en dezequote:Ik weet niet als dat wel slim.
slaat werkelijk nergens op. Ik hoop voor je dat iemand je CV en sollicitatiebrief corrigeert, want anders ben je bij voorbaat al kansloos.quote:Dan vraag ik mijn chef als ze hem mogen bellen.
Dat moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef eNaSnI het volgende:
Een baan bij de politie? Wordt daar niet van je verwacht dat je in ieder geval het ABN beheerst?
Mijn laatste c.v. is gewoon al van jaren geleden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef eNaSnI het volgende:
Een baan bij de politie? Wordt daar niet van je verwacht dat je in ieder geval het ABN beheerst?
Nog even wat constructief commentaar. Getallen tot en met negenennegentig schrijf je voluit in zinsverband. Deze zin
[..]
slaat werkelijk nergens op. Ik hoop voor je dat iemand je CV en sollicitatiebrief corrigeert, want anders ben je bij voorbaat al kansloos.
Het gaat meer om de spelling en de zinsbouw.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn laatste c.v. is gewoon al van jaren geleden.
Het zijn van die dingen die je gewoon vergeet.
De opbouw weet ik wel, maar wat je allemaal moet toevoegen ben ik gewoon even kwijt.
Op het internet schrijf ik zeer roekeloos.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Volpez het volgende:
[..]
Het gaat meer om de spelling en de zinsbouw.
Een referentie is een individu die iets over jouw periode bij het betreffende bedrijf als werknemer kan vertellen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet voor mijn sollicitatie referenties hebben.
Deze hoef je dus niet te maken, maar alleen vragen of ze eventueel gebeld mogen worden door je mogelijk aanstaande werkgever.quote:Nu laat ik van mijn huidige en 1 oud werkgever een referentie maken over mij.
Een referentie is geen bewijs dat je ergens gewerkt hebt.quote:Ik heb nu nog 2 oud werkgevers waar ik nu al jaren geen contact meer mee heb.
Dus wat kan ik gebruiken als bewijs dat ik daar heb gewerkt ?
Een loonbrief is geen referentie, maar een loonbrief en bevat zeker geen informatie waar je toekomstige werkgever iets mee zou moeten doen.quote:Ik dacht zelf aan een loonbrief aangezien ik geen contact meer heb met mijn oud werkgevers.
In het loonbriefje staat de periode van mijn tijd bij het bedrijf.
Nu wil ik weten als zo'n loonfbrief wel goed is als referentie.
Je bent bang voor het zoeken naar een contract? Ik hoop niet dat je rechercheur wilt worden....quote:Ik zal nog gaan zoeken naar een contract maar ik ben er bang voor.
Dergelijke zinsconstructies komen niet al te slim over.quote:Nu heb ik nog een lijst van het CWI met mijn sterke en zwakke punten en wat voor banen bij mij passen.
De baan waar ik voor ga solliciteren staat hoog aangeschreven in deze lijst.
Dus zal ik deze lijst ook toevoegen bij mijn c.v. ?
Ik weet niet als dat wel slim.
Graag gedaan en succes met je sollicitatie! Laat je even weten of je aangenomen bent en waar je aan de slag gaat?quote:Het gaat verder om een baan bij de politie.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
erg veel snap je niet zo te zien, dus ze zullen je direct aannemen, gok ikquote:Het gaat verder om een baan bij de politie
Gewende? In welke taal schrijf je nu weer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op het internet schrijf ik zeer roekeloos.
Dat is nou éénmaal een gewende geworden.
Maar ik heb nu een beter beeld van de referenties.
Dus in ieder geval bedankt.
Wellicht zoeken ze nog landmeters die de driepoot op de juiste afstand van de weg kunnen zetten en erg geduldig zijn? Misschien is TS juist daarin wel erg goed?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef ukga het volgende:
[..]
erg veel snap je niet zo te zien, dus ze zullen je direct aannemen, gok ik
Hier was ik verder al over uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Een referentie is een individu die iets over jouw periode bij het betreffende bedrijf als werknemer kan vertellen.
[..]
Deze hoef je dus niet te maken, maar alleen vragen of ze eventueel gebeld mogen worden door je mogelijk aanstaande werkgever.
[..]
Een referentie is geen bewijs dat je ergens gewerkt hebt.
[..]
Een loonbrief is geen referentie, maar een loonbrief en bevat zeker geen informatie waar je toekomstige werkgever iets mee zou moeten doen.
[..]
Je bent bang voor het zoeken naar een contract? Ik hoop niet dat je rechercheur wilt worden....
[..]
Dergelijke zinsconstructies komen niet al te slim over.
[..]
Graag gedaan en succes met je sollicitatie! Laat je even weten of je aangenomen bent en waar je aan de slag gaat?
Mijn dialectquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Gewende? In welke taal schrijf je nu weer?
Je bent er over uit? Dat klinkt alsof je al aardig met een portofoon overweg kunt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hier was ik verder al over uit.
Wellicht is het handiger om je op een forum te beperken tot ABN of iets dergelijks, zodat alle bezoekers je ook nog kunnen volgen?quote:
Dit. Geneuzel over spelling/taal mag achterwege blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Speel verder maar de taal nazi's.
Hulde voor jouquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Je bent er over uit? Dat klinkt alsof je al aardig met een portofoon overweg kunt!![]()
Hier was ik verder al. Over uit.
Pas maar op, zometeen komt ook de disciminazi nog op bezoek!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Speel verder maar de taal nazi's.
Misschien wel gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Pas maar op, zometeen komt ook de disciminazi nog op bezoek!
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
De politie belt je referenties ook daadwerkelijk hoor. En dat is geen gesprekje van 2 min, geloof me. Licht degene die je opgeeft als referentie ook even in dat je hem opgeeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |