Jij zei ook dat ajax ging winnen in Utrechtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Utrecht wint echt niet in Amsterdam hoor!
Dat was dan ook terecht geweest als dat gebeurd was. Geen enkele Nederlandse club wint van Ajax in de Arena, ook Utrecht niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij zei ook dat ajax ging winnen in Utrecht
Vorig jaar 1-1quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat was dan ook terecht geweest als dat gebeurd was. Geen enkele Nederlandse club wint van Ajax in de Arena, ook Utrecht niet.
In Paul zijn ogen welquote:
Voor kleine kutclubs is 1-1 tegen Ajax al het winnen van de championsleague winnen manquote:
Ja en dan met zijn allen zingen: helemaal niets in Amsterdamquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor kleine kutclubs is 1-1 tegen Ajax al het winnen van de championsleague winnen man.
Winnen in eigen huis wordt al gevierd alsof het WK gewonnen is.
2-0quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor kleine kutclubs is 1-1 tegen Ajax al het winnen van de championsleague winnen man.
Winnen in eigen huis wordt al gevierd alsof het WK gewonnen is.
Heel goed, je hebt je voorspelling aangepastquote:
Ik had het over Utreg - ajax dit jaar jongequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt je voorspelling aangepast![]()
Al denk ik persoonlijk dat het ook zo 3 of 4-0 kan worden.
Wie allemaal? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
Jonguuuuuuuuh wacht maar af jullie Utrecht gaat gewoon knallen met Driesje Mertens en Ricky van Wolfsiewinkel![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:41 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wie allemaal? Nog nooit van gehoord.
Hij bedoelt eigenlijk Jacob Mulenga en Jan Wuytensquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:41 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wie allemaal? Nog nooit van gehoord.
Alleen soms voor een topwedstrijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gaan we nou voor elke competitiewedstrijd een topic openen?
Ik ben dan wel Ajacied maar dit is geen topwedstrijd.quote:
Die heb je in NL al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 06:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Ajacied maar dit is geen topwedstrijd.
Top 3 onderling blijven topwedstrijden lijkt mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb je in NL al jaren niet meer.
Ballen tegen de andere 2 of tegen een Europese grootmacht valt daaronder vind ik. Utrecht teltin dat rijtje absoluut niet mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 06:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Ajacied maar dit is geen topwedstrijd.
Johan? Ben jij het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef mamapan het volgende:
Als Jol Pantalic aan de kant houdt, wint Ajax simpel!!!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef Paul het volgende:
Wie doet met mijn een weddenschap over Ajax- Utreg
Ik zeg als Utrecht verliest doe ik 3 dagen een ajax ava
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:07 schreef Paul het volgende:
Utrecht supporters zijn teruggestuurd!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef BrandX het volgende:
er wordt hard gespeeld trouwens van Utrecht kant af.
Het helpt ze niet echtquote:Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef BrandX het volgende:
er wordt hard gespeeld trouwens van Utrecht kant af.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Zapper het volgende:
De hoeveelste rode kaart is dit voor een tegenstander van Ajax?
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Zapper het volgende:
Je moet gewoon niet inkomen met gestrekt been. gewoon niet slim, hij gaat duidelijk op de tegenstander af, dan weet je gewoon dat als je een gestrekt been hebt dat je risico hebt op rood. Gewoon geen slimme actie dus van hem.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Er was helemaal geen kwade opzet bij. Wuytens haalt z'n been nog terug op het laatste moment.
Dat maakt niks uit. of het nou met kwade opzet is of niet. blijft met een gestrekt been hard inkomen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Er was helemaal geen kwade opzet bij. Wuytens haalt z'n been nog terug op het laatste moment.
Ja haha, zag die geweertjes niet toen hij telkens balverlies leed,,quote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een doelpunten dan ook nog die geweertjes durven te doen
Dat zal allemaal wel. Ik vind rood nogal overdreven. Maar Braamhaar zal de wedstrijd wel niet willen laten ontsporen ofzo door zo op te treden.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. of het nou met kwade opzet is of niet. blijft met een gestrekt been hard inkomen.
Ze laten Ajax zelfs even een doelpunt scoren voor ze gas gaan geven!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Paul het volgende:
Met 10 man kan utreg het ook wel aan!!!!!!!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ze laten Ajax zelfs even een doelpunt scoren voor ze gas gaan geven!
Ja geel had ook gekunt ja. Maar het is niet dat het een ontrechte beslissing is.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel. Ik vind rood nogal overdreven. Maar Braamhaar zal de wedstrijd wel niet willen laten ontsporen ofzo door zo op te treden.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:21 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ze laten Ajax zelfs even een doelpunt scoren voor ze gas gaan geven!
Veel ploegen kunnen het voetballend niet af tegen Ajax en gaan dan schoppen. Als hier niet tegen op wordt getreden krijgen we dezelfde taferelen als die we gisteren bij Stoke - Arsenal gezien hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Zapper het volgende:
Als je de spelregels letterlijk volgt zal het wel geen onterechte beslissing zijn. Maar dat de wedstrijd nu beïnvloed is door de scheidsrechter mag je toch wel stellen vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja geel had ook gekunt ja. Maar het is niet dat het een ontrechte beslissing is.
Precies, overtredingen zijn altijd door onmacht of frustratie.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Veel ploegen kunnen het voetballend niet af tegen Ajax en gaan dan schoppen. Als hier niet tegen op wordt getreden krijgen we dezelfde taferelen als die we gisteren bij Stoke - Arsenal gezien hebben.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Veel ploegen kunnen het voetballend niet af tegen Ajax en gaan dan schoppen.
Ja maar zoals je het nu al zegt. als het volgens de spelregels is.. en dat is het. dus terecht. en ja dan is de wedstrijd beinvloed maar eigenschuldquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Als je de spelregels letterlijk volgt zal het wel geen onterechte beslissing zijn. Maar dat de wedstrijd nu beïnvloed is door de scheidsrechter mag je toch wel stellen vind ik.
Ja, het is maar goed dat Wuytens uit de wedstrijd is gehaald. Het was namelijk een regelrechte aanslag en het slachtoffer (wie was het eigenlijk) heeft buitengewoon veel geluk gehad.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar zoals je het nu al zegt. als het volgens de spelregels is.. en dat is het. dus terecht. en ja dan is de wedstrijd beinvloed maar eigenschuld
Jullie zijn echt grappig zegquote:Op zondag 28 februari 2010 13:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan kun je wel de arrogante lampekop gaan uithangen, maar dat is gewoon zo.
Wat is dat nou weer voor een reactiequote:Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat Wuytens uit de wedstrijd is gehaald. Het was namelijk een regelrechte aanslag en het slachtoffer (wie was het eigenlijk) heeft buitengewoon veel geluk gehad.
Had gemoeten, ja. Nu ga ik deze echter niet meer dichtgooien.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan dit niet in het Live topic ? Toen er laatst een topic geopend werd over Ajax - Vitesse werd die ook dichtgegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |