ik was strond lazerusquote:Op zondag 28 februari 2010 12:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vraagt om bewijsmateriaal natuurlijk.
Wanneer dan? Want dan zouden ze veel bijgeleerd hebben, the Offspring live was een aantal jaren geleden echt niet om aan te horen...quote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef KaMo het volgende:
Bij Offspring inderdaad, echt ziek. Je lijkt wel naar de cd te luisteren
Ik heb live filmpjes gezien waar het minder was idd, maar dit jaar in augustus ze gezien en ht was écht heel goedquote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wanneer dan? Want dan zouden ze veel bijgeleerd hebben, the Offspring live was een aantal jaren geleden echt niet om aan te horen...
Pukkelpop 2009, augustus geloof ikquote:Op zondag 28 februari 2010 17:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wanneer dan? Want dan zouden ze veel bijgeleerd hebben, the Offspring live was een aantal jaren geleden echt niet om aan te horen...
Ik heb een combiticket moeten bestellenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:47 schreef guitarist het volgende:
Ben ik toch even blij dat ik mijn Lowlands ticket al heb!
Eläkeläiset is tofquote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef Daantke het volgende:
http://www.youtube.com/watch#v=2Z9H87njI8g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |