Het is geen teamsportquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef De_Vink het volgende:
Wat een dooie lul om gewoon te kei-hard te juichen als je teammaat zo ten onder gaat...
Het ging zo:
"JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA
HEY SVEN.....HEY........SVEN.... BOEJUH MAN!!! IK HEB BRONS!!!!!!"
[ afbeelding ]
"Krijg de Kemker Bob! Kemkerlijer, MET JE MAT!!!"
[ afbeelding ]
"brons....brons...my precious, my prrrrrrrrrrrrrrecious......."
[ afbeelding ]
Dan nog. Als je weet dat je je medaille gewoon niet verdient, zo gaan zitten joelen over de rug van je teammaat. Laagquote:
Humor vooralquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan nog. Als je weet dat je je medaille gewoon niet verdient, zo gaan zitten joelen over de rug van je teammaat. Laag
de eerste twee keer dat je dat postte, moest ik er nog een béétje om glimlachen. Zo langzamerhand is het gewoon triest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
Bob heeft Kemkers omgekocht. Dat was zijn geheime tactiek om Sven te verslaan.
Zeg dan Chinese Triadenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
Bob heeft Kemkers omgekocht. Dat was zijn geheime tactiek om Sven te verslaan. Ik weet het zeker want ik hoorde het in de wandelgangen!
vond dat ook schandalig dat je blij bent met een medaille is 1 maar wees een prof en hou je ff in aangezien je hem met puur geluk heb gekregen door het verlies van je ploegmaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef De_Vink het volgende:
Maar je kan blij zijn en respectloos juichen....Bob koos voor het laatste. Vooral toen hij voor de camera zei:".... BOEJUH!!.. " met een dikke smile op z'n bek....
Dat bepaalde fokkers er totaal niet mee zou me eigenlijk niet moeten verbazen....
Hij doet gewoon mee, itt faalhaas BOB is Kramer wel een echte sporterquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bob mag blij zijn.
Sven baalt natuurlijk ongelofelijk, weet iemand of hij nog wel met de ploegenachtervolging gaat meedoen, of dat hij zo pissed is en naar huis gaat?
Wel een miet met een bult Olumpiese medailles op de 10 km.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef tho_Omas het volgende:
Bob is een miet.
En toch moet hij zich de ogen uit zijn kop schamen om zijn rit van gisterenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel een miet met een bult Olumpiese medailles op de 10 km.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |