Gokje :quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Logipech het volgende:
Ik zoek een liedje, de informatie die ik heb:
Een vrouw zingt het
Ze zegt iets in de trant van: Play Doh, been trough, its oveer over oveeeer
Ik kan het maar niet vinden en weet de naam er niet van
Meer informatie? Welke genre?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Logipech het volgende:
Ik zoek een liedje, de informatie die ik heb:
Een vrouw zingt het
Ze zegt iets in de trant van: Play Doh, been trough, its oveer over oveeeer
Ik kan het maar niet vinden en weet de naam er niet van
Geen idee, wel weet ik dat ze soms dingen overnieuw zegt en langer bijvoorbeeld: over oveer oveeeeeerquote:
Nog een gokje dan maar,, (al lijkt het me erg sterk,)quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Logipech het volgende:
[..]
Geen idee, wel weet ik dat ze soms dingen overnieuw zegt en langer bijvoorbeeld: over oveer oveeeeeer
Deze?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Roi het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik niet weet hoe die gaat behalve dat het up-tempo is (techno/dance).
Ik weet wel dat de clip bestaat uit allemaal oude beelden, bijvoorbeeld een bom die afgaat en beelden van crashende test-dummies.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef _DaNi_ het volgende:
ik zoek ook een nummer.. (A)
ik heb het denk ik vandaag op de radio gehoord, het is al een oud nummer, en ik denk ook wel redelijk bekend..
ik heb al op Google gezocht.. maar zonder succes.
deze teksten zitten er zowiezo in:
"hey little girl" & "come on baby come on baby, let me be ... "
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
het doet me aan dit denken....
dat zal het alleen wel niet zijn
Dat zijn ze niet maar bedankt! Heb het al gevonden, het was Koochy van Armand van Helden.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Stinus het volgende:
Ik zoek weer een nummertje;
Ik hoorde hem vanavond op de radio, geen idee welk station en welke tijd. Maar wat ik wel weet:
- het nummer bevat een heeel bekend stukje trompet. Iedereen kent dat deuntje wel. Het deed me herinneren iets van vroeger, misschien het het een openingsdeuntje van een serie was ofzo? Iig, het is dus een oud nummer.
- Verder waren de lyrics over iemand die voor iemand anders zingt. Er zit dus veel het woord 'You' in en wat ik me verder nog herinner is dat er gezongen wordt over 'You crying', en dat in diezelfde zin nog een vorm van 'cry' voorkomt.
- Verder schiet het woord 'easy' nog te binnen, dat moet ook in de songtekst zitten.
Naam/Titel heb ik geen enkel idee van, ook geen richting oid.
Sommige informatie lijkt misschien nutteloos, maar het kan geen kwaad het erbij te zetten
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Meddo het volgende:
Ik zoek het origineel van onderstaand nummer. Wie helpt mij![]()
bier.mp3
Nopequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nog een gokje dan maar,, (al lijkt het me erg sterk,)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |