Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
veelste laatquote:
Dat krijg je op 't internet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denk omdat ik er niet van hou als mensen zich anders voordoen dan ze zijn.
En dat ook laat merken
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel snel door, ben ik zo makkelijk te doorgronden?
Zelfkennisquote:
Mag ik er dan ook eenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Aw je mag zo ook wel een kusje hoor
ben in gulle bui
Zozo ... wat een lief/leuk gebaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Aw je mag zo ook wel een kusje hoor
ben in gulle bui
Dat weet ik maar ik kan daar niet tegen door mijn "afwijking"quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat krijg je op 't internet.
En vaak in het normale leven ook. Zoveel mensen die anders doen dan ze zijn.
Noh, graag of helemaal niet hequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zozo ... wat een lief/leuk gebaar.
Nee juist niet.quote:
Mag je zelf bepalenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Assiej het volgende:
[..]ligt er wel aan waar je dat kusje wilt
Ach sooo....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Je hebt zelfkennis. Dus ik wou beamen wat je zelf al weet.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow kwam het zo over?
Natuurlijk wil ik een kusje van je (A).
Ik val niet op vrouwen, alleen op Nathquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh op je mond mag ook wel hoor als je maar geen rare bedenkingen krijgt
Dus op het puntje van je eikel ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon netjes houden, spreek dus voor zichzelf?
Okeeequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, alleen op Nath
Nja als jij dat netjes noemt, ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus op het puntje van je eikel ?![]()
sorry die moest ik gewoon even zo beantwoorden
Netjes kennen we hier niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja als jij dat netjes noemt, ik hou je niet tegen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja als jij dat netjes noemt, ik hou je niet tegen.
Kwam je me niet even helpen, rug inzepenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, moet daar nog even aan wennen.
[..]
Succes!!
Gaat snel zatquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, moet daar nog even aan wennen.
[..]
Succes!!
Ja ik vind het ook niet echt 'normaal', en ben ook nog geen mensen in Oldenzaal tegen gekomen die dat normaal vonden. Maarja altijd in voor vernieuwing.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
haha
Nou voorruit, ben in een gulle bui
zou wel vreemd zijn
*Hoi ik ben as, kusje op je lul graag
Als je de buurvrouw was wel maar nu geen zin meer om te fietsen/lopen :$.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kwam je me niet even helpen, rug inzepen?
Die woorden die ik nu naar buiten 'gooi' komt ook echt voor 100% overeen met hoe ik benquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt 'normaal', en ben ook nog geen mensen in Oldenzaal tegen gekomen die dat normaal vonden. Maarja altijd in voor vernieuwing.
Vanuit waar moet je komen danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet echt 'normaal', en ben ook nog geen mensen in Oldenzaal tegen gekomen die dat normaal vonden. Maarja altijd in voor vernieuwing.
[..]
Als je de buurvrouw was wel maar nu geen zin meer om te fietsen/lopen :$.
Mag ik dan je hand schuddenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die woorden die ik nu naar buiten 'gooi' komt ook echt voor 100% overeen met hoe ik bennot.
6 KM vanaf almeloquote:
quote:
Weetje wat ik gegeten heb vandaag?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo. Hehe, morgen gewoon kats betaald motorrijden, in de baas z'n tijd, ideaal!
Ja zelfde hier, net gedownload dus ga hem zo maar is kijken denk ik,quote:
Damn! Die trailer.quote:
quote:
Downloaden is het antwoordquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Damn! Die trailer.
Ok ik moet weer naar Cinestar.
Aan de trailer te zien moet ik dit op een groot scherm kijken.quote:
Ik kijk m gewoon in de bios. Niks downloaden, dat is gewoon jatten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zelfde hier, net gedownload dus ga hem zo maar is kijken denk ik,
Voor de liefhebbers: Harry Brown DVDSCR XVID - IMAGiNE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt en daar ben ik goed inquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk m gewoon in de bios. Niks downloaden, dat is gewoon jatten.
Amen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk m gewoon in de bios. Niks downloaden, dat is gewoon jatten.
Heuj Femsquote:
Heuy! Leuke poezels heb je.quote:
dat is ideaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo. Hehe, morgen gewoon kats betaald motorrijden, in de baas z'n tijd, ideaal!
Zwaai ff danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik kom nog door Oldenzaal & Hengelo trouwens.
Klinkt goed!, nog iets erbij gedaan?quote:
quote:
Dan ken je gerard de patatbakker bij zwiep ook welquote:
euh ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan ken je gerard de patatbakker bij zwiep ook wel
Ehm, half om half gehakt met knoflook, ui, hamburgerkruiden. Dan nog extra uitjes in de pan, gehakt aanbranden. Toen gehakt in de pan. Turkse broodjes, sausje met creme fraich en mayonaise en peper en zout. En dan nog sla tomaat en augurkquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt goed!, nog iets erbij gedaan?
Bij de tangoquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Ehm, half om half gehakt met knoflook, ui, hamburgerkruiden. Dan nog extra uitjes in de pan, gehakt aanbranden. Toen gehakt in de pan. Turkse broodjes, sausje met creme fraich en mayonaise en peper en zout. En dan nog sla tomaat en augurk
Krijg er spontaan trek van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Ehm, half om half gehakt met knoflook, ui, hamburgerkruiden. Dan nog extra uitjes in de pan, gehakt aanbranden. Toen gehakt in de pan. Turkse broodjes, sausje met creme fraich en mayonaise en peper en zout. En dan nog sla tomaat en augurk
Laatst at je geloof ik ook al laat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ga zometeen spaghetti eten
Gewoon alwéér, ik weet niet hoe, maar soms heb ik van die dagen dat ik me helemaal ongans eetquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laatst at je geloof ik ook al laat.
Doe je dat altijd?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in chippies. Maar we hebben niks in huis
Zitten geen chinezen op?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bij de tango, ga je richting de kerk daar, en stuk rechtdoor, richting c3000, en dan drekt links, boh dat is de beste snackbar van twente
*Schud handquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mag ik dan je hand schudden?
[..]
6 KM vanaf almelo.
* Frutsel kijkt naar de zak Cheese Union die nog driekwart vol is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
Haha. Dan moet je lekker gaan eten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gewoon alwéér, ik weet niet hoe, maar soms heb ik van die dagen dat ik me helemaal ongans eet
Ja, maar die heet gerard!quote:
Hele kast zit hier Me-ga vol.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
Buh, lijkt me niets, net als die blauwe van 'n paar jaar terug. Paprika/natural blijft lekkerst.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die al gehad?
Lijkt me superlekker. Wasabi is appart.
Gelald ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, maar die heet gerard!, of althans, dat staat op het uithangbord, hij wil z'n naam niet zeggen.
Pringlesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die al gehad?
Lijkt me superlekker. Wasabi is appart.
Paprika en Naturelquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Buh, lijkt me niets, net als die blauwe van 'n paar jaar terug. Paprika/natural blijft lekkerst.
U woont op de thij?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelald ?
Chinezen op snackbarsVolgens mij zitten ze overal
[..]
PringlesZo fout lekker
Croky Sate trouwens ook
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
U woont op de thij?
Die ene van dat plaatje ken ik niet,
is ie zo lekker dan ? waar smaakt het ongv. na? Scherp of?
Dat weet ik ook "nog" niet. Heb 'm nog niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
U woont op de thij?
Die ene van dat plaatje ken ik niet,
is ie zo lekker dan ? waar smaakt het ongv. na? Scherp of?
quote:
Oh, jaaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel kijkt naar de zak Cheese Union die nog driekwart vol is.
delen?
Hoe dichtbij want ik ken paar mensen van daarquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij woont d'r ook?
zeer dicht bij de ceeduuzend
ik ken een kassiere bij de c3000quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe dichtbij want ik ken paar mensen van daar
Yes echte oldenzaler hiero!
Essen
Mocht ik em vinden geef ik een gil!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat weet ik ook "nog" niet. Heb 'm nog niet kunnen vinden.
Lijkt me lekker.
Dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mocht ik em vinden geef ik een gil!
quote:
2 minuten lopen dichtbij ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe dichtbij want ik ken paar mensen van daar
Yes echte oldenzaler hiero!
Essen
Zijn 3 c1000 in oldenzaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ken een kassiere bij de c3000
Waarom woon je er dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
2 minuten lopen dichtbij ?
Ik ben een nepperd, ik ben en blijf een Enschedeer![]()
Woon d'r nog niet zo lang... naja,wat is lang...paar jaar nu...maar wil wel weer terug
Why wil je terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Woon d'r nog niet zo lang... naja,wat is lang...paar jaar nu...maar wil wel weer terug
Hij telde ze ook bij elkaar op. Daarom C3000quote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef Fems het volgende:
San, je mag ook wel een stukje van mijn chocola?!
joh, einsteinquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij telde ze ook bij elkaar op. Daarom C3000
Destijds een goedkope woning kunnen kopen met mijn ex, maar had het moeten verkopen toen we uit elkaar gingen, maar vond de ruimte ideaal en lekker voor mij alleen. (Naja en mijn twee lummels danquote:
Merk gewoon dat ik de band niet krijg. Alles blijft en is in Enschede. Uitgaan, vrienden, familie. Enige wat ik hier nu heb is werk. Merk wel dat het soms frustrerend is als je elke keer naar Enschede moet. Fietsen is kut, eigenlijk net te ver..das me dat biertje dan niet waard, dus maar met de auto.quote:
Enschede, Enschede, uber allesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij telde ze ook bij elkaar op. Daarom C3000
Mijnes ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]overduidelijk dat mijn wiskunde zuigt
Hmm.. Kloten dat het dan zomaar over gaat! Dan zit je met een huis! Mag ik je een advies geven? Ik weet niet of je adviezen van 19 jarige meisjes aanneemt, maar als je hart in enschede ligt, ga dan weer naar enschede! Je kan ook met de auto naar oldenzaal om te werken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Destijds een goedkope woning kunnen kopen met mijn ex, maar had het moeten verkopen toen we uit elkaar gingen, maar vond de ruimte ideaal en lekker voor mij alleen. (Naja en mijn twee lummels dan) En ik vond werk in Oldenzaal, dus ben blijven plakken
[..]
Merk gewoon dat ik de band niet krijg. Alles blijft en is in Enschede. Uitgaan, vrienden, familie. Enige wat ik hier nu heb is werk. Merk wel dat het soms frustrerend is als je elke keer naar Enschede moet. Fietsen is kut, eigenlijk net te ver..das me dat biertje dan niet waard, dus maar met de auto.
Eh ja vind je het nu heel erg dat ik deze niet snapquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijnes ook.
Ik zei vandaag dat ik niet de helft had gehad.
Mijn broer zei daarop dus "Nee je hebt 3/6e gehad.
Ik zeg ja dat komt meer in de richting.Zo dom van mezelf.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.. Kloten dat het dan zomaar over gaat! Dan zit je met een huis! Mag ik je een advies geven? Ik weet niet of je adviezen van 19 jarige meisjes aanneemt, maar als je hart in enschede ligt, ga dan weer naar enschede! Je kan ook met de auto naar oldenzaal om te werken!
Heb je nog een kamer over ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Destijds een goedkope woning kunnen kopen met mijn ex, maar had het moeten verkopen toen we uit elkaar gingen, maar vond de ruimte ideaal en lekker voor mij alleen. (Naja en mijn twee lummels dan) En ik vond werk in Oldenzaal, dus ben blijven plakken
[..]
Merk gewoon dat ik de band niet krijg. Alles blijft en is in Enschede. Uitgaan, vrienden, familie. Enige wat ik hier nu heb is werk. Merk wel dat het soms frustrerend is als je elke keer naar Enschede moet. Fietsen is kut, eigenlijk net te ver..das me dat biertje dan niet waard, dus maar met de auto.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eh ja vind je het nu heel erg dat ik deze niet snap?
Ja! als je een appel in 6 gelijke stukjes deelt, heb je, wanneer je 3 stukjes pakt, de helft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee hoor want ik snapte hem eerst ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
15 km is best veel hoor! Ik woon nu in een stad na mijn hele leven in een dorp gewoond te hebben en het is heerlijk om gewoon in de stad te wonen. En wanneer jou hart in Ensche ligt. En je moet je biertjes laten liggen omdat je met de auto terug moet, dan klopt dat toch niet? Je kan in Ensche ook wel iets met ruimte krijgen, ik raad je de flat aan die daar achter de AH in het centrum staat (weet ik veel hoe het daar heet!) Prachtige huizen van binnen! (L)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet zo negatief hoor
Wou dat ik nog negentien was
![]()
Mjah.. tis vrij snel gegaan hoor, woon d'r al een tijdje op mezelf. En ik geef toe. De ruimte is heerlijk![]()
Maar soms frustreer ik me over de afstand. ook al is het 'slechts' 15 km
Wel tweequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je nog een kamer over ?![]()
?
Wel rot dat het over gaat
waar werk je dan if i may ask
Ja ik snap dat dat de helft isquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef Fems het volgende:
[..]
[..]
Ja! als je een appel in 6 gelijke stukjes deelt, heb je, wanneer je 3 stukjes pakt, de helft.
Als je een appel in 2 gelijke stukjes deelt, heb je wanneer je 1 stukje pakt, de helft.
Het is bijna niet meer te betalen in Enschedequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Fems het volgende:
[..]
15 km is best veel hoor! Ik woon nu in een stad na mijn hele leven in een dorp gewoond te hebben en het is heerlijk om gewoon in de stad te wonen. En wanneer jou hart in Ensche ligt. En je moet je biertjes laten liggen omdat je met de auto terug moet, dan klopt dat toch niet? Je kan in Ensche ook wel iets met ruimte krijgen, ik raad je de flat aan die daar achter de AH in het centrum staat (weet ik veel hoe het daar heet!) Prachtige huizen van binnen! (L)
Hmmquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel tweeNaja, eentje is van de beide heren. Als ik dat niet doe dan breken ze elke dichte deur open
![]()
Ik werk op het nieuwe gedeelte van het industrieterrein vlakbij de rotonde richting de snelweg![]()
Hmm. Dat snap ik! Maar toch raad ik je dat appartement daar aan! Het liefst op de bovenste verdieping! Dan wil ik wel een keer een feestje bij je vieren:Dquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is bijna niet meer te betalen in EnschedeIk denk dat ik hooguit een eenkamer appartement kan krijgen in het centrum. Voor dat geld heb ik nu een leuke hoekwoning met 3 slaapkamers en zolder, grote tuin enzo. Dat is ook een overweging die ik maak.
Je kan ook aan Glanerbrug denkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is bijna niet meer te betalen in EnschedeIk denk dat ik hooguit een eenkamer appartement kan krijgen in het centrum. Voor dat geld heb ik nu een leuke hoekwoning met 3 slaapkamers en zolder, grote tuin enzo. Dat is ook een overweging die ik maak.
Neuh...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hmmik ben erg nieuwsgierig
heb je een fototje van je voor me ?
Haha, moet ik mij nu echt zelf weer gaan uitnodigen ?
Frutselquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Dat snap ik! Maar toch raad ik je dat appartement daar aan! Het liefst op de bovenste verdieping! Dan wil ik wel een keer een feestje bij je vieren:D
Een schaal lasagne.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat de helft is
maar je had de helft gedaan van WAT?
Time will tell... sooner or later... time will tell...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh...Sorry
![]()
Ik zeg al meer dan ik normaal doeMaar ja, tukkers onder elkaar
Dan gaat het ineens snel
Perhaps Time will tell
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Dat snap ik! Maar toch raad ik je dat appartement daar aan! Het liefst op de bovenste verdieping! Dan wil ik wel een keer een feestje bij je vieren:D
Heb op het Ribbelt, het Centrum, Bruggert en Stadsveld gewoont.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook aan Glanerbrug denkenOp fietsafstand. Of anders een buitenwijk van Enschede.
Klein orkestquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef haakon het volgende:
er was eens een koning, machtig en groot.
die had slechts 1 vijand, en dat was de dood !
Haha, en chocola!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookParty, party, party, met heel veel bier
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookParty, party, party, met heel veel bier
Waarom moest de dood toch zijn leven bederven,quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef haakon het volgende:
er was eens een koning, machtig en groot.
die had slechts 1 vijand, en dat was de dood !
ik kom hier te weinigquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahahaha, hier hebben we vanmiddag ook al over gehad
Je hebt ook nog Stoink en Deppenbroek! En 't Pathmos, maar daar zou ik niet heen gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb op het Ribbelt, het Centrum, Bruggert en Stadsveld gewoont.
Daarvan is Stadsveld me eigenlijk het beste bevallen. Die eerste 2 was met mijn ouders![]()
Bruggert en Stadsveld waren huurwoningen, maar ook best groot. Wie weet wat het nog brengen gaat
To bad though.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh...Sorry
![]()
Ik zeg al meer dan ik normaal doeMaar ja, tukkers onder elkaar
Dan gaat het ineens snel
Perhaps Time will tell
Hertog Jan en Krombacher.quote:
Landverraad...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Bij mij staat momenteel heineken onder het bed. De mensen hier klagen over grolsch.
Wesselerstink en Helmerzijdehoek is er ook nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Stoink en Deppenbroek! En 't Pathmos, maar daar zou ik niet heen gaanAnders de Eschmarke
Al is dat eigenlijk gewoon Glanerbrug
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverraad...Klagen over Grolsch, maar wel paardenpis drinken?
Zeker niks voor mij bewaard?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een schaal lasagne.![]()
Het was veels te veel maar dat is ook gewoon veels te lekker
D'r is nog wat maar da's voor me paps.quote:
Tis ook alleen voor echte bierliefhebbers en niet voor die "hey kiekmie ik heb (heineken) een biertje in mien hand, stoer he!" drinkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja. Koppijnbier wordt het genoemd!
Velvequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wesselerstink en Helmerzijdehoek is er ook nog![]()
Hogeland zou nog kunnen...of Velve
Tot vrijdag ochtendquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef omearos het volgende:
Heb ik even een dag een leven, kletsen jullie 2 topics volen ik durf te wedden dat deze morgenochtend ook al vol is. Dus ik zie jullie weer over 3 topics (vrijdagochtend)
Dat eerste hoeft sowieso niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Robinhoo het volgende:
En mod in dit topique, mag ik nu nie tmeer met kanker schelden en porn plaatsen?
Wij zijn het eens?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:12 schreef haakon het volgende:
omg, wéér een bierdiscussie...
ik ga pittn
Dat eerste mag je sowieso niet, want dan krijg je van mij een tikquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Robinhoo het volgende:
En mod in dit topique, mag ik nu nie tmeer met kanker schelden en porn plaatsen?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Robinhoo het volgende:
1 Een mod in dit topique,
2 mag ik nu nie tmeer met kanker schelden
3 en porn plaatsen?
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
D'r is nog wat maar da's voor me paps.
Die heeft late dienst, dus eet 's middags.
Als ik wist dat je wat wou had ik wat bewaard.
Stokhorst...op de goudkust?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Velve![]()
Ik zou voor Stockhorst of Eschmarke gaan
Ik ben hier heul geen modquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij zijn het eens?
Ik ben het eens met een modJaj
Haha, tja. Wij tukkers (oke, ik ben een nepperd) worden met grolsch opgevoed volgens mij..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis ook alleen voor echte bierliefhebbers en niet voor die "hey kiekmie ik heb (heineken) een biertje in mien hand, stoer he!" drinker
ow, over mods in dit topic gesproken.. jij hebt toch niet die ene note gezet ofwel?quote:
Mooi topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Orka doodt trainer tijdens voorstelling in Seaworld Florida
Dan eet ik 1/4 deel zodat jij 1/4 deel hebt en me broer 1/2 en dan.. Nee gein.quote:
Oh ja, Stokhorst is het... Alleen op de Goudkust als je niet gaat opscheppen over je binnenbadquote:
Sluit dat topic modje, kuttopic..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi topic![]()
Daar ben ik wel mod ja
Borstgrolschvoedingquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, tja. Wij tukkers (oke, ik ben een nepperd) worden met grolsch opgevoed volgens mij..
Die laatste van jou? Neuhquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, over mods in dit topic gesproken.. jij hebt toch niet die ene note gezet ofwel?
Hmmm.... prive whirlpool is dan leukerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, Stokhorst is het... Alleen op de Goudkust als je niet gaat opscheppen over je binnenbadEn je mij uitnodigt om te komen zwemmen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan eet ik 1/4 deel zodat jij 1/4 deel hebt en me broer 1/2 en dan.. Nee gein.
Je bent altijd welkom.
Nu.nl heeft net mijn topic gejatquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sluit dat topic modje, kuttopic..
Nijvurdal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
*propt lasagne in je strotje..
waar mag ik mij melden
nee, die van 12-6-2009quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Borstgrolschvoeding![]()
[..]
Die laatste van jou? Neuh
een dag voordat ik jarig was.quote:
Ja. Maar in een whirlpool moet je naaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmmm.... prive whirlpool is dan leuker
Ja in NWS en in DEquote:
Idd... eentje kan er zowiezo wel wegquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Robinhoo het volgende:
Frutseltje wil je mijn 36 notes ofzo even allemaal serieus bekijken, er klopt geen hout van.
Dát, geloof ik nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Robinhoo het volgende:
Frutseltje wil je mijn 36 notes ofzo even allemaal serieus bekijken, er klopt geen hout van.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Robinhoo het volgende:
Neuh, dies ook niet van mijquote:
Nix moetquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar in een whirlpool moet je naakt
mijn 22 danquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja in NWS en in DE![]()
Wil niet zeggen dat ik hier mod... mod nooit buiten mijn subfora![]()
[..]
Idd... eentje kan er zowiezo wel weg
sowieso...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja in NWS en in DE![]()
Wil niet zeggen dat ik hier mod... mod nooit buiten mijn subfora![]()
[..]
Idd... eentje kan er zowiezo wel weg
zal vast iemand geweest zijn met een heel slecht gevoel voor humorquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, dies ook niet van mij
[..]
Nix moet![]()
![]()
*plop*
Hebben jullie een oven? Dan maak ik het daar.quote:
Deze beter?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sluit dat topic modje, kuttopic..
jij ook al zo veelquote:
Sure dat we die hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hebben jullie een oven? Dan maak ik het daar.
Ik wist niet dat die dingen bestondenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ook al zo veel
goh, wat een ruig volke hier onie
Gewoon die saus enzo zoals het hoort.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sure dat we die hebben
wat gooi je er allemaal in?
Nee kutsubforum.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deze beter?
Europa maakt zich op voor extreem gevaarlijke winterstorm
Ja je weet toch mijn naam paste niet maar.. Maar anders Robinhooligans.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ook al zo veel
goh, wat een ruig volke hier onie
Kun jij ze niet deleten ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo oudwordt tijd voor nieuwen
Doh!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja je weet toch mijn naam paste niet maar.. Maar anders Robinhooligans.
Ik heb geen notesquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die van jou zijn zo oudwordt tijd voor nieuwen
Ik zevenquote:
Ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Robinhoo het volgende:
Naja Frutsie hier valt niet veel uit te halen. Je moet niet zoveel posten.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Dopehead
Daar heb ik een note voor.
Da's toch gewoon een woord voor iemand die drugs gebruikt.
Ja kan wel, maar doekniequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun jij ze niet deleten ?
wat is een note dan? dat er een melding word gemaakt met de opinion van de mod ?
im curious
bobje-B af en toequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar doeknie![]()
Wat een vragen johKomt hier nooit een mod ofzo?
Nee wat moeten die hier doen die nsb'ers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Halsema?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga slapen bij Femke in bed. Doei.
Ah..dat verklaard een hoop notesquote:
Naakt in de wirlpool met mij, natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal notes.
Ik ga slapen.
Volgende x lasagne Assiej.
Doeg allen.![]()
![]()
oa mijne?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Halsema?
[..]
Ah..dat verklaard een hoop notes![]()
![]()
![]()
![]()
Femke als in lekker wijf ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Halsema?
[..]
Ah..dat verklaard een hoop notes![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet eens hoe ik kook en je moet er al van huilen.quote:
waarom doe je nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, uien hequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik kook en je moet er al van huilen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naakt in de wirlpool met mij, natuurlijk!Want, wirlpools
dat mag ik niet zeggenquote:
Er zijn meer Femkesquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Hey jochie, dimmen he! Je weet niet eens hoe ik eruitzie,
Ooh bedoel ik jou.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Hey jochie, dimmen he! Je weet niet eens hoe ik eruitzie,
Trustenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Fems het volgende:
Trusten kerels! Ik moet morgen weer netjes om 9 u naar college!
Trustequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Fems het volgende:
Slaap lekker, knulletje van mequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Fems het volgende:
Kun je ze niet mailen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dagmagnie
En ze zijn zo leuk om terug te lezen
nee, dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Whirlpools
![]()
[..]
dat mag ik niet zeggen
ik vind mijne niks aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dagmagnie
En ze zijn zo leuk om terug te lezen
1 crewbashingquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Robinhoo het volgende:
Ik weet al mijn notes nietik denk stuk of 10 voor trollen, stuk of 10 voor teveel met kanker spotten, en de rest weet ik niet.
Ik kreeg zelfs 2 weken ban omdat ik Danny zijn familie zou kapot gemaakt hebbenquote:
Je kan ze opvragen bij fok.. kost geld..kan je ze inlezen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun je ze niet mailen ?
ik heb geen idee wat erin staat joh
Tja... ..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat dacht ik al
nja, ik word d'r niet anders van maar ik vind dat echt een note van niks.
ja 4,50quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan ze opvragen bij fok.. kost geld..kan je ze inlezen...
mailen mag ik niet sorry![]()
[..]
Tja... ..
maar hij doet af en toe wat voor dannyquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
ja 4,50
ik betaal al voor het internet![]()
unfair dat jij het wel mag
en ik niet ..
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Assiej het volgende:
Schatjes ik ga![]()
Slaap lekker allemaal
en maak het topic nog even vol en ik verwacht een uiterst leuke TT![]()
![]()
solliciteer naar een modfunctiequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
ja 4,50
ik betaal al voor het internet![]()
unfair dat jij het wel mag
en ik niet ..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, As
Damn, nu wil ik naakt in de whirlpool
henig anquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |