abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78415966
die foto doet strawbewrry fields totaal geen recht aan.
dit komt meer in de buurt:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78415998
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

strawberry fields
Deze dus!
pi_78416037
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

Zo heb ik gewerkt and I don't even care
WOW echt heel erg gaaf
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78416052
quote:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

zo tof
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78416102
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dieske87 het volgende:

[ afbeelding ]
CG - strawberry field
deze!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78416201
Strawberry field!
pi_78416209
quote:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

Gaaf zeg!
pi_78416900
quote:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

wat gaaf!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78417213
Woot. Ik ga deze week echt bestellen bij TD
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78417564
quote:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

Zoiets vind ik dus echt heel erg tof.
Jullie doen dit met soort van stempels toch? [newbie-alert]
Giet je daar dan de nagellak op/in en rol je dan je nagel erover heen of hoe moet ik me dit voorstellen? En waar kan je zulke 'stempels' kopen? Lijkt me leuk om daar zelf thuis wat mee te stoeien.

Ik heb trouwens vrij sterke nagels, maar toch telkens de neiging om ze eraf te scheuren (meestal geen nagelschaartje in de buurt dus dan maar pulken ). Hebben jullie hier tips voor? Of beter gezegd: tegen? Met nagelbijten heb je natuurlijk dat vieze smaakje voor erop, maar pulken.. Als ik daaraan begin kan ik er meestal niet meer vanaf blijven.
Tegelijkertijd gebruik ik van die olie op mijn nagelriemen ter bevordering van de groei dus ik ben lekker tegenstrijdig bezig .

Misschien is het handig om al mijn leek-vragen even in 1 post te houden.. dus :
Wat is nu echt een goed merk?
Zelf gebruik ik vaak Oriflame.
Heb ook 1 potje van Rimmel London staan, en 1 van visions. Verder nog wat merkloos/versleten potjes en twee van miss sporty.
Is het verstandig om je nagels eerst met een lichte kleur/onderlaag te lakken zodat donkere kleuren je nagels niet verkleuren?
Dit heb ik namelijk ooit eens ergens gelezen geloof ik, maar is dit nu een fabel of een feit?
Wat is de beste oplossing tegen opgedroogde/oude nagellak?
Soms heb ik een potje zó extreem lang laten liggen verrotten in een donker hoekje ergens in een kastje, en als ik hem dan terugvindt lakt hij niet meer lekker. Moet je hem bijvoorbeeld even goed shaken of kan je er nagellak remover bij doen om het wat los te weken of helpt het misschien om hem in de magnetron te zetten...? Of is dit allemaal funest voor je lak en kan je beter een nieuw potje kopen? Ik weet het niet, som zo maar even wat dingen op die me te binnen schieten .

Hm.
Volgens mij zijn dit wel ongeveer alle leek-vragen die ik nu kan bedenken.
Oh ja : Hoe lang is nagellak ongeveer houdbaar? Mascara begint bijvoorbeeld na een poosje te stinken, dan weet je dat je nieuwe moet kopen (tenzij hij al leeg is voordat hij stinkt, leeg is ook een goed moment om een nieuwe te kopen! ). Zijn er ook zulke feitjes bij nagellak?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_78417622
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dieske87 het volgende:
wat denken jullie

deze

[ afbeelding ]
OPI Pink Flamenco

of

[ afbeelding ]
OPI Dim Sum Plum

of

[ afbeelding ]
CG - strawberry field

of

[ afbeelding ]
OPI Ate Berries in the Canaries
berries! berries! berries!!!!!! Mijn allerliefste lievelingslak!

(al heb ik het idee dat het vershcil met dim sum plum echt minimaal is....)
I had a signature once. It was awful.
pi_78417654
Dankjewel iedereen!!!
Je had ze op het werk moeten zien kijken
pi_78419162
Nagels afgelopen dagen, gaat er morgen weer af:
H&M's Sinful Senorita

Klikbaar

En uit verveling:

Klikbaar

Voor een eerste keer met nail art vind ik het niet eens zo heel slecht, van een afstandje ziet het er echt cute uit, alleen dichterbij minder

[ Bericht 39% gewijzigd door Diconnected op 25-02-2010 00:01:37 ]
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78419638
Mooie nagels weer en fiets!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Zoiets vind ik dus echt heel erg tof.
Jullie doen dit met soort van stempels toch? [newbie-alert]
Giet je daar dan de nagellak op/in en rol je dan je nagel erover heen of hoe moet ik me dit voorstellen? En waar kan je zulke 'stempels' kopen? Lijkt me leuk om daar zelf thuis wat mee te stoeien.
Die stempels heten konad en dat bestaat uit een metalen plaatje waar een patroon in is geëtst. Daar smeer je wat nagellak op, dan schraap je over het plaatje zodat er alleen nog lak in het geëtste patroontje zit en dan neem je de stempel en die druk je daarop. Deze neemt dan de lak van het patroon over en dat rol je vervolgens op je nagel.
Er zijn op youtube wel tutorials te vinden.
quote:
Ik heb trouwens vrij sterke nagels, maar toch telkens de neiging om ze eraf te scheuren (meestal geen nagelschaartje in de buurt dus dan maar pulken ). Hebben jullie hier tips voor? Of beter gezegd: tegen? Met nagelbijten heb je natuurlijk dat vieze smaakje voor erop, maar pulken.. Als ik daaraan begin kan ik er meestal niet meer vanaf blijven.
Tegelijkertijd gebruik ik van die olie op mijn nagelriemen ter bevordering van de groei dus ik ben lekker tegenstrijdig bezig .
Schaartje weggooien en alleen nog maar een glazen (!) nagelvijl gebruiken. Als je geen haaltjes hebt valt er ook niets te pulken. Verder helpt het om je nagels gelakt te houden.
quote:
Misschien is het handig om al mijn leek-vragen even in 1 post te houden.. dus :
Wat is nu echt een goed merk?
Zelf gebruik ik vaak Oriflame.
Heb ook 1 potje van Rimmel London staan, en 1 van visions. Verder nog wat merkloos/versleten potjes en twee van miss sporty.
Dat is eigenlijk allemaal persoonlijke voorkeur. Hoe goed en hoe lang een nagellak blijft zitten is vooral afhankelijk van je basecoat en topcoat. Ik ben qua topcoat erg tevreden over Nubar Diamont maar die is ietsje moeilijker te vinden dan poshe of seche vite.
quote:
Is het verstandig om je nagels eerst met een lichte kleur/onderlaag te lakken zodat donkere kleuren je nagels niet verkleuren?
Dit heb ik namelijk ooit eens ergens gelezen geloof ik, maar is dit nu een fabel of een feit?
Feit. Het is alleen niet zomaar een lichte of blanke lak maar er zijn echt honderden verschillende soorten basecoats met verschillende eigenschappen en werkingen. Welke voor jou werkt is een kwestie van proberen.
quote:
Wat is de beste oplossing tegen opgedroogde/oude nagellak?
Soms heb ik een potje zó extreem lang laten liggen verrotten in een donker hoekje ergens in een kastje, en als ik hem dan terugvindt lakt hij niet meer lekker. Moet je hem bijvoorbeeld even goed shaken of kan je er nagellak remover bij doen om het wat los te weken of helpt het misschien om hem in de magnetron te zetten...? Of is dit allemaal funest voor je lak en kan je beter een nieuw potje kopen? Ik weet het niet, som zo maar even wat dingen op die me te binnen schieten .
Nooit remover in je nagellak gooien! Remover breekt nagellak af en verpest dus je nagellak. Er is speciale verdunner te koop bij o.a. transdesign of euronageldiscount (o.i.d.) waarmee je je nagellak weer zo goed als nieuw of beter mee kunt maken.
Verder inderdaad regelmatig schudden zodat de nagellak niet gaat scheiden.

In de magnetron lijkt me een spannend Brainiac idee maar ik zou het zelf niet uitproberen als ik jou was.
quote:
Hm.
Volgens mij zijn dit wel ongeveer alle leek-vragen die ik nu kan bedenken.
Oh ja : Hoe lang is nagellak ongeveer houdbaar? Mascara begint bijvoorbeeld na een poosje te stinken, dan weet je dat je nieuwe moet kopen (tenzij hij al leeg is voordat hij stinkt, leeg is ook een goed moment om een nieuwe te kopen! ). Zijn er ook zulke feitjes bij nagellak?
Als de wereld vergaan is en zelfs de kakkerlakken dood zijn staan er over de hele wereld alleen nog potjes nagellak en als de aliens dan komen en ze hebben nagels kunnen ze er zelfs dan nog mee lakken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_78419677
@dieske: ik vind strawberry fields echt een afschuwelijke lak en die anderen zijn te roze. Ik ga voor Dim Sum Plum.
pi_78420233
ohh linnie toffe nagels! en zag nog veel meer moois in het vorige topic...
ik weet trouwens wat ik van het weekend ga doen...
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef AmNaBa het volgende:
OwCool,jij denkt met het inklappen van de stelling,
Ik dacht aan een staande piramide zodat je hem kunt draaien als hij op tafel staat
Dus een blijvende piramide, op een draaiplateau.

even een opstelling neergezet met spelletjesdozen
Mis dan wel het opstaande randje om te voorkomen dat ze vallen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zoiets alvast maken

ik twjfel alleen nog over de kleur, ik ga dit jaar nog op mezelf en dan word het creme/bruin
maar ik heb nu:

dus twijfel of ik hem zwart maak en als ik verhuis dan bruin verf...

volgende maand ga ik beginnen aan mijn hart

Vandaag de hele dag gelopen, maar nergens leuke lak kunnen scoren RI had ook geen modelsown
wel erg veel gekocht verder maar geen lak, toen heb ik als troost in Utrecht gosh wild lilac meegenomen
pi_78420499
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Die stempels heten konad en dat bestaat uit een metalen plaatje waar een patroon in is geëtst. Daar smeer je wat nagellak op, dan schraap je over het plaatje zodat er alleen nog lak in het geëtste patroontje zit en dan neem je de stempel en die druk je daarop. Deze neemt dan de lak van het patroon over en dat rol je vervolgens op je nagel.
Er zijn op youtube wel tutorials te vinden.
Oke, bedankt! Die naam heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen, konad, maar had geen idee wat ermee bedoeld werd. Nu wel . Is Konadnailart.nl een goede webwinkel om dit te bestellen of zijn er betere/goedkopere winkels/websites?
quote:
Nooit remover in je nagellak gooien! Remover breekt nagellak af en verpest dus je nagellak. Er is speciale verdunner te koop bij o.a. transdesign of euronageldiscount (o.i.d.) waarmee je je nagellak weer zo goed als nieuw of beter mee kunt maken.
Verder inderdaad regelmatig schudden zodat de nagellak niet gaat scheiden.

In de magnetron lijkt me een spannend Brainiac idee maar ik zou het zelf niet uitproberen als ik jou was.
*Haalt haar potjes nagellak weer uit de magnetron* Haha, oke dat kan ik dus van mijn lijstje schrappen.
quote:
Als de wereld vergaan is en zelfs de kakkerlakken dood zijn staan er over de hele wereld alleen nog potjes nagellak en als de aliens dan komen en ze hebben nagels kunnen ze er zelfs dan nog mee lakken.
Duidelijk! Ik zal een paar mooie lakjes inslaan zodat ze zich even vermaken .

Bedankt voor je antwoorden .
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_78420632
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Opdekop het volgende:
Oke, bedankt! Die naam heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen, konad, maar had geen idee wat ermee bedoelt werd. Nu wel . Is Konadnailart.nl een goede webwinkel om dit te bestellen of zijn er betere/goedkopere winkels/websites?
Op konadnail.nl kan je met de code DTCHNLBLG 15% korting krijgen en anders kan je ook bij ocnailart.com met verschillende codes korting krijgen maar daarvan zijn de verzendkosten wel omhoog gegaan.
Ik heb eigenlijk nog niet berekend wat nu precies het goedkoopst is, ik vermoed dat dat afhankelijk is van hoeveel je wilt kopen.

Ik zou trouwens bij een bestelling niet gaan voor een starterskit maar losse plates, de dubbele stempel en eventueel witte en zwarte stempellak kopen om mee te beginnen.
pi_78420841
OPI if the fuchsia fits, geswapt met Zoeperzazke en blij dat ik ermee ben
Merken jullie ook dat je steeds netter gaat lakken naarmate je vaker lakt? De foto is zonder clean up en ik vind et best netjes

Lol @ mijn inspiratieboekje die er onder ligt holografisch te zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78420869
ik merk dat ook hoor, ik hoef nu echt nog maar zelden bij te werken, zelfs als ik mijn rechterhand hebt gelakt kan het nu trouwens ook snel én netjes
  PR/Manusje van alles donderdag 25 februari 2010 @ 00:53:47 #46
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78420985
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Tijgertje. het volgende:
HAHA FIETS.
mooi he
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles donderdag 25 februari 2010 @ 00:54:17 #47
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78420998
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef dewintermuis het volgende:
Fiets: je bent de helft vergeten... geef niet heur.

Dieske: Dim Sum Plum
Ja heuj ik ben nog een beginner
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_78423275
quote:
En maar weer een tvp..

Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]

Is toch vet?!

Ik was gisteren bezig met de foto's van mijn zwarte nagels mat lace aan het verkleinen toen een vriend langs kwam. Die zei zo: "Jeetje wat een mooie nagels, zijn dat die van jou?"
Dus ik mijn nagels laten zien, nou hij vond het heel erg mooi en daarna een heel gesprek over hoe mooi hij dat vond bij vrouwen, zo verzorgd en elegant enzo. Zijn vriendin heeft ook altijd hele mooie lange nagels.

Zo tof dat een vent zoiets zegt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78423683
Morgen! Die nagels van Linnie !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:29:41 #50
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_78423702
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Is toch vet?!

Ik was gisteren bezig met de foto's van mijn zwarte nagels mat lace aan het verkleinen toen een vriend langs kwam. Die zei zo: "Jeetje wat een mooie nagels, zijn dat die van jou?"
Dus ik mijn nagels laten zien, nou hij vond het heel erg mooi en daarna een heel gesprek over hoe mooi hij dat vond bij vrouwen, zo verzorgd en elegant enzo. Zijn vriendin heeft ook altijd hele mooie lange nagels.

Zo tof dat een vent zoiets zegt
Ja dat zijn de leukste complimenten natuurlijk Ik ben tot nu toe alleen nog maar staande gehouden voor een praatje erover door de bibliothecaresse toen ik boeken van haar aannam dat ze ze super mooi vond maar dat 'ik natuurlijk niks in huis deed dan'
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')