opkankeren uit mijn topic dan homoquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:59 schreef leFUCK het volgende:
ben je daar alweer racistische wigger. mensen zoals jij zijn echt dom. zwart willen zijn terwijl je blank bent en dan ook nog racistisch gaan praten over blanken
Zijn er ooit pics verschenen van dhquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:59 schreef leFUCK het volgende:
ben je daar alweer racistische wigger. mensen zoals jij zijn echt dom. zwart willen zijn terwijl je blank bent en dan ook nog racistisch gaan praten over blanken
gaarne alleen serieuze reacties? maar waarom een rotjonk? ik zeg toch nergens dat het vies was ofzo voel me er alleen raar over? omdat ik et niet gewend ben/quote:
de ganster gaat schelden, ik word bangquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef donthate het volgende:
[..]
opkankeren uit mijn topic dan homo
100de alleen geen 1 van me zelfquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zijn er ooit pics verschenen van dh?
altijd beter als homo zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef leFUCK het volgende:
[..]
de ganster gaat schelden, ik word bangloser, met je 146 post per dag
nee maar in een oud topic van hem beweerd hij blank te zijn en een donkere vrouw te willen. en nu zou hij ineens zelf donker zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zijn er ooit pics verschenen van dh?
Ehm wat heeft dit ermee te maken met dit verhaal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee maar in een oud topic van hem beweerd hij blank te zijn en een donkere vrouw te willen. en nu zou hij ineens zelf donker zijn.
dh is een grote baggeraar. dus je geeft toe dat je hem serieus namquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee maar in een oud topic van hem beweerd hij blank te zijn en een donkere vrouw te willen. en nu zou hij ineens zelf donker zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:57 schreef donthate het volgende:
IK voel me eigenlijk vies erdoor.. ofzo (nee dit is gewoon serieus ook al maak ik veel kut topics aan)
Maar het zit dus zo ik was met mijn vriendin ergens na toe had ze wat leuks gepland een triootjemaar dus afijn elke gezonde man die zegt gelijk ja maar ze had dus als speciaale verassing er een blanke vrouw bij geregeld omdat ik het daar nog nooit mee gedaan had maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat het echt gewoon raar was
.Toch het was wel lekker daar niet van maar iemand die daar ook ervaring last van heeft dat je zeg maar? als je met iemand van een andere huidskleur gaat? ik hb normaliter alleen maar donkere vrouwen gehad en de huid voelt toch anders aan en de sex is ook anders maar op de of andere manier vond ik het dus een beetje raar niet kloppend achteraf ..
maar dit is niet vervelend bedoeld ofzo hoor want het was echt super
alleen ik schaam me er nu dus een beetje voor en heb een raar gevoel iemand advies hoe ik me erover heen kan zetten of soortgelijke ervaringen?
eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dh is een grote baggeraar. dus je geeft toe dat je hem serieus nam
dat je helemaal geen neger bent maar wel beweert er een te zijn. jezus wat ben jij traag zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Ehm wat heeft dit ermee te maken met dit verhaal?
beweer ik ergens? in dit topic dat ik neger ben dan mongoolquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dat je helemaal geen neger bent maar wel beweert er een te zijn. jezus wat ben jij traag zeg
je hebt altijd mensen die verhaaltjes verzinnen voor aandacht op internet natuurlijk. maar het is niet zo dat ik daar meteen bij iedereen rekening mee houd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dh is een grote baggeraar. dus je geeft toe dat je hem serieus nam
Wat ben jij eigenlijk? Van mijzelf is het duidelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef donthate het volgende:
[..]
beweer ik ergens? in dit topic dat ik neger ben dan mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |