Nee. want Wilders is geen naziquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef HugoChavez het volgende:
Zou Wilders daar ook goed in zijn, in het aanleggen van Autobahnen und Eissenbahnlinien?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga juist naar Nederland als de PVV wint.
En dan zo'n avatarquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga juist naar Nederland als de PVV wint.
Mijn Tsjechische makelaar gaat altijd elke zomer op vakantie in Hrvatsko.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:26 schreef ecktebaas het volgende:
Ik ga naar Kroatie![]()
Vooral omdat ik er zelf ook vandaan kom
Wat dacht je van Duitsland?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je al het gevoel hebt dat je dan iemand moet bellen, dan is het de psychiater.
Immers, Die Gedanken sind frei hè.![]()
Eind jaren '90 was een hele mooie tijd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:36 schreef Draganta het volgende:
Ik kom met je mee. Niet door wilders, want die komt toch niet aan de macht, maar door alles wat gaande is hier sinds de jaren 90. Het jaar 2000 was de 2012 van Nederland
Ik mis mijn eind jaren 90 Nederland
Wat ik denk van Duitsland? Geweldig land, zeker nu Schäuble niet meer op Binnenlandse Zaken zit. Heb er ook 3½ jaar met veel plezier gewoond.quote:
Ik donderdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef CasB het volgende:
Ik ga volgend jaar hopelijk naar Argentinie.
Ik ga zwemmen naar Argentinië, bij gebrek aan financiële middelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef CasB het volgende:
Ik ga volgend jaar hopelijk naar Argentinie.
Ik wil eigenlijk ook heel graag studeren, maar in eigen land is dat onbetaalbaar geworden (uni kost 4000 euro per jaar volgens mij, excl schoolboeken).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 04:23 schreef reem het volgende:
HugoChavez: dit is echt een heel leuk grappig topic over Argentinië. Je hebt in de openingpost de klok wel horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt. Als je ECHT wil weten hoe het daar is dan moet je DAM of mij maar een PM sturen. Qwerty_X is ook ongetwijfeld in Argentina op vakantie geweest.
Voor 't weer en mooie vrouwen kun je idd beter in Argentina zijn, maar voor de rest kun je beter thuisblijven (en dat zeg ik terwijl ik met heel m'n hart van dat land hou).
Spijtig, want ik spreek vloeiend Portugees, mijn Spaans is niet al te best.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:17 schreef Buzios het volgende:
Als je niet van de Big Brother houdt, kom dan vooral niet naar Brazilie.
Nou dat zal jij wel snel oppikken wanneer je vloeiend portugees spreekt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:09 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Spijtig, want ik spreek vloeiend Portugees, mijn Spaans is niet al te best.
Rapaz is toch met een 'p'?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:11 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nou dat zal jij wel snel oppikken wanneer je vloeiend portugees spreekt.
Boa sorte rappaz !!
Als Wilders wint, zijn de Antillen dan een zelfstandige staat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:12 schreef donthate het volgende:
als die aan de macht komt ga ik na antillen
Als of dat wat boeit als je ziet hoe chill et leven daar isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:17 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Als Wilders wint, zijn de Antillen dan een zelfstandige staat.![]()
![]()
Misschien kunnen de Antillen best wel rijk worden, er is olie, veel toerisme!
Klopt, is met een P.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Rapaz is toch met een 'p'?![]()
Gosto muíto a lingua tão bonita e linda Português.A lingua o mais bonita do mundo com certeza!
Sinds wanneer heeft de PVV in Den Haag gewonnen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Halcon het volgende:
Hoeveel jankerdjes uit Almere en Den Haag hebben hun koffers al gepakt en het ticket geboekt?
Het is er wel duur ja, Dalmatie meer dan Istriequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Mijn Tsjechische makelaar gaat altijd elke zomer op vakantie in Hrvatsko.Hij zegt dat het er erg mooi is, maar naar Tsjechische begrippen wel erg duur. En je schijnt er gewoon Tsjechisch te kunnen praten, hij spreekt geen Hrvatsko, wel Russisch en Tsjechisch.
Lijkt me erg mooi, jammer dat het zo duur is.(Tenminste volgens deze meneer Balcar uit Vermerovice dan
).
Gaat om landelijk beleid, op gemeentelijk vlak kan de PVV niet al te veel schade aanrichten, vanwege de beperkte autonomie van gemeenten (Allah zij dankquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Halcon het volgende:
Hoeveel jankerdjes uit Almere en Den Haag hebben hun koffers al gepakt en het ticket geboekt?
1 Maand?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:38 schreef donthate het volgende:
ik ben eruit ik ga na zuid afrika 1maand lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |