ga komende week ontslag nemenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef sbientje het volgende:
ziggo komt er weer aan zo te zien.. voor week 34 staat er bij mij 556 stuks en 100 kilo
ik ga dat ook doen denk ik, niet per se meteen, maar over een maandje ofzo.. heb het zo gehadquote:
Ik weet niet, misschien is het ook wel een goed plan om Nuon af te maken en dan met lekker wat geld weg te gaan. Ik weet niet zeker of wanneer ik maandag ontslag neem, ik die week, volgende week nog moet of de week daarop ook nog gezien de uitlooptijd. Of is dat pas als ik op Woensdag ontslag neem, of maakt t helemaal niks uit?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ga dat ook doen denk ik, niet per se meteen, maar over een maandje ofzo.. heb het zo gehad
no kiddingquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Week 34 staat er nu al bij zie ik: 503 poststukken en 87 kg! Dat is het betere werk, eindelijk een beetje leuk verdienen. Drie kwartier werk voor 5 euro schiet nml niet echt op.
all the time.. het is idd gewoon geadresseerde reclame waar niet echt mensen op zitten te wachtenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Hebben jullie nooit gezeik van mensen gehad die niet op de post zaten te wachten? 9 van de de 10 keer bezorg je immers gewoon (geadresseerde) reclame. En ik had een relatief grote wijk waar de brievenbus altijd dicht bij de oprit was. Dus op het moment dat ik kwam aanfietsen ging mevrouw of meneer al naar de brievenbus om even later teleurgesteld te zijn in de troep die ik haar/hem gaf.
Maar sorteer je die shit er dan niet uit? Ik kan me nog herinneren dat ik op een gegeven moment alleen de 'pakjes' bezorgdequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
all the time.. het is idd gewoon geadresseerde reclame waar niet echt mensen op zitten te wachten
nou ja, af en toe zon fotografieblad ofzo
Ik liep toenertid ook nog de huis aan huis krant zo dat ik het dubbel op deed om dat VSP weinig verdiende. Die huis aan huis krant was alleen altijd vrij dik. En die heb ik 1 keer volledig bezorgd maar daarna kreeg ik ook al snel het gevoel dat men die krant ook niet wou. Probleem is alleen dat je kilo's papier overhoudt en je ouders dat niet leuk zullen vinden. Ik bezorg niet wanneer mensen het spul niet willen hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:44 schreef blckbb het volgende:
Tsja ik snap ook niet waarvoor ik het doe soms, maar aan de andere kant krijg je er toch voor betaald dus is het ook weer zo-zo als je het niet bezorgd
Goede reminder, nu ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:14 schreef sbientje het volgende:
Ik heb net gebeld dat ik ermee stop en dat ik deze week nog wil doen, maar daarna niet meer. Heel verhaal over een opzegtermijn, waarvan ik zeker weet dat ik die niet hoef te doen.. Het is goed hoor, ben t zo beu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |