quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is NIET ergens beter weer dan hier!
Een taart kan je toch ook om 11u halen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef Juud79 het volgende:
Ja, ook uitgeslapen hier, nadat ik om zes uur wakker was om Tommie te feliciteren.![]()
Om negen uur moest ik alsnog opstaan, want ik moest even in de auto om taart te halen voor op zijn werk morgen. Nu is de dag voorlopig even voor mijzelf, vanmiddag nog wat voor het eten halen en een taart bakken, een stofzuiger door de kamer zwaaien en wat wasgoed wegwerken. Eind vd middag komt mijn mams en eten we samen met mijn moeder er broer en snijden we daarna de taart aan.
Ik ging hier om 9.50 weg, eerst douchen, aankleden en ontbijten natuurlijk. Er zit hier in de buurt een Hema, als je daar eind vd ochtend komt hebben ze niet meer zoveel keuze als net na openingstijd. Dus dat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een taart kan je toch ook om 11u halen?
Ah, je wil de lekkerstequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ging hier om 9.50 weg, eerst douchen, aankleden en ontbijten natuurlijk. Er zit hier in de buurt een Hema, als je daar eind vd ochtend komt hebben ze niet meer zoveel keuze als net na openingstijd. Dus dat.
Verjaardagsubforum!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef D. het volgende:
Is die onzin nou nog niet afgelopen?
Feliciteer hier Dementor met zijn 25-ste verjaardag!
klagersforumquote:
, oh wacht die hebben we al
Ik klaag toch niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
klagersforum [ afbeelding ], oh wacht die hebben we al
Ik vind het ook flauwekul.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef D. het volgende:
Is die onzin nou nog niet afgelopen?
Feliciteer hier Dementor met zijn 25-ste verjaardag!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauwekul.
Helemaal als je er zelf om vraagt
Kunnen wequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook flauwekul.
Helemaal als je er zelf om vraagt
Ik ben voor een algemeen verjaardagstopicquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik gun iedereen z'n eigenste verjaardagstopic hoor daar niet van!![]()
Maar als we dat voor iedereen doen (en daar gaat het wel op lijken) en ze blijven ook open enzo, dan staat het RLS forum er binnen no-time vol mee want ze worden dikwijls steeds omhoog geschopt.![]()
Ik pleit voor een algemeen (sticky) verjaardagstopic.![]()
Óf gooi zo'n topic anders na een dag of twee op slot.
Ja goed ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor een algemeen verjaardagstopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In 't fobo kan je zien hoeveel FOK!'ers er per dag jarig zijn, heb je die lijst wel eens gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef D. het volgende:
Maar dan voor heel Fok, niet alleen de RLS
Nee, maar met tienduizenden bezoekers kan ik me daar wel een voorstelling van maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben tegen.
[..]
In 't fobo kan je zien hoeveel FOK!'ers er per dag jarig zijn, heb je die lijst wel eens gezien?
Neejooooh, alleen RLS, ons eigenste feliknuffeltopic!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ja goed idee
Maar dan voor heel Fok, niet alleen de RLS
Dan krijg jij een topic ben jij jarig?quote:
Wanneer ben jij jarigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef D. het volgende:
Ik zie het juist als een manier om van die topics verlost te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |