Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe afleveringquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wij kijken tegenwoordig The Big Bang Theory. Stiekem toch wel grappig
Yup.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:
maarem, je volgt lost dus vanaf het begin tot het einde?
dat dan weer welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef golfer het volgende:
Maar dat brandalarmding werkte dus goed, SOL.![]()
Daarvoor is ie.
Maar ik ben pas bij seizoen twee, dus dat geeft nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En een slapende Braamyo
[..]
Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe aflevering
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
En een aangebrande Iglo visschnitzel.
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
Smelten hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
dat dan weer welwat een schatje bluez
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekleinzoon lacht(foto straks weer weg)
oja, dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en @ FC, natuurlijk kan dat. ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
bril alleen nodig voor ondertiteling op tv, en nu eigenlijk ook niet meer nu ik een grotere tv heb.... zet het ding gewoon voor de lol op ook hoor, gewoon omdat ik deze bril erg leuk vind staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
oja, dat doe ik ook altijd
En ik heb ook altijd wel een blauwe plek op mijn been op tafel- en aanrechtpunt hoogte
foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smelten hierZaterdag weer live genieten van hem & ouders natuurlijk
Wat een toestand met dat alarm zeg
CF watsup met je haar?
JAH dat is het zeker !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Het Journaal opende ermee zelfs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Sven verdiende goudquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH dat is het zeker !
Nederland verdiende goud !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |