Aan die mensen heb ik dus ook een hekel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor kan er niet tegen als iemand de fatsoensrakker speelt en zelf maar alles post wat maar mogelijk is.
Jij begrijpt het dus echt niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan die mensen heb ik dus ook een hekel.
Thanks.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of wil het niet begrijpen? Kan ook nog natuurlijk..............
Dit is wel een aardige samenvatting dus?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef spuitje het volgende:
Maar maar weer even terug naar SV: ik vond de show weer helemaal ruk (mag ik dat wel zeggen?) vanavond!
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar dat mensen niet op komen dagen en ineens ook niet meer bereikbaar zijn! Op geen enkele manier.
Dat er een meneer een heel slecht liedje komt zingen met de bedoeling mensen geld uit de zakken te kloppen.
En dan die zogenaamde zanger: hij wilde wel graag doorbreken maar zich zelf niet voor het voetlicht plaatsen. En ik maar denken dat artiesten juist wel aandacht willen.
En o ja, niet vergeten: de presentator van het geheel die zich ook deze keer weer fantastisch had voorbereid! Na twee minuten was hij de namen van zijn gasten al weer vergeten.
De stream bufferde hier als een gek, dus van het camerawerk heb ik niet veel meegekregen. Moest het meest hebben van wat ik hoorde en van wat ik op de chat las. Maar inderdaad, volgens mij is het niveau nog niet echt gestegenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks.
Heb even teruggelezen, maar van een opgaande lijn is nog niet echt sprake hè, qua Tabula Rasa?
Hoe was het camerawerk? Deden de twee jonge talenten dit?
Maar het was toch wel netjes geweest als mensen zich met welke kutsmoes dan ook even hadden afgemeld, toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel een aardige samenvatting dus?
Dat er mensen niet op komen dagen, zal er alles mee te maken hebben met dat er geen eer aan te behalen valt, niks mee te winnen valt. Zelfs niet voor C-artiesten. Dus dan kom je op een wel héél bedenkelijk niveau uit, als je je programma nog wilt vullen.
O ja, dat hadden we ook nog! En dan zou hij willen boksen tegen Brian geloof ik?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Marrije het volgende:
En dan zelfs Jaap nog gaat paaien dat ie een bolsles krijgt van ben de naam alweer vergeten.
Ja, camerawerk was prima.
Beetje jammer dat de c-artiest die een liedje moest zingen de mist in ging omdat de audio niet op scherp stond, maar gaandeweg kon men dat nog redelijk fixen
Ernest Hoos heette die geloof ik. Is ook een bokser geweest als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Marrije het volgende:
En dan zelfs Jaap nog gaat paaien dat ie een bolsles krijgt van ben de naam alweer vergeten.
Ja, camerawerk was prima.
Beetje jammer dat de c-artiest die een liedje moest zingen de mist in ging omdat de audio niet op scherp stond, maar gaandeweg kon men dat nog redelijk fixen
Iemand zei dat ze over anderen lulde oid. Hans smeekt Bron niet weg te gaan, en geeft die andere user een banquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef spuitje het volgende:
Iemand de chat nog gevolgd de laatste 15 minuten? Gedonder? BRON zegt weg te gaan en anderen proberen haar tegen te houden? Hebben we een rel?
Daar krijg ik liever geen ruzie meequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
K1-vechter zelfs.
[ afbeelding ]
Ach die Bron toch, wat een aandacht weerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand zei dat ze over anderen lulde oid. Hans smeekt Bron niet weg te gaan, en geeft die andere user een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |