WOW echt heel erg gaafquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Zo heb ik gewerkt and I don't even care
zo tofquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
deze!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
CG - strawberry field
Gaaf zeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
wat gaaf!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik dus echt heel erg tof.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
berries! berries! berries!!!!!! Mijn allerliefste lievelingslak!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dieske87 het volgende:
wat denken jullie
deze
[ afbeelding ]
OPI Pink Flamenco
of
[ afbeelding ]
OPI Dim Sum Plum
of
[ afbeelding ]
CG - strawberry field
of
[ afbeelding ]
OPI Ate Berries in the Canaries
Die stempels heten konad en dat bestaat uit een metalen plaatje waar een patroon in is geëtst. Daar smeer je wat nagellak op, dan schraap je over het plaatje zodat er alleen nog lak in het geëtste patroontje zit en dan neem je de stempel en die druk je daarop. Deze neemt dan de lak van het patroon over en dat rol je vervolgens op je nagel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Zoiets vind ik dus echt heel erg tof.
Jullie doen dit met soort van stempels toch? [newbie-alert]
Giet je daar dan de nagellak op/in en rol je dan je nagel erover heen of hoe moet ik me dit voorstellen? En waar kan je zulke 'stempels' kopen? Lijkt me leuk om daar zelf thuis wat mee te stoeien.![]()
Schaartje weggooien en alleen nog maar een glazen (!) nagelvijl gebruiken. Als je geen haaltjes hebt valt er ook niets te pulken. Verder helpt het om je nagels gelakt te houden.quote:Ik heb trouwens vrij sterke nagels, maar toch telkens de neiging om ze eraf te scheuren (meestal geen nagelschaartje in de buurt dus dan maar pulken). Hebben jullie hier tips voor? Of beter gezegd: tegen? Met nagelbijten heb je natuurlijk dat vieze smaakje voor erop, maar pulken.. Als ik daaraan begin kan ik er meestal niet meer vanaf blijven.
Tegelijkertijd gebruik ik van die olie op mijn nagelriemen ter bevordering van de groei dus ik ben lekker tegenstrijdig bezig.
Dat is eigenlijk allemaal persoonlijke voorkeur. Hoe goed en hoe lang een nagellak blijft zitten is vooral afhankelijk van je basecoat en topcoat. Ik ben qua topcoat erg tevreden over Nubar Diamont maar die is ietsje moeilijker te vinden dan poshe of seche vite.quote:Misschien is het handig om al mijn leek-vragen even in 1 post te houden.. dus :
Wat is nu echt een goed merk?
Zelf gebruik ik vaak Oriflame.
Heb ook 1 potje van Rimmel London staan, en 1 van visions. Verder nog wat merkloos/versleten potjes en twee van miss sporty.
Feit.quote:Is het verstandig om je nagels eerst met een lichte kleur/onderlaag te lakken zodat donkere kleuren je nagels niet verkleuren?
Dit heb ik namelijk ooit eens ergens gelezen geloof ik, maar is dit nu een fabel of een feit?
Nooit remover in je nagellak gooien! Remover breekt nagellak af en verpest dus je nagellak. Er is speciale verdunner te koop bij o.a. transdesign of euronageldiscount (o.i.d.) waarmee je je nagellak weer zo goed als nieuw of beter mee kunt maken.quote:Wat is de beste oplossing tegen opgedroogde/oude nagellak?
Soms heb ik een potje zó extreem lang laten liggen verrotten in een donker hoekje ergens in een kastje, en als ik hem dan terugvindt lakt hij niet meer lekker. Moet je hem bijvoorbeeld even goed shaken of kan je er nagellak remover bij doen om het wat los te weken of helpt het misschien om hem in de magnetron te zetten...? Of is dit allemaal funest voor je lak en kan je beter een nieuw potje kopen? Ik weet het niet, som zo maar even wat dingen op die me te binnen schieten.
Als de wereld vergaan is en zelfs de kakkerlakken dood zijn staan er over de hele wereld alleen nog potjes nagellak en als de aliens dan komen en ze hebben nagels kunnen ze er zelfs dan nog mee lakken.quote:Hm.
Volgens mij zijn dit wel ongeveer alle leek-vragen die ik nu kan bedenken.
Oh ja : Hoe lang is nagellak ongeveer houdbaar? Mascara begint bijvoorbeeld na een poosje te stinken, dan weet je dat je nieuwe moet kopen (tenzij hij al leeg is voordat hij stinkt, leeg is ook een goed moment om een nieuwe te kopen!). Zijn er ook zulke feitjes bij nagellak?
zoiets alvast makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef AmNaBa het volgende:
OwCool,jij denkt met het inklappen van de stelling,
Ik dacht aan een staande piramide zodat je hem kunt draaien als hij op tafel staat![]()
Dus een blijvende piramide, op een draaiplateau.
even een opstelling neergezet met spelletjesdozen
Mis dan wel het opstaande randje om te voorkomen dat ze vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, bedankt! Die naam heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen, konad, maar had geen idee wat ermee bedoeld werd. Nu welquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Die stempels heten konad en dat bestaat uit een metalen plaatje waar een patroon in is geëtst. Daar smeer je wat nagellak op, dan schraap je over het plaatje zodat er alleen nog lak in het geëtste patroontje zit en dan neem je de stempel en die druk je daarop. Deze neemt dan de lak van het patroon over en dat rol je vervolgens op je nagel.
Er zijn op youtube wel tutorials te vinden.![]()
*Haalt haar potjes nagellak weer uit de magnetron* Haha, oke dat kan ik dus van mijn lijstje schrappen.quote:Nooit remover in je nagellak gooien! Remover breekt nagellak af en verpest dus je nagellak. Er is speciale verdunner te koop bij o.a. transdesign of euronageldiscount (o.i.d.) waarmee je je nagellak weer zo goed als nieuw of beter mee kunt maken.
Verder inderdaad regelmatig schudden zodat de nagellak niet gaat scheiden.
In de magnetron lijkt me een spannend Brainiac idee maar ik zou het zelf niet uitproberen als ik jou was.![]()
Duidelijk! Ik zal een paar mooie lakjes inslaan zodat ze zich even vermakenquote:Als de wereld vergaan is en zelfs de kakkerlakken dood zijn staan er over de hele wereld alleen nog potjes nagellak en als de aliens dan komen en ze hebben nagels kunnen ze er zelfs dan nog mee lakken.
Op konadnail.nl kan je met de code DTCHNLBLG 15% korting krijgen en anders kan je ook bij ocnailart.com met verschillende codes korting krijgen maar daarvan zijn de verzendkosten wel omhoog gegaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Opdekop het volgende:
Oke, bedankt! Die naam heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen, konad, maar had geen idee wat ermee bedoelt werd. Nu wel. Is Konadnailart.nl een goede webwinkel om dit te bestellen of zijn er betere/goedkopere winkels/websites?
mooi hequote:
Ja heujquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dewintermuis het volgende:
Fiets: je bent de helft vergeten... geef niet heur.
Dieske: Dim Sum Plum![]()
Is toch vet?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Ja dat zijn de leukste complimenten natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is toch vet?!
Ik was gisteren bezig met de foto's van mijn zwarte nagels mat lace aan het verkleinen toen een vriend langs kwam. Die zei zo: "Jeetje wat een mooie nagels, zijn dat die van jou?"
Dus ik mijn nagels laten zien, nou hij vond het heel erg mooi en daarna een heel gesprek over hoe mooi hij dat vond bij vrouwen, zo verzorgd en elegant enzo. Zijn vriendin heeft ook altijd hele mooie lange nagels.
Zo tof dat een vent zoiets zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |