Zeker niet. Daar gaat een zware storm komen kracht 10 en misschien wel hoger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor Frankrijk/Spanje lijkt het me geen storm in een glas water
quote:Spanjaarden verzocht binnen te blijven wegens noodweer
MADRID - In Spanje geldt de hoogste alarmfase vanwege zware stormen die dit weekeinde in de kustgebieden zullen woedden. Spaanse meteorologen spraken vrijdag over een 'meteorologische bom'.
Bewoners is dringend verzocht zoveel mogelijk thuis te blijven en deuren en ramen gesloten te houden.
De hevige storm zal gepaard gaan met rukwinden tot 160 kilometer per uur. De storm zal volgens de meteorologische dienst kort aanhouden, maar krachtig zijn.
Het extreme weer wordt veroorzaakt door twee stormdepressies die op elkaar botsen. Dit komt relatief weinig voor.
Bedankt !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef aloa het volgende:
Hier is de storm goed te volgen.
Het stormveld zit nu nog boven Spanje. Frankrijk krijgt er vanavond en vannacht mee te maken.
[ afbeelding ]
Ik zie een wit vlakquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef aloa het volgende:
Hier is de storm goed te volgen.
Het stormveld zit nu nog boven Spanje. Frankrijk krijgt er vanavond en vannacht mee te maken.
[ afbeelding ]
quote:Krachtige storm eist drie levens in zuidwesten Europa
MADRID - Zeker drie mensen zijn zaterdag om het leven gekomen door een krachtige storm in het zuidwesten van Europa. Kustgebieden in Portugal gingen in de loop van de dag gebukt onder windstoten met snelheden tot 147 kilometer per uur.
Ook uit Spanje en Frankrijk kwamen meldingen over rukwinden.
Een jongen in Portugal en een man in Frankrijk werden getroffen door een vallende boom, in Spanje stierf een vrouw door een vallende muur. Tienduizenden huishoudens kwamen zonder elektriciteit te zitten doordat stroomkabels braken.
Het duurt even met inladen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie een wit vlakWat mis ik dan op deze laptop
Uhm, wat heeft de tsunami met de storm te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Frutsel het volgende:
hmm...
hopelijk valt het mee met die storm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |