abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78434777
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

Ook een mooi moment om wanhopig met je hoofd tegen de douchemuur te bonken, zo van: waarom ik?
Nee, daar heb ik geen last van
pi_78434796
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Gro251 het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou op , elke dag douchen dat vind ik pas onzin slecht voor je waterrekening en voor je huid..

Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker
leg je matras eens op de grond en kijk er eens onder na een dag of 2?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_78434799
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik ben laatst een deo tegengekomen die niet met mij matchte..
een van odorex dacht ik.
Heeeel ranzig
dat heb ik dus met Axe.
pi_78434863
quote:

[..]

Waar slaat dat nou op , elke dag douchen dat vind ik pas onzin slecht voor je waterrekening en voor je huid..

Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker , en een beetje zweet ga je niet dood aan, mijn vader heeft geurloos zweet , die gebruikt al zen hele leven geen deo, allen aftershave en hij stinkt nooit , maar zweet zomers als een otter..
Ik word ook niet badend in het zweet wakker maar toch zweet iedereen wel.

En zweet stinkt ook niet, het zijn de bacteriën op je huid die zorgen dat het stinkt.
pi_78434872
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:

[..]

dat heb ik dus met Axe.
die leeftijd ben ik voorbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78434890
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar heb ik geen ervaring mee.

Alhoewel ik wel een collega gehad heb die ontzettend stonk. Als hij aan de ene kant van de loods stonk rook je dat aan de andere kant. Als hij langs kwam lopen hield ik letterlijk mijn adem in.
Ik heb er eentje waarvan ik me afvraag of hij op de hoogte is van het bestaan van tandpasta en kauwgom.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78434973
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef FUFR het volgende:

[..]

die leeftijd ben ik voorbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan ben ik nog jong?

Rexona
pi_78434978
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er eentje waarvan ik me afvraag of hij op de hoogte is van het bestaan van tandpasta en kauwgom.
kauwgom heeft niks met hygiene te maken... en menen die kauwgom eten, ik vind het er goor uitzien.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:02:47 #184
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_78435082
quote:

[..]

Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker , en een beetje zweet ga je niet dood aan, mijn vader heeft geurloos zweet , die gebruikt al zen hele leven geen deo, allen aftershave en hij stinkt nooit , maar zweet zomers als een otter..
Ik slaap ook in een koele kamer en word ook niet bezweet wakker, maar een mens zweet de hele dag. En zoals ik al zei, het gaat niet zozeer om de geur maar om de hygiëne.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_78435135
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef willempjewever het volgende:

[..]

kauwgom heeft niks met hygiene te maken... en menen die kauwgom eten, ik vind het er goor uitzien.
Ik bedoel uiteraard dat wanneer hij van minder dan een meter afstand mijn richting op praat ik bijna stijl achteroversla van de stank die uit z'n mond komt.
pi_78435175
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dan ben ik nog jong?

Rexona
ik ben 10 jaar ouder...
pi_78435189
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik slaap ook in een koele kamer en word ook niet bezweet wakker, maar een mens zweet de hele dag. En zoals ik al zei, het gaat niet zozeer om de geur maar om de hygiëne.
Maar zomers tijdens een tropisch weekje.
pi_78435215
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik ben 10 jaar ouder...
pi_78435310
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik bedoel uiteraard dat wanneer hij van minder dan een meter afstand mijn richting op praat ik bijna stijl achteroversla van de stank die uit z'n mond komt.
Ik heb een paar weken moeten samenwerken met een nieuwe collega, die vent stonk echt heel erg. Ik heb 1 keer moeten kotsen toen hij iets vroeg aan mij en heb toen de baas gebeld en 3 dagen later was hij ontslagen omdat mjin baas ook moest kotsen van zijn lucht...

ik ruik gewoon lekker , ook al douche ik niet elke dag
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:17:22 #190
85962 ioko
I Appear Missing
pi_78435720
quote:

[..]

Sorry hoor, maar je bent echt een beetje obsessief. Als ik acht uur stil zit op kantoor zweet ik nauwelijks. En als je denkt dat zweet twee maal per dag van je lichaam moet worden afgespoeld, ben je wat mij betreft besmet met smetvrees.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:24:15 #191
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_78436036
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:17 schreef ioko het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je bent echt een beetje obsessief. Als ik acht uur stil zit op kantoor zweet ik nauwelijks. En als je denkt dat zweet twee maal per dag van je lichaam moet worden afgespoeld, ben je wat mij betreft besmet met smetvrees.
Waar heb ik het over twee keer per dag?

Een mens zweet gemiddeld 600 tot 900 ml per dag. Oók als je niks doet of slaapt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_78436158
quote:

[..]

Zweet is gewoon 'schoon', hoor. Gaat alleen stinken als het vaak nat-droog-nat-droog is, of als je kleren aanhebt die al echt muf zijn. Maar een beetje zout op je huid is echt niet om te

Ik mocht laatst na een ingreep een week niet douchen, en het viel me eigenlijk alles mee! 's Morgens even een washandje over je lijf halen (geen zeep ofzo) en verder gewoon deo en creme enzo en ik bleef echt prima fris
pi_78436654
De helft van de Nederlanders stapt dagelijks onder de douche. Omdat ze het lekker vinden, omdat het hygiënisch is of omdat ze zich anders vies voelen. Dat blijkt uit het nationaal douche-onderzoek door gezondNU. Maar, dermatologen waarschuwen dat het toegenomen aantal schimmelinfecties van de huid rechtstreeks het gevolg is van ons overmatig douche-gedrag. Lees verder.

Veel mensen douchen, omdat ze het hygiënisch vinden en zich anders vies voelen. Ook geeft vier op de tien Nederlanders aan dat mensen in hun omgeving eens vaker zouden moeten douchen. En dat terwijl een washandje langs oksels, kruis en voeten voldoende is om niet te stinken. De rest van het lijf stinkt niet.

Douchen geeft huidklachten
Volgens gezondNU is douchen een symbool van sociale perfectie. "De geur van zweet moet uitgebannen worden. Je bent niet vies, maar je voelt je vies. De reclame heeft zijn effect gehad," schrijft het tijdschrift. Een kleine groep mensen doucht niet dagelijks omdat het jeuk oplevert. Maar elke dag douchen is voor niemand goed. Dermatologen zien zelden mensen die nooit douchen, maar des te meer mensen die te vaak douchen. Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens gezondNU "de manier om je huid aan gort te helpen".
In de reclame zepen modellen zich van top tot teen in onder de douche. Negentig procent van de Nederlanders gebruikt zeep of douchegel onder de douche. De wens om niet te stinken, overstijgt het belang van de gezondheid van de huid. Dermatologen wijten het toegenomen aantal patiënten met schimmelinfecties op de huid rechtstreeks aan het massale gebruik van zeep onder de douche.

Voor of na het vrijen?
Zeventig procent van de Nederlanders doucht meestal bij het opstaan. Gevolgd door douchen na het sporten, voor het slapengaan en voor het uitgaan. Op de vijfde plaats staat voor of juist na het vrijen. Mannen douchen vaker voor het vrijen. Vrouwen vaker na het vrijen. Ook onder de dertig wordt vooral na het vrijen de gang naar de douche gemaakt. Zestigplussers douchen amper voor of na het vrijen. Het volledige onderzoek met commentaar van diverse deskundigen is na te lezen in het zojuist verschenen julinummer van gezondNU en op de website www.gezondnu.nl
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_78436712
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef Gro251 het volgende:
. Zestigplussers douchen amper voor of na het vrijen.
De MI
pi_78437066
Wat veel overdreven 'schone' mensen hier zeg...... alsof je van een klein beetje bacterieën spontaan doodgaat of gelijk iedereen tot last bent....

Ikzelf douche elke dag, maar dat heeft er gewoon mee te maken dat ik toch bovengemiddeld veel zweet. (Ik heb het sowieso erg snel warm, ondanks dat ik niet dik ben oid.) Gelukkig neemt het zweten de laatste maanden wel af; jeuj, ik begin uit de pubertijd te raken.
Ik was mijzelf trouwens niet ellke dag met zeep, dat is voor mijn huid echt funest. (Ik boen dan wel vaak even onder oksels, desnoods met de overtollige haarshampoo aan mijn handen. Werkt prima.)
Maar goed, dat mijn vriend zich niet elke dag douchet vind ik dan niet vies. Hij wast zich dan wel met een washandje (ook niet altijd met zeep) en/of gebruikt deo. Prima toch?

Verder snuffel ik elke ochtend even aan gedragen kleding: pas als het enigszins ruikt gaat het de was in. (Of er moeten vlekken oid op zitten...). Wel hang ik kleding vaak even buiten uit, zodat het niet muf gaat ruiken. Dus het kan voorkomen dat ik een halve middag met een shirtje doe - als het warm weer is - het kan ook dat ik een shirt 3 dagen aantrek, maar ik let er dus wel op dat ik mezelf of anderen niet tot last ben. En met (spijker)broeken doe ik eigenlijk toch minimaal een week hoor. Tussendoor uithangen en er goed opletten dat er ze niet vies ruiken of er rare vlekken opzitten. Overdreven gedoe om schone kleding telkens in de was te gooien...
(Oh en onderbroeken en sokken wissel ik wel dagelijks.)

En wat handdoeken betreft; daar doe ik ook vaak meerdere keren mee. Al is het maar omdat ik twee handddoeken gebruik: eentje voor het haar, en eentje voor het lichaam. Dus zo vies wordt dat niet, want ik heb me daarvoor dus ook al gewassen... (waar zou het dan vies van moeten worden?!). Ik hang ze dan ook gewoon netjes uit om te drogen, raampje van de badkamer open, en tadaa; gewoon nog frisse handdoeken.

Nee, heel erg strikt in hygiëne ben ik verder niet, maar goed, ik heb dan ook geen allergieën oid ontwikkelt, itt tot mijn vriend die juist erg schoon is opgevoed. Een beetje weerstand opbouwen is echt niet verkeerd, zolang je er anderen maar niet mee tot last bent.

(Er zou hier trouwens maar eens een ramp uitbreken zeg. Dan wil ik de gezichten van al die enorm (overdreven) schone mensen wel eens zien!)
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:56:45 #196
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78437554
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Candaasje het volgende:
-knip-

Alhoewel ik nèt iets vaker lijk te wisselen van kleding dan jij ben ik het behoorlijk met je eens. Dat overdreven gedoe allemaal.. Als je de kleding gewoon uit laat waaien voor de (eventuele) geurtjes en geen vlekken hebt hoef je echt niet elke dag te verschonen. Volgens mij verspillen mensen die dat doen wel erg veel water.
Een spijkerbroek langer dan een week dragen vind ik wel een beetje twijfelachtig. Daar doe ik meestal 2-3 dagen mee.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78437706
Hm, ik moet er wel bij vermelden dat ik een spijkerbroek zelden 7 dagen achter elkaar de gehele dag draag hoor. Soms zitten er 2-3 dagen tussen dat ik bijvoorbeeld een rok draag. En daarna dus weer een dagje die spijkerbroek. Dus ik was die broek dan pas na een week (ondertussen dus wel uithangen). Maar goed, dat is denk ik ook vrij uitzonderlijk.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:13:39 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78438361
wollen truien was ik overigens een keer per jaar. max.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78440123
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Wat veel overdreven 'schone' mensen hier zeg...... alsof je van een klein beetje bacterieën spontaan doodgaat of gelijk iedereen tot last bent....
4 of 5 dagen festival zonder stromend water houd ik ook best vol. Ik vind het alleen in het dagelijks leven wel zo prettig om me een beetje fris te voelen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:06:07 #200
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_78442885
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef FUFR het volgende:

[..]

leg je matras eens op de grond en kijk er eens onder na een dag of 2?
DAT is serieus zo(!!!!!) smerig. En ja ik spreek uit ervaring
I'm Back Again!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')