abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82931354
ben net gebeld of ik een wijk kan overnemen in de zomervakantie.. dus nu heb ik 3 weken een extra wijk Hopelijk is dat niet precies als de ziggo er is
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82942915
Ik neem geen enkele wijk over, niet van plan en dat ga ik ook niet doen.
ik ga al voor een ander bijbaantje zo'n 30 uur in de week werken
graag verwijderen
pi_83137268
Vanaf volgende week doe ik geadresseerd !
pi_83138439
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef Cahir het volgende:
Vanaf volgende week doe ik geadresseerd !
jeuujj een nieuwe collega!

ik werd gister alweer gebeld of ik wijken over wilde nemen. Ze hebben een nieuw belsysteem (reteirritant, want je krijgt eerst zo'n bandje als je opneemt en dan word je doorverbonden, ik snap het nut niet, maar goed) , ze zou me nu uit de lijst halen

Deze week 190 stukken, wel 42 kilo. Weet niet wta er bijzit, vast iets zwaars
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:03:29 #80
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_83163042
Mijn Netwerk VSP bezorger gooit altijd gewoon de folders voor de deuren hier in de straat
pi_83164279
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef detulp050 het volgende:
Mijn Netwerk VSP bezorger gooit altijd gewoon de folders voor de deuren hier in de straat
dien een klacht in dan naai m erbij, hoppa!
pi_83195557
zowww, heb het maar even meteen gesorteerd. Moet vrijdag opschieten want ik ga zaterdag op vakantie
het was niet veel, maar wel zwaar. 3 bakkies voor mij
pi_83692905
3,42 voor 70 poststukken viel wel vies tegen Koste ook ruim 70 tot 75 minuten om te bezorgen

Overmorgen 35 stuks wordt echt drie keer niks.
pi_83693450
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef Cahir het volgende:
3,42 voor 70 poststukken viel wel vies tegen Koste ook ruim 70 tot 75 minuten om te bezorgen

Overmorgen 35 stuks wordt echt drie keer niks.
ik 84 stuks haha

het is beter als het wat meer is idd, zo weinig moet je toch je hele wijk voor door...
pi_83702362
Hmmm vakantietijd is aangebroken.

Is een beetje vervelend nu aangezien ik bij m'n vader ben voor 3 weken en de post bij mn moeder bezorgd word.

Volgende week trouwens vrij dus dat word een c-c-c-combobreaker
graag verwijderen
pi_83704635
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik 84 stuks haha

het is beter als het wat meer is idd, zo weinig moet je toch je hele wijk voor door...
Inderdaad. Meer post is gewoon handiger.
pi_83705546
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:

[..]

Inderdaad. Meer post is gewoon handiger.
niet teveel natuurlijk. Voor mij is zo 300-350 eigenlijk het beste
pi_83705595
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef sbientje het volgende:

[..]

niet teveel natuurlijk. Voor mij is zo 300-350 eigenlijk het beste
Hoeveel kisten zijn dat Hoe lang ben je ermee bezig en hoeveel krijg je ervoor betaald?

Deze week ga ik voor de tweede keer bezorgen. Hoop dat ik nu alles binnen 30 minuten kan. Op 21 juli heb ik weer een gesprek en kan ik evt een tweede wijk nemen. Maar als het zo slecht blijft betalen ga ik twijfelen.
pi_83705991
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef Cahir het volgende:

[..]

Hoeveel kisten zijn dat Hoe lang ben je ermee bezig en hoeveel krijg je ervoor betaald?

Deze week ga ik voor de tweede keer bezorgen. Hoop dat ik nu alles binnen 30 minuten kan. Op 21 juli heb ik weer een gesprek en kan ik evt een tweede wijk nemen. Maar als het zo slecht blijft betalen ga ik twijfelen.
nou dat ligt een beetje aan de stukken natuurlijk... volgens mij rond de 20 euro maar dat weet ik niet zeker. 4 bakken vind ik wel prima, 2 keer fietsen en hoef je niet zo vol te tassen
pi_83767019
70 stuks levert 3,45 op en 35 stuks lever 3,14 op Beetje erg krom.

Hoe zit het nou met die variabele toeslag? Stijgt die ook als je twee wijken neemt? Of blijft die altijd gelijk ongeacht het aantal wijken?
pi_83769446
Ik heb er deze week 150
Ga ik gewoon met een schoudertas rondbrengen
graag verwijderen
pi_83769744
Ga binnenkort zo'n transport fiets kopen Met zo'n bakhouder voor het stuur. Ideaal en had toch al een nieuwe fiets nodig.
pi_83788550
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef Cahir het volgende:
70 stuks levert 3,45 op en 35 stuks lever 3,14 op Beetje erg krom.

Hoe zit het nou met die variabele toeslag? Stijgt die ook als je twee wijken neemt? Of blijft die altijd gelijk ongeacht het aantal wijken?
ik neem an dat dat per wijk gaat, maar dat weet ik neit zeker..

ik heb er 84, idd maar even in een schoudertas ofzo..
pi_83788685
Ik krijg telkens post voor een straat waar ik niet hoef te bezorgen
Het zelfde wijknummer, maar niet een straat waar ik moet bezorgen.

Heb het regelmatig retour gedaan maar dan is het de volgende week weer terug, heb de service ook al gebeld maar toch krijg ik het steeds opnieuw. Zelfs soms wel eens weggegooid, en dan krijg je een paar weken later weer hetzelfde poststuk van dezelfde afzender aan hetzelfde adres.

Storend, ik gooi het voortaan gewoon weg
graag verwijderen
pi_83789021
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef blckbb het volgende:
Ik krijg telkens post voor een straat waar ik niet hoef te bezorgen
Het zelfde wijknummer, maar niet een straat waar ik moet bezorgen.

Heb het regelmatig retour gedaan maar dan is het de volgende week weer terug, heb de service ook al gebeld maar toch krijg ik het steeds opnieuw. Zelfs soms wel eens weggegooid, en dan krijg je een paar weken later weer hetzelfde poststuk van dezelfde afzender aan hetzelfde adres.

Storend, ik gooi het voortaan gewoon weg
Neem contact op met je berzorgcoordinator?
pi_83789136
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef Cahir het volgende:

[..]

Neem contact op met je berzorgcoordinator?
Het stoort me ook niet dermate erg hoor, het is 1 poststukje in de twee weken oid. Heb al contact opgenomen met de service, maar die doen er uiteindelijk niks aan; jammer voor hun dan en voor de ontvangende (hoewel het toch maar een stom reclamefoldertje voor meubels is)
graag verwijderen
pi_83789319
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef blckbb het volgende:

[..]

Het stoort me ook niet dermate erg hoor, het is 1 poststukje in de twee weken oid. Heb al contact opgenomen met de service, maar die doen er uiteindelijk niks aan; jammer voor hun dan en voor de ontvangende (hoewel het toch maar een stom reclamefoldertje voor meubels is)
is het wel jouw wijknummer op de sorteerregel? Want dan kan het zijn dat de afzender gewoon de verkeerde sorteerregel heeft en dan blijf jij het krijgen. Kunnen ze volgens mij zo veranderen, maar als netwerk daar niets aan doen ja dan niet
pi_83789426
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

is het wel jouw wijknummer op de sorteerregel? Want dan kan het zijn dat de afzender gewoon de verkeerde sorteerregel heeft en dan blijf jij het krijgen. Kunnen ze volgens mij zo veranderen, maar als netwerk daar niets aan doen ja dan niet
Ja het is hetzelfde wijknummer
Tsja ik heb het aangegeven toen ik ook een keer 50 andere verkeerde poststukken had (verkeerde wijkcode) en ze hebben er niks aan gedaan, jammer dan maar dan gaat het de kliko in

Had het in die tijd al voor een ander poststuk aangegeven, gezegd dat ik het zelf ook wel wil bezorgen aangezien het 1 straat verder van mijn huis was, toen wilde ze wel dat ik het teruggaf
graag verwijderen
pi_83805703
Die Netwerk belrobots falen wel hard zeg Word opeens gebeld hoor dit aan de lijn "U spreekt met Netwerk VSP. Toets 1 om in contact te komen." Ik druk op 1 en na 10 seconden word er opgehangen
pi_83807133
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:02 schreef Cahir het volgende:
Die Netwerk belrobots falen wel hard zeg Word opeens gebeld hoor dit aan de lijn "U spreekt met Netwerk VSP. Toets 1 om in contact te komen." Ik druk op 1 en na 10 seconden word er opgehangen
dat heb ik ook een paar keer gehad ja. ik vind het sowieso nogal irri met die robots
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')