abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79467151
Graag gedaan
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79467221
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Merel het volgende:

[..]

Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed idee Maar ik zal straks even kijken!

Fijn al die behulpzame mensen
Zie m'n edit
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 22 maart 2010 @ 21:53:36 #153
331 Merel
Be here now.
pi_79467694
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zie m'n edit
Dank je!

Heb 'm net toch maar even opengetrokken, maar ik zie geen sticker aan de binnenkant? Misschien zou de handleiding toch wel handig zijn, want ik heb nog steeds het idee dat het ding z'n programma niet afmaakt maar ergens halverwege blijft hangen. En als ik dan google, lees ik dat ik het ding zou moeten resetten, maar ik weet niet hoe . En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79468378
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Merel het volgende:

[..]

Dank je!

Heb 'm net toch maar even opengetrokken, maar ik zie geen sticker aan de binnenkant? Misschien zou de handleiding toch wel handig zijn, want ik heb nog steeds het idee dat het ding z'n programma niet afmaakt maar ergens halverwege blijft hangen. En als ik dan google, lees ik dat ik het ding zou moeten resetten, maar ik weet niet hoe . En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.
Maar het lastige is dat het heel moeilijk is de juiste gebruiksaanwijzing te vinden wanneer het niet duidelijk is welke vaatwasser het is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 22 maart 2010 @ 22:06:52 #155
331 Merel
Be here now.
pi_79468620
Dit is de enige sticker die ik kan vinden, maar dat cijfer begint met andere getallen dan die jij noemde. Verder geen sticker te zien
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 22 maart 2010 @ 22:08:11 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_79468709
Model DWF403
Tegenwoordig zijn ze bij de DW60, dus of hier nog iets van is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 22 maart 2010 @ 22:12:16 #157
331 Merel
Be here now.
pi_79468973
Zou het zin hebben om Whirlpool te mailen voor een handleiding ofzo, of zullen die me gewoon weer terugverwijzen naar Ikea?
pi_79469244
Die stikker zou dus op de rand aan de binnenkant moeten zitten, niet als je dus boven de klep staat als ie open is

maar aan de zeikant.........................

ow, en resetten heeft alleen zin als je het huidige programma wilt afbreken ...

maar de kraan zat toch dicht en is nu open?
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
  maandag 22 maart 2010 @ 22:17:11 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_79469310
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Zou het zin hebben om Whirlpool te mailen voor een handleiding ofzo, of zullen die me gewoon weer terugverwijzen naar Ikea?
Als je googlet op whirlpool dwf 403 krijg je wel van alles, maar geen manual nog. Dus ik zou Whirlpool even mailen voor een exemplaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 22 maart 2010 @ 22:20:10 #160
331 Merel
Be here now.
pi_79469529
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef dewintermuis het volgende:
Die stikker zou dus op de rand aan de binnenkant moeten zitten, niet als je dus boven de klep staat als ie open is

maar aan de zeikant.........................

ow, en resetten heeft alleen zin als je het huidige programma wilt afbreken ...

maar de kraan zat toch dicht en is nu open?
Die sticker aan de zijkant is dus deze. En inmiddels lijkt het water het wel weer te doen, maar de machine draait nog steeds z'n programma niet zoals het hoort (hij maakt wel een bromgeluid alsof 'ie werkt, maar dat bromgeluid houdt niet meer op, het programma gaat oneindig door lijkt het wel), dus ik hoopte dat resetten zou werken... Maar ik wil nu niet het topic kapen met m'n vaatwastroubles, ik ga eerst wel whirlpool mailen om een handleiding
pi_79469700
Zit de rotor los, en kan deze vrij draaien?

haal de stekker vanacht los, en morgen avond er weer in - en laat dan vervolgens een heel programma af draaien

(ik denk persoonlijk dat die R voor reset is, maar zou ook iets anders kunnen zijn - knopje 5sec inhouden?)

en zorg dat er zout in zit! (zie http://www.fixya.com/supp(...)wf_403_w_dishwasher)
pi_79525241
Wij hebben hier een Docent kast staan, en deze is allang uit collectie. Maar is er nog een manier om aan 2 glazen deurtjes te komen?
pi_79525305
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef dewintermuis het volgende:
Als je deze kast bedoeld,

[ afbeelding ]

koop gewoon een houten plank en beits die desnoods...... kom op hey,, wie interesseerd het nou hoe de plank in een kast eruit ziet (als het maar bij elkaar past)?
Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zo
pi_79526924
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zo
Als je de maten weet kun je gewoon een bijpassende plank in de bouwmarkt kopen. Daar zagen ze hem meestal wel even voor je op maat.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_79528229
Ik denk dat je voor een plank van dat formaat, voor (gelamineerd).. standaard wit persplex zo'n

10EUR kwijt bent (7,95 voor de plank, en 2EUR voor 2 zaagsnedes als je geen GAMMA kaart hebt of Praxis/Karwei klant bent..)
pi_79530227
Oh, ja ik laat hem dan door mijn vader zagen, die kan dat veel netter
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:47:29 #167
331 Merel
Be here now.
pi_79561933
Ik heb nog een vaatwasservraagje...

Ik krijg het ding toch niet aan de praat, hij maakt een hoop lawaai, als je 'm open doet hoor je water gorgelen, maar verder doet het ding niks. Met m'n huisbaas overlegd en die zegt "Laat maar een monteur van Ikea komen, of zoek maar uit welke vervangende vaatwasser ze nu hebben als deze niet meer te maken is". Dus ik op de website zoeken naar een telefoonnummer om met iemand van Ikea te overleggen of het zin heeft om een monteur te laten komen en wat dat dan zou kosten, of welke vaatwasser ik anders zou moeten gaan kopen die netjes op de plek van mijn oude kapotte Whirlpool DWF403 past, maar ik kom niet verder dan Anna en de online chatservice en daar kan ik op m'n werk niet bij. Even bellen zou een stuk handiger zijn. Heeft Ikea geen algemeen klantenservicenummer meer ofzo?
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:49:44 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_79562020
0900-belikea

apparatuur is van Whirlpool, maar ik weet niet wat voordeliger is: een nieuwe vaatwasser of deze laten fixen. Maar als de huisbaas toch betaalt, zou ik eerst even een afspraak maken voor een check door een monteur (via ikea).
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:50:15 #169
331 Merel
Be here now.
pi_79562041
Thanks! Ik ga bellen
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:09:33 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_79564996
Laat de oplossing nog even weten, ben benieuwd hoe het wordt afgehandeld
pi_79606932
Weet niet zeker of ik het beter hier kan vragen, maar hoop dat iemand 'm ook heeft gehaald en mij daarbij kan helpen

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90138201

Het heeft combinatieslot en als je d'r aan gaat draaien dan kan je in principe gwoon op slot doen ipv een code te gebruiken..

Ik krijg het gewoon niet op slot met een code
Of is het gewoon een nutteloos ding
pi_79620187
Dus als ik het goed begrijp heb jij een code ingesteld, adhv. handleiding?

En vervolgens als je hem op die code zet, de deur dicht doet (en desnoods even aandrukt) en dan een andere code kiest

Gaat de deur niet op slot?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:29:03 #173
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79620631
Ik zag dat ze tegenwoordig ook accu-schroefmachines verkopen.

Iemand enige ervaring met de grote van de twee?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_79622218
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag dat ze tegenwoordig ook accu-schroefmachines verkopen.

Iemand enige ervaring met de grote van de twee?
Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597
En hij is heel fijn! We gebruiken deze op het werk zelf ook en zijn er heul tevreden over. Vooral goeie prijs/kwaliteitverhouding...

dat andere dingetje is volgens mij zo'n kleinig schroefdingetje toch? Dat is niet echt wat, maar dat zijn ze allemaal (zelfde dingen in de markt) niet...
pi_79622774
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef seetjai het volgende:
Weet niet zeker of ik het beter hier kan vragen, maar hoop dat iemand 'm ook heeft gehaald en mij daarbij kan helpen

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90138201

Het heeft combinatieslot en als je d'r aan gaat draaien dan kan je in principe gwoon op slot doen ipv een code te gebruiken..

Ik krijg het gewoon niet op slot met een code
Of is het gewoon een nutteloos ding
Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...

Je kunt het cijferslot verstellen door deze op de "los" stand te zetten (bij opbouw is dat 000) Dan moet er aan de zijkant een gat zitten waar een knopje inzit dat je moet indrukken (met een verbogen paperclip bijvoorbeeld), je kunt dan je persoonlijke cijfercode instelllen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')