Huh ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
op komt
ja hee, ik was bezig ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
De mannen die het meest huilen zijn altijd de klootzakken die vreemdgaan.
Kunnen we die mooie glitter OP van Greys nog doen?
op wie ?quote:
quote:
in de zin van:quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
En niet alle vreemdgangers zijn klootzakken volgens mij hoor...
Op Judequote:
Jawel, dat zijn ze wel, alleen hebben ze er mee leren omgaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
En niet alle vreemdgangers zijn klootzakken volgens mij hoor...
Ik snapte je!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
in de zin van:
"ik ben nog bezig met het aanpassen van de OP"
quote:
Ja duh ! Jij bent Modquote:
Ik dacht dat de 'ja' stond voor het bevestigen van het vergeten, excuusquote:
Ja was het antwoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 'ja' stond voor het bevestigen van het vergeten, excuus
Niet liegenquote:
ho ho hoquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet liegenJe zegt net dat je het op Clive deed
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Woeste Clive Owen. Denk je ook niet dat hij goed kan grommen Greys?
Mooi idd...quote:
Ook elma doet het niet goed. Nederlanders zijn uitgeschaatst en er zit géén podium in op deze afstand.quote:
De Nederlandsen hebben gefaald, en bij inter is het 2-1 gebleven.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zilver en brons. Als alle ritten geweest zijn nu.
kijken jullie hetzelfde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook elma doet het niet goed. Nederlanders zijn uitgeschaatst en er zit géén podium in op deze afstand.
Ja maar er komen nog acht dames, en ik zie niet gebeuren dat die allemaal langzamer zijn dan wat er nu geschaatst is.quote:
Ik zal het wel fout hebbenquote:
Oh ja, dat wist ik niet. Schakelde echt pas net in bij het overzichtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar er komen nog acht dames, en ik zie niet gebeuren dat die allemaal langzamer zijn dan wat er nu geschaatst is.
quote:
Euh nee? Maar shoot me, misschien kan ik de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
! Had jij soms mijn voetbalvraag gelezen?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
okee, ik kan dus niet naar Mart Smeets en Ria Visser kijken zonder te bedenken dat zij samen in bed hebben gelegen...
Gevalletje "what was she thinking!"quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
okee, ik kan dus niet naar Mart Smeets en Ria Visser kijken zonder te bedenken dat zij samen in bed hebben gelegen...
Ik vind m wel leuk...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef Helly het volgende:
[..]
Euh nee? Maar shoot me, misschien kan ik de vraag beantwoorden.
Het verdere breaking sportnieuws: Kramer is weer helemaal happy, want de prinsesjes hebben een tekening voor em gemaakt.
ja idd!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevalletje "what was she thinking!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ligt eraan hoe je rukken opvatquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
En? Eerlijk zeggen, is er iemand die het een rukfilm vond?
Gelukkig word ze volgens jaar pas 50!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gevalletje "what was she thinking!"
neequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Kut, als ik dat had geweten dan had ik hem gekeken. Maar zaterdag krijg ik een herkansing, dan worden rukwinden voorspelt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Nah nah nah... we zitten hier in een kéurig topic, jongeheer Erikquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Licht eraan hoe je rukken opvat.
Ah oke, maar thanks voor de scorequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef Helly het volgende:
[..]
Euh nee? Maar shoot me, misschien kan ik de vraag beantwoorden.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja idd!!!
maar het was 30 jaar geleden ofzo... misschien was hij toen wel leuk?Toen ie nog jonger was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je niet gekeken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kut, als ik dat had geweten dan had ik hem gekeken. Maar zaterdag krijg ik een herkansing, dan worden rukwinden voorspelt.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Heer G belde nog uit Schotland vanavond.
Ik zei dat Closer op tv was.
Hij zei dat hij dit weekend dan wel daar blijft
Je moet ook alleen FOK!en tijdens de reclamesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
wel moeilijk te volgen met die sprongen in de tijd terwijl je aan het FOK!ken bent
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja idd!!!
maar het was 30 jaar geleden ofzo... misschien was hij toen wel leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, ze waren beiden niet echt leuk toen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben er nog steeds niet weg van, maar ik heb hem netjes afgekekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Die dialogenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet weg van, maar ik heb hem netjes afgekeken
Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ook alleen FOK!en tijdens de reclames
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dialogen
Ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
Dat gevatte en dat harde en dat eerlijke.
Moeilijke vraag vind ik. Die top verschilt nog wel eens en hangt af van mijn humeur.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit dan ook echt een film in je top 5 of top 10 allertijden?
Zeker weten!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat je zo aantrekt in deze film, maar je was me voor
Is dit dan ook echt een film in je top 5 of top 10 allertijden?
Ik vroeger al... Toen ie nog met annamarie thomas gingquote:
OMFG!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou ja, ze waren beiden niet echt leuk toen...
Zeker!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten!
En verder in die top zoveel staat o.a.:
[ afbeelding ]
One flew over the cuckoo's nest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten!
En verder in die top zoveel staat o.a.:
[ afbeelding ]
Echt he!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
OMFG!!!!!
Zij is er alleen maar knapper op geworden!
The Chief, wanneer hij 'thank you' zegt als hij kauwgom krijgt!quote:
Dat is wel eerlijk, en als het nou om een Gerard ten Velde ging, maar fucking Mart Smeets!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he!!!
Ik moest echt goed kijken om haar te herkennen!!!
Ik snap echt niet dat ze dat dan opbiecht he...
En dat gedeelte als Chief die wastafel uit de grond rukt, en dat hele verhaal rondom die hoofdzuster en die medicijnen en alles.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
The Chief, wanneer hij 'thank you' zegt als hij kauwgom krijgt!
En dat vissen! En dat feestje op de zaal.
Row row row your boat, gently down the stream...![]()
Ik moest het boek lezen voor m'n mondeling op het VWO, kwam er niet doorheen en had het opgegeven, docent had het natuurlijk meteen door, maar kreeg toch een 8 omdat ik m'n andere boek wel perfect snapte en altijd goed had meegedaan in de lesquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
One flew over the cuckoo's nest.
Ooit zonder ondertiteling bij Engels gekeken.
Ik vond Billy altijd lief...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
The Chief, wanneer hij 'thank you' zegt als hij kauwgom krijgt!
En dat vissen! En dat feestje op de zaal.
Row row row your boat, gently down the stream...![]()
dat zit ik nu ook te bedenken iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat gedeelte als Chief die wastafel uit de grond rukt, en dat hele verhaal rondom die hoofdzuster en die medicijnen en alles.
Ik moet hem weer eens gaan zien.
Ik heb hem gelukkig op een SE DVD.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zit ik nu ook te bedenken idd
En de zingende zaag aan het eind!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat gedeelte als Chief die wastafel uit de grond rukt, en dat hele verhaal rondom die hoofdzuster en die medicijnen en alles.
Ik moet hem weer eens gaan zien.
Echt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Cuckoo's nest nooit gezien.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt eens doen dan! Is een klassiekerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt eens doen dan! Is een klassieker
ik wel: Moulin Rougequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik kan zo gauw geen andere topfilm bedenken eigenlijk
Stom eigenlijk.
Oh ik kan wel een aantal films opnoemen die ik echt vaak kan zien. Magnolia, Milk (quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Stom eigenlijk.
Gone with the windquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Stom eigenlijk.
Oh, dat vind ik geen hoogstandje, maar wel een heel fijne film ja!quote:
Dat hele rijtje heb ik allemaal nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik kan wel een aantal films opnoemen die ik echt vaak kan zien. Magnolia, Milk (!!!!), the Fountain, the Fall, Requiem for a dream, The Curious Case of Benjamin Button, V for Vendetta, Hero. En nog veel meer
.
oh, en Forrest Gumpquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gone with the wind
Dances with wolves
Zijn ook allemaal wat recenterquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik geen hoogstandje, maar wel een heel fijne film ja!
[..]
Dat hele rijtje heb ik allemaal nog nooit gezien
Cast Away vond ik ook goed idd!! En die op dat vliegveld leek me altijd heel stom, maar die was idd leuk!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Cast Away vond ik beter dan Forrest Gump
En die film dat hij op het vliegveld vast zit
Ik vind het zo'n anticlimax als die beesten/wezens in beeld komen. Het einde is wel heel mooi.quote:
Ken ik ook niet...quote:
quote:
ik hoop op een vervolg, maar dat zal wel niet zo zijn als de eerste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n anticlimax als die beesten/wezens in beeld komen. Het einde is wel heel mooi.
Spaans, donker sprookje.quote:
mmm, die zal ik eens gaan kijken dan...quote:
quote:
Ja, die noemde ik ook alquote:
ook nog nooit gezien...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die noemde ik ook al. Valery's letter
, een van de mooiste stukjes uit de film.
Oh jottemquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
ow, we zijn 10 en 11 met schaatsen...
Het gaat hier om klassiekers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
Police Academy 1 tm 2394
American Pie 1 tm 540
Het is af ja en de eeuwige vierde is weer vierdequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jottem
Is het al af? En klaar enzo?
Ik denk dat ik Closer nog ff ga kijken. Op DVD
Gone with the wind...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat hier om klassiekers.
Niet om crap
Oh de films die ik noem zijn (nog) geen klassiekersquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat hier om klassiekers.
Niet om crap
Die op dat vliegveld was echt een megakutfilm... ik ben zelfs de titel vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cast Away vond ik ook goed idd!! En die op dat vliegveld leek me altijd heel stom, maar die was idd leuk!!!
quote:
Jawelquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is af ja en de eeuwige vierde is weer vierde(een duitse)
nog een keer kijken? heb je net niet gekeken dan?
Hoe jonkie dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de films die ik noem zijn (nog) geen klassiekers. Daarvoor zijn ze te recent. Maar ja ík ben nog maar een jonkie
.
Volgende watquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel
Maar nu wil ik hem nog een keer zien
Dat doe ik volgende wel een keertje.
nog een keer? echt, meteen??? Dat heb ik nou nooit...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel
Maar nu wil ik hem nog een keer zien
Dat doe ik volgende wel een keertje.
volgende keer dat ze lesbisch is?quote:
oeh, das jong idd...quote:
Ik wilde vroeger altijd Hightower zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
Police Academy 1 tm 2394
American Pie 1 tm 540
Kloptquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, das jong idd...
maar dat betekent toch niet dat je geen klassiekers kan kijken
t is natuurlijk eigenlijk andersom...quote:
Jajajajajajaja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de films die ik noem zijn (nog) geen klassiekers. Daarvoor zijn ze te recent. Maar ja ík ben nog maar een jonkie
.
Ik had vanavond op het laatste moment besloten toch niet lesbisch te zijn vanavond.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgende keer dat ze lesbisch is?
quote:
oh, ik dacht dat heer G. in het buitenland zat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanavond op het laatste moment besloten toch niet lesbisch te zijn vanavond.
Ik weet ook niet meer hoe hij heetquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die op dat vliegveld was echt een megakutfilm... ik ben zelfs de titel vergeten
Ja dag! Zo was het écht wel bedoeld, met dat streepje op de IK!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Djeez mens! Jij ziet ook overal een verwijzing naar jouw (helemaal niet hoge) leeftijd in!
Terminal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe hij heet
Maar het viel me alles mee, vond het leuker dan ik dacht, die film
Dat zat er bij mij ook wel in hoor, die verwijzingquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Djeez mens! Jij ziet ook overal een verwijzing naar jouw (helemaal niet hoge) leeftijd in!
Ja, maar toen zag ik Clive en Jude en toen besloot ik toch maar hetero te zijn vanavondquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat heer G. in het buitenland zat?
The Terminal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Terminal?
Ik dacht van te voren dat het een stomme film zou zijn, maar achteraf viel hij wel mee
Zo, jij durft!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zat er bij mij ook wel in hoor, die verwijzing. Greys zou mijn (tiener)moeder kunnen zijn
.
Ah, dat is een goed punt!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar toen zag ik Clive en Jude en toen besloot ik toch maar hetero te zijn vanavond
quote:
Welk streepje?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag! Zo was het écht wel bedoeld, met dat streepje op de IK!
Please. Pléase do not go there!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zat er bij mij ook wel in hoor, die verwijzing. Greys zou mijn (tiener)moeder kunnen zijn
.
Ssst!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik heb aan een half woordstreepje van Erik genoeg gewoonquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk streepje?Volgens mij ben jij de enige die het gezien heeft!
Iets met slakken en zout.
Ik heb terug moeten kijken,verhip, er staat inderdaad een streepjequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk streepje?Volgens mij ben jij de enige die het gezien heeft!
Iets met slakken en zout.
Kijk JJHquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Greys! Gij Cougar!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Greys, je weet dat ik je aanbid he.
Right back at ya!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Greys, je weet dat ik je aanbid he.
quote:
Neuh, ze heeft Ll ook al... en die is hetero...quote:
Heh?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:56 schreef JJH het volgende:
Begint een beetje op een complot richting mij te lijken! En met die mods die alles altijd en overal durf ik er eigenlijk ook niet meer tegenin te gaan.
Ai rest mai kees.
Of de Nederlandse variatie: de flikkerfeeksquote:
Zeg! Jij noemt Greys oud, je mogelijke tienermoeder en flikkerfeeks in 1 topic!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of de Nederlandse variatie: de flikkerfeeks.
Ja lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heh?
jij leest fout...
en dat is meteen een complot?
Margarita!
Veeg. me. op.!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen feeksquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
bek jij met jezelf?quote:
Ik ben het hardst tegen de mensen om wie ik het meeste geef.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg! Jij noemt Greys oud, je mogelijke tienermoeder en flikkerfeeks in 1 topic!
Jij durft!!!!
ik heb ook wat flikkerfeeksen gebektquote:
ah, okee...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het hardst tegen de mensen om wie ik het meeste geef.
Ik niet...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook wat flikkerfeeksen gebekt
En als je zo'n groep vriendinnen om je heen hebt zwermen dan noem ik dat een homoharemquote:
Wat hadden we laatst nou voor woord dat ook lekker bekte?quote:
DAt is dan toch hetzelfde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet...![]()
Ik wil alleen mannen![]()
kipkluiven?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hadden we laatst nou voor woord dat ook lekker bekte?
Iets met ....kip?
Care to share?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook wat flikkerfeeksen gebekt
wat is hetzelfde dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is dan toch hetzelfde?
Hoe heten mannen met lesbische vriendinnen dan trouwens?
Iets anders wat ook lekker over de tong rolt is "hoerenkadaver"quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hadden we laatst nou voor woord dat ook lekker bekte?
Iets met ....kip?
Een flikkerfeeks en een kluifkip...quote:
ach gewoon, op stap en ff je tong er in, of de smoes gebruiken; wil je mijn tongpiercing voelen, dat soort geintjes.quote:
Ja nee, als ik creno's logootje mag geloven is het een man, die graag met vrouwen bekt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is hetzelfde dan?
ik hou van hetero-mannen...
zo beter?
OMG Greys...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
ach gewoon, op stap en ff je tong er in, of de smoes gebruiken; wil je mijn tongpiercing voelen, dat soort geintjes.
Terminaal was een betere benaming geweestquote:
Dude!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets anders wat ook lekker over de tong rolt is "hoerenkadaver". Maar dat heeft met dit alles weinig te maken.
mijn logootjequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, als ik creno's logootje mag geloven is het een man, die graag met vrouwen bekt.
En jij bent een vrouw die graag met mannen bekt. Dat is beide hartstikke heterofiel en dus hetzelfe.
maar flikkerfeeks = faghag = vrouw met veel homomannenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, als ik creno's logootje mag geloven is het een man, die graag met vrouwen bekt.
En jij bent een vrouw die graag met mannen bekt. Dat is beide hartstikke heterofiel en dus hetzelfe.
voor je usernamequote:
Als het zo bekijkt wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar flikkerfeeks = faghag = vrouw met veel homomannen
dus ik heb niet met flikkerfeeksen gebekt...
Hij loopt ook hard, Timothy Beck, vlaggendrager.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
deze bobsleeer is best lekker trouwens
leuke man! 33, zn laatste spelen en niet in actie komen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij loopt ook hard, Timothy Beck, vlaggendrager.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:11 schreef creno het volgende:
ik heb effe gezocht, ik gebruik de foksilver-layout. Dus ik zie geen symbooltjes.
ik ook maar...quote:
Dan niet op een woensdagavondquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:Mogguh [ afbeelding ]
Welke film gaan we volgende week/keer kijken en analyseren?
Ja zag het in de krant staan..tevens WK liedquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Straks thuis je liedje ff luisteren Erik!
Ik ben benieuwd naar de Franse inzending(zie topic [FRA])
oh, ik ga ook even kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zag het in de krant staan..tevens WK lied
maar het nummer zelf is nog nergens te horen toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Straks thuis je liedje ff luisteren Erik!
Ik ben benieuwd naar de Franse inzending(zie topic [FRA])
Ik kon het gisteravond laat nog niet vinden in elk geval, ben echt heel benieuwd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar het nummer zelf is nog nergens te horen toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
We beginnen met een zomerliedje van jaren geleden:
Vage herinneringen borrelen op.
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_Oslo__.html?p=27,2quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik ga ook even kijken
En waarom kan jij niet op woensdag film kijken met ons?
oh, leuk!!!! Ik heb laatst geprobeerd te haken...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_Oslo__.html?p=27,2
Woensdagavond naaileseuhmm haakles nu dan wel
Miss Montreal... daar is niks schattigs aan... daar moeten ze de stembanden permanent van verwijderen en een enkeltje noordpool gevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit vind ik zo schattig. Miss Montreal die opera zingt
.
Dit fragment is wel schattigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Miss Montreal... daar is niks schattigs aan... daar moeten ze de stembanden permanent van verwijderen en een enkeltje noordpool geven![]()
Jannequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
En dit is nog leuker vind ikJanne Scha (van Room Eleven)
.
quote:Frankrijk staat net als Duitsland, Spanje en Groot-Brittannië direct in de finale omdat ze grootste geldschieters zijn van het songfestival.
Ik las net daar in dat topic dat Nederland de vijfde grote geldschieter is na die vier landen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer goed investeren dan?
Misschien minder geld in het ESF steken en meer in onze eigen inzendingquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net daar in dat topic dat Nederland de vijfde grote geldschieter is na die vier landen?
Is dat (nog) zo dan???
En zo ja, WHYYYYYYY komen we dan nooit in de finale
Ik vraag me af of (en zo ja, waaróm dan??) Ned. nog wel veel geld in het ESF steekt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien minder geld in het ESF steken en meer in onze eigen inzending.
Ja, dat lijkt me dan weer interessant inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ik ben ook benieuwd naar Frankrijk, WK/EK's hebben altijd catchy nummers
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het niet zo dat Gordon vorig jaar zelf bijna twee ton heeft betaald voor het hele gedoe? Of herinner ik me nu iets verkeerds.
Gordon heeft persoonlijk geïnvesteerd in zijn nummer/de inzending.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het niet zo dat Gordon vorig jaar zelf bijna twee ton heeft betaald voor het hele gedoe? Of herinner ik me nu iets verkeerds.
Wat bedoel je daarmee? Is er wat mis met onze inzending?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Dat kunnen ze dan idd voortaan beter in de inzending steken.
Nee, maar het geeft wel een beetje aan dat het budget van onze inzendingen nooit echt heel veel geweest kan zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon heeft persoonlijk geïnvesteerd in zijn nummer/de inzending.
Qua pakken en 'entouraaaaage' enzoVeel uit eigen zak ja, omdat daar altijd vrij weinig budget voor is vanuit Nederland
![]()
Dat heeft niets te maken verder met 'geldschieter zijn van het ESF', maar dat bedoelde je ook niet toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dan weer interessant inderdaad!
De kapper en stylist van Sieneke.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Is er wat mis met onze inzending?
Ik gok er alleen niet op dat ze veel punten gaan krijgen als je bedenkt dat ze door een omstreden handsbal het WK haalden... zeker niet uit Ierlandquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ik ben ook benieuwd naar Frankrijk, WK/EK's hebben altijd catchy nummers
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee spruitje (hoe waren ze?).quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ja, dat hebben ze goed gedaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vaak zijn het leuke liedjes, en ook zo catchy wat helemaal op het ESF past![]()
Oh hey farmerbuurvrouw![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef Dirkh het volgende:
tsss!!!! Onze Sieneke heeft niks nodig, die draagt het liedje gewoon.
Soms voel ik me heel erg alleen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat hebben ze goed gedaan
hey!!! Ik heb je kippen net gevoerd
Dat moet je echt anders zien. Dat voegt niks toe aan het liedje. Het is meer om de mensen die doof zijn ook wat plezier te geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie vroeg er dan om die heupwiegende kontjes als extra?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat moet je echt anders zien. Dat voegt niks toe aan het liedje. Het is meer om de mensen die doof zijn ook wat plezier te geven.
![]()
Best wel goed omheengedraaid al zeg ik het zelf.![]()
![]()
Nou ja, ze is nog maar 17, en misschien moeten er voor legale eyecandy dan wel wat meerderjarige hupsers omheenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, is onze Sien niet een eyecatcher genoeg voor de dove kijkers?
je hebt teruggevoerd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je maakt het me moeilijk, maar je zal me niet betrappen op het afvallen van onze, of mag ik zeggen mijn Sieneke.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stem voor minstens mooie mannenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ze is nog maar 17, en misschien moeten er voor legale eyecandy dan wel wat meerderjarige hupsers omheen.
Of mooie mannen.
Nou dáár zeg je wat, aan mooie mannen is overal een tekortquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dáár zeg je wat, aan mooie mannen is overal een tekortOok bij andere programma's in het dagelijkse leven
.
Ik zeg doe maar wat heupwiegende mannen dan... Nou ja niet heupwiegend maar je snapt me wel
Kijk, dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ze is nog maar 17, en misschien moeten er voor legale eyecandy dan wel wat meerderjarige hupsers omheen.
Ja de groeten, jullie homo's hebben jarenlang het songfestival geterroriseerdquote:Of mooie mannen.
wij vrouwen willen ook wel ergens naar kijken hoor!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou
[..]
Ja de groeten, jullie homo's hebben jarenlang het songfestival geterroriseerd
quote:
en de weinige leuke mannen zijn bezet natuurlijk...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
!
Ja eigenlijk wel ja. Dan kom ik weer op het punt van eergister, dat er ook te weinig mooie Celebs zijn of BN'ers. We kunnen de lijn doortrekken.
Het is gewoon overal zo
Hey, er komen altijd de snollerigste lekkerste wijven voorbij in meestal zeer geringe kleding!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
Ja de groeten, jullie homo's hebben jarenlang het songfestival geterroriseerd
Ja, dat is dan wel weer waar. Okay, we moeten tot een compromis komen. Sieneke in een tuinbroek voor de dames, achtergrond danseresjes (mits schaars gekleed) voor de echte man en een knappe vent voor de homo's en een slijmmerig uit de ogen kijkende jongen voor de hetero dames.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey, er komen altijd de snollerigste lekkerste wijven voorbij in meestal zeer geringe kleding!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
en een slijmmerig uit de ogen kijkende jongen voor de hetero dames.
Nog voorkeur voor een leeftijd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag niet gelikt maar gewoon rauw en ongepolijst
ja, een slijmerig uit de ogen kijkend monster mag je bij je houden...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag niet gelikt maar gewoon rauw en ongepolijst
mmmmmquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer waar. Okay, we moeten tot een compromis komen. Sieneke in een tuinbroek voor de dames, achtergrond danseresjes (mits schaars gekleed) voor de echte man en een knappe vent voor de homo's en een slijmmerig uit de ogen kijkende jongen voor de hetero dames.
Oh, die draaiorgel kunnen we vast ook nog wel kwijt op het podium. Gezellig.
en 56 vind je ook goed dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
32+
Maar als de look helemaal goed is dan wil ik wel dalen
Ml!quote:
Ook als het niet alleen voor het oog is ga ik voor die range hoor...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht het is alleen voor het oog, ja dan ga ik mee met Tombo
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en 56 vind je ook goed dan?
is ook 32+
Zeg gedachtelezertquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml!
Kom er maar in met je vriend van vriend!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg gedachtelezert
Heb pas gepoogd hem mee te krijgen naar een kroeg, of whatever en dat lukte niet
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
ik ga off, naar paardrijden van mijn oppaskind kijken
Tot later!!!!
Ik vind Sean Connery ook nog wel leuk...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Kevin Costner eigenlijk, in de 50 ergens? Ziet er ook nog goed uit hoor, mag ook best bij het ESF komen zingen, als zijn liedje goed genoeg is
Als wij max 40 doen missen we die uitzonderingen en het is allemaal al zo dunnetjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Sean Connery ook nog wel leuk...
Maar dat zijn zooooooo weinig mannen die oud zijn en nog leuk om te zien...
ik pas ook op nu hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rij-pasze, ciaoKijkze!
![]()
Te snel gelezen![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik pas ook op nu hoor
dus goed geconcludeerd
Nu ga ik echt!
ok okquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als wij max 40 doen missen we die uitzonderingen en het is allemaal al zo dunnetjes
Hahaha is goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer...
Wel mij pmmen als je naar een kroeg gaat he (en op tijd, dan kan ik iemand meeslepen)
Ik heb op dit moment een beetje een gebroken hart dus kan wel een leuke jongen gebruiken...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok ok
24-34 en alles wat ouder is na strenge keuring van ons...
Gebroken hartenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer...
Wel mij pmmen als je naar een kroeg gaat he (en op tijd, dan kan ik iemand meeslepen)
Ik heb op dit moment een beetje een gebroken hart dus kan wel een leuke jongen gebruiken...
Jij ook al?quote:
Dan is het goed....quote:
Nee maar juist daarom, anders had ik verdriet....quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Oh en meisjes...? Die leeftijdsgrenzen van jullie zou ik maar wat vager doen hoor
Ja, maar een gebroken ahrt associeer ik niet direct met alleen zijn, maar met mislukte verliefdheden enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar juist daarom, anders had ik verdriet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |