Zie m'n editquote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed ideeMaar ik zal straks even kijken!
Fijn al die behulpzame mensen

Dank je!quote:
 . En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.
. En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.

Maar het lastige is dat het heel moeilijk is de juiste gebruiksaanwijzing te vinden wanneer het niet duidelijk is welke vaatwasser het is...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Dank je!
Heb 'm net toch maar even opengetrokken, maar ik zie geen sticker aan de binnenkant? Misschien zou de handleiding toch wel handig zijn, want ik heb nog steeds het idee dat het ding z'n programma niet afmaakt maar ergens halverwege blijft hangen. En als ik dan google, lees ik dat ik het ding zou moeten resetten, maar ik weet niet hoe. En het is zo'n simpele zonder display, dus ik heb ook geen foutmelding waar ik verder op kan zoeken ofzo.

Als je googlet op whirlpool dwf 403 krijg je wel van alles, maar geen manual nog. Dus ik zou Whirlpool even mailen voor een exemplaarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef Merel het volgende:
Zou het zin hebben om Whirlpool te mailen voor een handleiding ofzo, of zullen die me gewoon weer terugverwijzen naar Ikea?

Die sticker aan de zijkant is dus deze. En inmiddels lijkt het water het wel weer te doen, maar de machine draait nog steeds z'n programma niet zoals het hoort (hij maakt wel een bromgeluid alsof 'ie werkt, maar dat bromgeluid houdt niet meer op, het programma gaat oneindig door lijkt het wel), dus ik hoopte dat resetten zou werken... Maar ik wil nu niet het topic kapen met m'n vaatwastroubles, ik ga eerst wel whirlpool mailen om een handleidingquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef dewintermuis het volgende:
Die stikker zou dus op de rand aan de binnenkant moeten zitten, niet als je dus boven de klep staat als ie open is
maar aan de zeikant.........................
ow, en resetten heeft alleen zin als je het huidige programma wilt afbreken ...
maar de kraan zat toch dicht en is nu open?

Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zoquote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef dewintermuis het volgende:
Als je deze kast bedoeld,
[ afbeelding ]
koop gewoon een houten planken beits die desnoods...... kom op hey,, wie interesseerd het nou hoe de plank in een kast eruit ziet (als het maar bij elkaar past)?

Als je de maten weet kun je gewoon een bijpassende plank in de bouwmarkt kopen. Daar zagen ze hem meestal wel even voor je op maat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Maarrr uh, ja dan moet ik hem alsnog zagen en zo

Ik ga bellen
 Ik ga bellen  

Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag dat ze tegenwoordig ook accu-schroefmachines verkopen.
Iemand enige ervaring met de grote van de twee?

Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef seetjai het volgende:
Weet niet zeker of ik het beter hier kan vragen, maar hoop dat iemand 'm ook heeft gehaald en mij daarbij kan helpen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90138201
Het heeft combinatieslot en als je d'r aan gaat draaien dan kan je in principe gwoon op slot doen ipv een code te gebruiken..
Ik krijg het gewoon niet op slot met een code
Of is het gewoon een nutteloos ding

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |