Ik vind dat we nu gewoon moeten blijven daar.quote:De Taliban heeft telefonisch laten weten blij te zijn met de huidige omstandigheden in Nederland. De woordvoerder van de Taliban, Qari Yousef Ahmadi, liet weten dat het een erg goede beslissing is geweest om de Nederlandse militairen terug te trekken uit Afghanistan. "Het is juist en waarachtig dat de Nederlanders beseffen dat ze hun levens niet hoeven te geven voor de doelen van Amerika" zei hij.
De talibanwoordvoerder zei ook dat andere landen met Amerikaanse doelen in Afghanistan het voorbeeld van de Nederlanders zouden moeten volgen.
"De Nederlanders hebben zich gerealiseerd: wij halen hier geen profijt, onze doelen liggen niet in dit land, dus waarom zouden we ons opofferen?" aldus Ahmadi.
NU ze hebben gebeld moeten we blijven jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:44 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik vind dat we nu gewoon moeten blijven daar.
lol Zoiets lijkt het wel idd... Het is zo'n raar incompleet bericht, een woordvoerder van de Taliban die ff opbelt naar een ongenoemd persoon die de quotes weer doorspeelt naar de Telegraaf...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Vengerr het volgende:
Hee Eimert ik heb een idee!
Als we nou eens net doen alsof de taliban ons dankbaar is dat we weg gaan, dan winnen we met gemak weer een hoop steun voor de missie!
Kom op nou Jan Peter, zo dom zijn ze nu ook weer niet.
De reden waarom de Amerikanen er zijn, doet niets af van de reden waarom wij er zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Taliban snappen iig dat Amerika daar voor zijn eigen belang zit en niet dat van het afghaanse volk, dat besef is tot heel wat naïeve Nederlanders nog niet doorgedrongen
Wij zijn er om onze levens en onze euros op het spel te zetten voor een hopeloze zaakquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef Esses het volgende:
[..]
De reden waarom de Amerikanen er zijn, doet niets af van de reden waarom wij er zijn.
Onze levens... flikker toch op joh, toetsenbordheld. Jouw soort(linkse boomknuffelaars) hebben toch al niks met militairen en juichen net zo hard als de taliban als er een soldaat sneuveld. ga dan ook niet stoer doen hier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn er om onze levens en onze euros op het spel te zetten voor een hopeloze zaak
haha hij lijkt mijn lerares ckv welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Onze levens... flikker toch op joh, toetsenbordheld. Jouw soort(linkse boomknuffelaars) hebben toch al niks met militairen en juichen net zo hard als de taliban als er een soldaat sneuveld. ga dan ook niet stoer doen hier.
En onze euro's? toch gek dat als het over afghanistan gaat elke euro er één teveel is, maar alle "ontwikkelingshulp" moet gewoon door kunnen gaan.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:19 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
haha hij lijkt mijn lerares ckv welben het helemaal met je eens.
mijn ckv lerares vindt ook dat ontwikkelingshulp opgeschroefd moet worden maar militairen moet maar minderen met alles. Snappen zulk soort mensen nu echt niet dat het eerst veilig moet zijn voordat je aan zo'n land geld moet geven? anders gaat het toch allemaal op aan wapens daar.
pffffffff de ignorantie van sommige mensen, zien alles te rooskleurig in.
Dat is omdat het bericht niet compleet gequote is zonder bronlink. In het originele bericht van de telegraaf staat hun bron namelijk: NRC Handelsblad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef B-FliP het volgende:
[..]
lol Zoiets lijkt het wel idd... Het is zo'n raar incompleet bericht, een woordvoerder van de Taliban die ff opbelt naar een ongenoemd persoon die de quotes weer doorspeelt naar de Telegraaf...
had ik niet gezien sorry, heb hem van de frontpage gehaald. Zag hem vanmiddag wel op telegraaf staan beneden, maar boven kan ik niet op telegraaf inloggen dus heb geen bronquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is omdat het bericht niet compleet gequote is zonder bronlink. In het originele bericht van de telegraaf staat hun bron namelijk: NRC Handelsblad.
Verdiep je eerst in de geschiedenis voor je je onderbuik gaat legen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Onze levens... flikker toch op joh, toetsenbordheld. Jouw soort(linkse boomknuffelaars) hebben toch al niks met militairen en juichen net zo hard als de taliban als er een soldaat sneuveld. ga dan ook niet stoer doen hier.
En onze euro's? toch gek dat als het over afghanistan gaat elke euro er één teveel is, maar alle "ontwikkelingshulp" moet gewoon door kunnen gaan.
sorry het enige wat ik kan zeggen is :quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in de geschiedenis voor je je onderbuik gaat legen.
Grrrrrr vertelt hier de waarheid die keer op keer naar boven komt in docu's over dit onderwerp.
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
sorry het enige wat ik kan zeggen is :![]()
ok ik zeg wat meer, dat over die docu's is gewoon gelul er zijn ook genoeg docu's die het tegendeel bewijzen.
noem bijvoorbeeld 'oirschot-uruzgan'.
Dan maak jij vast heel veel fouten. Verdiep je eerst in de stof voordat je anderen er van beticht dat ze dit niet doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Door die ik-heb-altijd-gelijk houding worden er juist heel domme fouten gemaakt.
Zie je welquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Dan maak jij vast heel veel fouten. Verdiep je eerst in de stof voordat je anderen er van beticht dat ze dit niet doen.
Als je geen normale antwoorden kunt geven, ga da weg uit dit topic. onderbouw je posts eens.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in de geschiedenis voor je je onderbuik gaat legen.
Grrrrrr vertelt hier de waarheid die keer op keer naar boven komt in docu's over dit onderwerp.
Natuurlijk zitten de Amerikanen (en elk ander land) daar voor hen eigen belang. Dat is met elk conflict zo geweest. In het geval van Afghanistan is het cruciaal dat Al Qaida niet ongestoord terroristen kan trainen. De beste manier om de voedingsbodem voor terrorisme weg te nemen is om de welvaart te verbeteren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Taliban snappen iig dat Amerika daar voor zijn eigen belang zit en niet dat van het afghaanse volk, dat besef is tot heel wat naïeve Nederlanders nog niet doorgedrongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |