abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78415201
keek net weer wat afl. van seizoen 3 van 24.
Het seizoen waarin een zwarte president problemen heeft met zijn healthcare bill terwijl er in Mexico een gevaarlijk virus is (mexicaanse griep variant)

zeer toevallig lijkt mij...... of toch niet?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_78415405
Zeker... zal je zien dat Obama in de toekomst ook nog wordt vermoord.
pi_78415472
en opgevolgd wordt door een vrouw (zoals nu geloof ik president is in 24)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:51:30 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78415531
Volgens Alex Jones wel.. The X-files zouden ook mede geschreven zijn door invloed van CIA ofzo. Gewoon om te laten zen hoe machtig zij zijn. Er gebeurt namelijk veel achter de schermen van de politiek en ze kunnen het aan niemand vertellen. Waar het hart van vol is...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78415551
Ja! Maar eerst nog door zn broer en een republikein die verdacht veel van nixon weg heeft. Met een corrupte vice-president.

Handig dat ik dat toch alvast weet trouwens.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:52:19 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78415586
Ik denk zelf dat Obama een CIA-agent is. Overal waar hij kwam en heeft gestudeerd. Was een prefix tot zijn presidentschap..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78421790
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens Alex Jones wel.. The X-files zouden ook mede geschreven zijn door invloed van CIA ofzo. Gewoon om te laten zen hoe machtig zij zijn. Er gebeurt namelijk veel achter de schermen van de politiek en ze kunnen het aan niemand vertellen. Waar het hart van vol is...
Dat is voor mij al reden genoeg het nog minder serieus te nemen. Kan nog steeds niet geloven dat er nog steeds mensen in kuddes achter die man staan.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 25 februari 2010 @ 01:59:01 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78421928
Mensen zijn dan ook van nature gewoon kudde-dieren. En allemaal staan ze als een schaap ergens achter. De hele wereld is opgebouwd uit groepjes en groepjes boven groepjes. En mensen die geloven waar zij zelf in willen geloven (of het nou een godsdienst is of een andere overtuiging).

Ik kan bv. niet geloven dat mensen nogsteeds achter Obama staan, of een Pvda of een Cda.. En niet achter bijv Agnes Kant. Die als een van de weinigen begrijpt dat de econommische crisis wordt betaald en gedragen door de schouders van burgers.

De andere politici kan het niet schelen waar de overheid het geld vandaan haalt om de gaten te dichten. Agnes Kant begrijpt dat dat wordt bijgeleend bij de Centrale Banken. Omdat dat niet anders kan. En zij begrijpt ook dat het krediet + rente wordt terugbetaald door ons. Die anderen wijzen naar ingewikkelde investerings-strategieen. Maar wat precies weten ze niet (naief)

Trouwens ik sta niet achter die loudmouth Alex Jones, maar hij staat wel achter Ron Paul. En dat lan ik van Glen Beck niet zeggen. Dus vertrouw ik AJ meer. Al is AJ's tactiek om alsmaar angst te zaaien en te overdrijven. Hij heeft afentoe ontzettend goede interviews met zeer interessante personen. En daarom tune ik afentoe in

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 25-02-2010 04:12:34 ]
pi_78426641
Ik vertrouw alleen mezelf, en dan ook niet altijd.
pi_78429672
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat de CIA ook geinfiltreerd is in Hollywood lijkt mij 100% zeker, maar daar maken ze denk ik nog geen film over:
quote:
What's less widely known is how much the spies have wanted to get in bed with the film-makers. In fact, the story of the CIA's involvement in Hollywood is a tale of deception and subversion that would seem improbable if it were put on screen.

As the former CIA man Bob Baer - whose books on his time with the agency were the basis for Syriana - told us: "All these people that run studios - they go to Washington, they hang around with senators, they hang around with CIA directors, and everybody's on board."
http://www.guardian.co.uk/film/2008/nov/14/thriller-ridley-scott
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:35:09 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78433839
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ticker op 25-02-2010 13:36:14 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:07:29 #12
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_78472394
Obama is een marionet, Hollywood regeert!! Open je ogen!!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:40:12 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78476296
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef ender_xenocide het volgende:
keek net weer wat afl. van seizoen 3 van 24.
Het seizoen waarin een zwarte president problemen heeft met zijn healthcare bill terwijl er in Mexico een gevaarlijk virus is (mexicaanse griep variant)

zeer toevallig lijkt mij...... of toch niet?
we hebben nu een moslim neger wereldpresident omdát 24 ons voorbereid heeft op een neger president. Iig zo dat de blanken het accepteren...

24 is dus gebruikt als gewenningsmiddel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78476382
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

we hebben nu een moslim neger wereldpresident omdát 24 ons voorbereid heeft op een neger president. Iig zo dat de blanken het accepteren...

24 is dus gebruikt als geweningsmiddel.
Ik heb nog nooit 24 gezien, toch vind ik het helemaal geen probleem dat het een zwarte president is.

Het racisme straalt ervanaf zo
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:21:13 #15
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_78482458
quote:

[..]

Moslim neger wereldpresident Hoewel dat natuurlijk niet klopt, vind ik het nog veel mooier dat we het dankzij 24 accepteren! Ik mis alleen je gebruikelijke youtube-onderbouwing..
pi_78484308
quote:

[..]

Obama is toch geen moslim?

Maar ik begrijp het halleluja-gedrag ook niet hoor, omdat er nu een zwarte president is. Vind het beledigend zelfs, én racistisch dat mensen omdát hij zwart is hem zo goed vinden.
Slaat helemaal nergens op, laat hij gewoon zijn werk goed doen, daar gaat het om, niet om zijn kleurtje.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:11:23 #17
52357 Lambiekje
pi_78484485
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Obama is toch geen moslim?

Maar ik begrijp het halleluja-gedrag ook niet hoor, omdat er nu een zwarte president is. Vind het beledigend zelfs, én racistisch dat mensen omdát hij zwart is hem zo goed vinden.
Slaat helemaal nergens op, laat hij gewoon zijn werk goed doen, daar gaat het om, niet om zijn kleurtje.

uhhh zelf zegt ie toch iets anders.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:43:39 #18
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_78485883
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Moslim neger wereldpresident Hoewel dat natuurlijk niet klopt, vind ik het nog veel mooier dat we het dankzij 24 accepteren! Ik mis alleen je gebruikelijke youtube-onderbouwing..
Check.
pi_78485916
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als jij jezelf ook een keer verspreekt mag men jou daar dan ook eeuwen mee lastigvallen?
Kom zeg, die man zit in een interview over o.a. moslimterrorisme en dan kan ie zich verspreken, big deal.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:47:36 #20
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_78486047
quote:

[..]

Overigens hier het hele fragment, op youtube dus het is waar! Selectief quoten op een verspreking, klasse!

vrijdag 26 februari 2010 @ 16:49:07 #21
52357 Lambiekje
pi_78486092
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als jij jezelf ook een keer verspreekt mag men jou daar dan ook eeuwen mee lastigvallen?
Kom zeg, die man zit in een interview over o.a. moslimterrorisme en dan kan ie zich verspreken, big deal.
ach ja net zo als Bush zich versprak dat de torens met explosieven bewerkt zijn.
pi_78486128
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ach ja net zo als Bush zich versprak dat de torens met explosieven bewerkt zijn.
Lees de reactie boven je eens en kom dan nog eens terug met 'moslim-president'

Oh en nu heeft Bush zich ook weer versproken, wordt steeds mooier. Heel die operatie in het diepste geheim maar oh nee, Bush verspreekt zich
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:51:37 #23
52357 Lambiekje
pi_78486196
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Lees de reactie boven je eens en kom dan nog eens terug met 'moslim-president'

Oh en nu heeft Bush zich ook weer versproken, wordt steeds mooier. Heel die operatie in het diepste geheim maar oh nee, Bush verspreekt zich
http://www.danielpipes.or(...)bama-practiced-islam

Een ding lijkt me duidelijk. Hij is geen overtuigd Christian en ook geen echte muslim. Hij is naar mijn beleving meet muslim vanwege zijn opvoeding.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 26-02-2010 16:56:54 ]
pi_78486230
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je daar ook een you tube van?
pi_78486242
quote:

[..]

Lambiekje fail
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')