Nee, daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ook een mooi moment om wanhopig met je hoofd tegen de douchemuur te bonken, zo van: waarom ik?
leg je matras eens op de grond en kijk er eens onder na een dag of 2?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op , elke dag douchen dat vind ik pas onzin slecht voor je waterrekening en voor je huid..
Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker
dat heb ik dus met Axe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben laatst een deo tegengekomen die niet met mij matchte..
een van odorex dacht ik.
Heeeel ranzig
Ik word ook niet badend in het zweet wakker maar toch zweet iedereen wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op , elke dag douchen dat vind ik pas onzin slecht voor je waterrekening en voor je huid..
Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker , en een beetje zweet ga je niet dood aan, mijn vader heeft geurloos zweet , die gebruikt al zen hele leven geen deo, allen aftershave en hij stinkt nooit , maar zweet zomers als een otter..
die leeftijd ben ik voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Ik heb er eentje waarvan ik me afvraag of hij op de hoogte is van het bestaan van tandpasta en kauwgom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee.
Alhoewel ik wel een collega gehad heb die ontzettend stonk. Als hij aan de ene kant van de loods stonk rook je dat aan de andere kant. Als hij langs kwam lopen hield ik letterlijk mijn adem in.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
die leeftijd ben ik voorbijOh, dan ben ik nog jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rexona![]()
kauwgom heeft niks met hygiene te maken... en menen die kauwgom eten, ik vind het er goor uitzien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er eentje waarvan ik me afvraag of hij op de hoogte is van het bestaan van tandpasta en kauwgom.
Ik slaap ook in een koele kamer en word ook niet bezweet wakker, maar een mens zweet de hele dag. En zoals ik al zei, het gaat niet zozeer om de geur maar om de hygiëne.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Gro251 het volgende:
[..]
Elk mens zweet elke nacht waar heb je dit nou vandaan i kslaap altijd in een koele kamer met men benen buitenboord , ik word nooit bezweet wakker , en een beetje zweet ga je niet dood aan, mijn vader heeft geurloos zweet , die gebruikt al zen hele leven geen deo, allen aftershave en hij stinkt nooit , maar zweet zomers als een otter..
Ik bedoel uiteraard dat wanneer hij van minder dan een meter afstand mijn richting op praat ik bijna stijl achteroversla van de stank die uit z'n mond komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef willempjewever het volgende:
[..]
kauwgom heeft niks met hygiene te maken... en menen die kauwgom eten, ik vind het er goor uitzien.
ik ben 10 jaar ouder...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik nog jong?
Rexona
Maar zomers tijdens een tropisch weekje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik slaap ook in een koele kamer en word ook niet bezweet wakker, maar een mens zweet de hele dag. En zoals ik al zei, het gaat niet zozeer om de geur maar om de hygiëne.
Ik heb een paar weken moeten samenwerken met een nieuwe collega, die vent stonk echt heel erg. Ik heb 1 keer moeten kotsen toen hij iets vroeg aan mij en heb toen de baas gebeld en 3 dagen later was hij ontslagen omdat mjin baas ook moest kotsen van zijn lucht...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard dat wanneer hij van minder dan een meter afstand mijn richting op praat ik bijna stijl achteroversla van de stank die uit z'n mond komt.
Sorry hoor, maar je bent echt een beetje obsessief. Als ik acht uur stil zit op kantoor zweet ik nauwelijks. En als je denkt dat zweet twee maal per dag van je lichaam moet worden afgespoeld, ben je wat mij betreft besmet met smetvrees.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik slaap ook in een koele kamer en word ook niet bezweet wakker, maar een mens zweet de hele dag. En zoals ik al zei, het gaat niet zozeer om de geur maar om de hygiëne.
Waar heb ik het over twee keer per dag?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent echt een beetje obsessief. Als ik acht uur stil zit op kantoor zweet ik nauwelijks. En als je denkt dat zweet twee maal per dag van je lichaam moet worden afgespoeld, ben je wat mij betreft besmet met smetvrees.
Zweet is gewoon 'schoon', hoor. Gaat alleen stinken als het vaak nat-droog-nat-droog is, of als je kleren aanhebt die al echt muf zijn. Maar een beetje zout op je huid is echt niet om tequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef Gro251 het volgende:
. Zestigplussers douchen amper voor of na het vrijen.
quote:
4 of 5 dagen festival zonder stromend water houd ik ook best vol. Ik vind het alleen in het dagelijks leven wel zo prettig om me een beetje fris te voelen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Wat veel overdreven 'schone' mensen hier zeg...... alsof je van een klein beetje bacterieën spontaan doodgaat of gelijk iedereen tot last bent....
DAT is serieus zo(!!!!!) smerig. En ja ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
leg je matras eens op de grond en kijk er eens onder na een dag of 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |