Dus geen Black Rock scene?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaan ze ook wel, maar alles wordt on island niet flashes.
Charlotte Lewis kan ook nog en dat het kind dan naar haar vader genoemd is; David Lewisquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef NiekL het volgende:
Moeder van David:
- Het wordt angstvallig geheim gehouden voor de kijker, dus het moet wel iemand zijn die we kennen.
Opties, wat mij betreft:
Kate
Jack en Kate hadden even een heel raar moment in het vliegtuig
Juliet
Speelt hoofdrol in V, dus misschien niet zo'n grote kans dat ze ook nog een rol in Lost heeft.
Penny
Het kind heet David, als in Desmond David Hume
Libby:
Die de boot aan Desmond David Hume gaf, en die volgens eigen zeggen al meerdere malen gescheiden was.
Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel, maar ik heb het over de sideflashes... Matthew Fox heeft gezegd dat de 2 timelines op een gegeven moment samenkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dus geen Black Rock scene?
Is dat met de numbers nu eigenlijk afgerond?
Jacob heeft de nummers doorgegeven aan Dharma en that's it?
Nee dat is idd zo. Maar ik bedoel ik wil niet dat het eindigt met de Alt X figuren ipv de Losties zelf. Dat zijn characters waar ik in geinvesteerd ben, niet in deze Alt versies. Maar dat weten de producers zelf ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de sporen van het eiland aanwezig zijn in de Alt-tijdlijn maakt het natuurlijk geen reset.
Christian heeft (indirect) Jack al eens bijna gedood.. volgens mij heeft MIB al vanaf het begin van de serie geprobeerd kandidaten te vermoorden, zodat ie hun namen in zn grotje kon doorstrepen.quote:
Geloof het of niet, ik heb hem serieus gekochtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Jump het volgende:
Op het einde van het seizoen, kunnen we allemaal zo'n shirt dragen: http://www.bustedtees.com/foundlostshirt
Lost wordt op Hawaii opgenomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef B4llistic het volgende:
En dat heeft gevolgen voor Lost hoe?
Ze schijnen nu hetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opnames al zo goed als klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het filmen te zijn.
Dat zou wel in één keer verklaren waarom het eiland onder water ligtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef Symer het volgende:
Er schijnt een tsunami onderweg te zijn naar Hawaii met golven bij Chili van 40 meter hoog.
Als dat niet afzwakt blijft er weinig van Hawaii over.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze schijnen nu hetKUHUHUT ik klikte NIET EENS EXPRES op die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het filmen te zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tevens kut dat dalijk Hawaii wegspoelt en Lost nooit afgemaakt zal worden
lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |