Dat zou ik toch nooit doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef zovty het volgende:
Tis trouwens een verkapt Mac FTW! / Safari FTW! / Hahahahahahaha TS is dik topic he.
Jij bent heul nie dikquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef zovty het volgende:
Tis trouwens een verkapt Mac FTW! / Safari FTW! / Hahahahahahaha TS is dik topic he.
Ja! Maar cherrycoke is niet lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
dubbele espresso zonder melk of suiker
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja! Maar cherrycoke is niet lekker
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
dubbele espresso zonder melk of suiker
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja! Maar cherrycoke is niet lekker
Het is niet voor niets uit de handel gehaald he!quote:
Ja, nu je het zegt he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:02 schreef dombo123 het volgende:
Ik las bij de naam van de browser 'satan'
Ik vond dat eigenlijk best okayquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef Tally het volgende:
Of was dat vanilla coke
Ook zoiets goors.
Jij aanbidt de duivel.quote:
Ja? Ik vond dat ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best okay
Dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef ShevaJB het volgende:
Koffie moet zo zwart en sterk zijn, dat je bij het inschenken de straal door kunt knippen
Ik kan me nog wel herinneren dat er op een gegeven moment ineens lipton tea green in groene blikjes was, er was toen ook heel veel reclame omheen, kreeg een paar blikjes gratis bij AH.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij aanbidt de duivel.
Maar dat wist ik
[..]
Ja? Ik vond dat ook niet te zuipen.
Maar ieder zn smaak. Maar het is wel uit de schappen. HA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat er op een gegeven moment ineens lipton tea green in groene blikjes was, er was toen ook heel veel reclame omheen, kreeg een paar blikjes gratis bij AH.Dat ken ik ook nog ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken die vanilla troep ook door een actie van AH.
Bij 2 flessen normale of light Cola kreeg je er een fles vanilla bij.
Ik had toen een klein blikje er van gekocht omdat ik het zonde vond om de fles open te maken als ik het toch niet lust per ongeluk
Na dat blikje heb ik die fles dus weggegeven aan mijn collega. Die was er gek op.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef Heremeteit het volgende:
Koffie hoort zwart te zijn mensen!Melk is voor homo's, zeikwijven en ander overgevoelig gepeupel. Suiker voor ongedierte dat eigenlijk alleen maar ranja lust.
Uit mijn Saeco komt alleen zwart en mensen die het wagen er wat in te doen krijgen nooit meer koffie van mij. Dan drink je maar thee
lepeltje moet er rechtop in blijven staanquote:
Ha bitch moe'k je slappen? Ga weg voor het te laat is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef waternet het volgende:
daar kom je alweer met je nutteloze zeiktopics TS![]()
niets geleerd van de ochtend
Schelden is een teken van zwaktequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ha bitch moe'k je slappen? Ga weg voor het te laat is.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef waternet het volgende:
TS kan er niet mee omgaan en kan geen melk en suiker betalen.
Ok, nu moest ik lachen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef waternet het volgende:
TS kan er niet mee omgaan en kan geen melk en suiker betalen.
Senseoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Zith het volgende:
KOFFIE![]()
*Heeft voor duizenden euro's aan koffieinvesteringen in huis staan en brand z'n rauwe bonen elke week vers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |