Dat is voor mij al reden genoeg het nog minder serieus te nemen. Kan nog steeds niet geloven dat er nog steeds mensen in kuddes achter die man staan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens Alex Jones wel.. The X-files zouden ook mede geschreven zijn door invloed van CIA ofzo. Gewoon om te laten zen hoe machtig zij zijn. Er gebeurt namelijk veel achter de schermen van de politiek en ze kunnen het aan niemand vertellen. Waar het hart van vol is...
Dat de CIA ook geinfiltreerd is in Hollywood lijkt mij 100% zeker, maar daar maken ze denk ik nog geen film over:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens Alex Jones wel.. The X-files zouden ook mede geschreven zijn door invloed van CIA ofzo. Gewoon om te laten zen hoe machtig zij zijn. Er gebeurt namelijk veel achter de schermen van de politiek en ze kunnen het aan niemand vertellen. Waar het hart van vol is...
quote:What's less widely known is how much the spies have wanted to get in bed with the film-makers. In fact, the story of the CIA's involvement in Hollywood is a tale of deception and subversion that would seem improbable if it were put on screen.
As the former CIA man Bob Baer - whose books on his time with the agency were the basis for Syriana - told us: "All these people that run studios - they go to Washington, they hang around with senators, they hang around with CIA directors, and everybody's on board."
http://www.guardian.co.uk/film/2008/nov/14/thriller-ridley-scott
we hebben nu een moslim neger wereldpresident omdát 24 ons voorbereid heeft op een neger president. Iig zo dat de blanken het accepteren...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef ender_xenocide het volgende:
keek net weer wat afl. van seizoen 3 van 24.
Het seizoen waarin een zwarte president problemen heeft met zijn healthcare bill terwijl er in Mexico een gevaarlijk virus is (mexicaanse griep variant)
zeer toevallig lijkt mij...... of toch niet?
Ik heb nog nooit 24 gezien, toch vind ik het helemaal geen probleem dat het een zwarte president is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
we hebben nu een moslim neger wereldpresident omdát 24 ons voorbereid heeft op een neger president. Iig zo dat de blanken het accepteren...
24 is dus gebruikt als geweningsmiddel.
Moslim neger wereldpresidentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
we hebben nu een moslim neger wereldpresident omdát 24 ons voorbereid heeft op een neger president. Iig zo dat de blanken het accepteren...
24 is dus gebruikt als gewenningsmiddel.
Obama is toch geen moslim?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
24 is dus gebruikt als gewenningsmiddel.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Obama is toch geen moslim?
Maar ik begrijp het halleluja-gedrag ook niet hoor, omdat er nu een zwarte president is. Vind het beledigend zelfs, én racistisch dat mensen omdát hij zwart is hem zo goed vinden.
Slaat helemaal nergens op, laat hij gewoon zijn werk goed doen, daar gaat het om, niet om zijn kleurtje.
Check.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Moslim neger wereldpresidentHoewel dat natuurlijk niet klopt, vind ik het nog veel mooier dat we het dankzij 24 accepteren! Ik mis alleen je gebruikelijke youtube-onderbouwing..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhh zelf zegt ie toch iets anders.
Overigens hier het hele fragment, op youtube dus het is waar! Selectief quoten op een verspreking, klasse!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja net zo als Bush zich versprak dat de torens met explosieven bewerkt zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]Als jij jezelf ook een keer verspreekt mag men jou daar dan ook eeuwen mee lastigvallen?
Kom zeg, die man zit in een interview over o.a. moslimterrorisme en dan kan ie zich verspreken, big deal.
Lees de reactie boven je eens en kom dan nog eens terug met 'moslim-president'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja net zo als Bush zich versprak dat de torens met explosieven bewerkt zijn.
http://www.danielpipes.or(...)bama-practiced-islamquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lees de reactie boven je eens en kom dan nog eens terug met 'moslim-president'
Oh en nu heeft Bush zich ook weer versproken, wordt steeds mooier. Heel die operatie in het diepste geheim maar oh nee, Bush verspreekt zich
Heb je daar ook een you tube van?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja net zo als Bush zich versprak dat de torens met explosieven bewerkt zijn.
Lambiekje failquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |