Ownee wacht dit is geen goede vergelijking want Kramer presteert aan de lopende band en het Nederlands Elftal nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
vergelijking kramer/wk finale verliezen![]()
7,5 miljoen kijkers gisteren vriendquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Meer als in: schaatsen interesseert een paar mensen iets en voetbal is wereldsport nummer één.
uh hallo, nederland wordt wereldkampioenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:47 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Ownee wacht dit is geen goede vergelijking want Kramer presteert aan de lopende band en het Nederlands Elftal niet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef DokterBig het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met een odol
Dit horen we over 20 jaar nog, geloof mequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:06 schreef The_stranger het volgende:
Over een maand of twee is iedereen het weer vergeten, of hij nu wel of niet een gouden plak had gehaald, afgezien van de commerciële activiteiten die onherroepelijk volgen op olympisch succes...
Amenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:11 schreef Genius-F het volgende:
Ze mogen al die Olypische medailles wel inruilen voor 1x wereldkampioen voetbal van mij.
Ja, miljoen minder schele.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:49 schreef pr0tege het volgende:
[..]
7,5 miljoen kijkers gisteren vriend
Dit dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:44 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
vergelijking kramer/wk finale verliezen![]()
Ik vind schaatsen wel leuk hoor, kijk het zelfs allemaal. Punt is dat voetbal zoveel beter is dan alle andere sporten.quote:
Ik voel hooguit plaatsvervangende woede...quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Je mag je pas echt kut voelen als je zelf geschaatst had
Alsof dat het ergste is dat je overkomt... een landgenoot wint door een domme fout geen olympisch goud..
Hoe triest moet je leven zijn als je daar al depri van word...
had eerst zoiets van je gouden plak wat doe je??? daarna heb ik er smakelijk om kunnen lachen en keek ik uit naar de fotosoepjes die er vandaag te zien zouden zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Je mag je pas echt kut voelen als je zelf geschaatst had
Alsof dat het ergste is dat je overkomt... een landgenoot wint door een domme fout geen olympisch goud..
Hoe triest moet je leven zijn als je daar al depri van word...
Juist, maar je word er zelf toch niet depri van..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik voel hooguit plaatsvervangende woede...
Stel, je hebt 4 jaar lang keihard getraind, je weet dat je de beste bent, je rijd ook 4 seconden sneller dan Hoo-Chi-Nogwattes, goud is BINNEN!
En dan komt faalhaas Kemkes en je denkt nog: goddamnit, ik moet toch niet naar binnen? Naja, hij zal het wel weten...
Ik zou die vent zo hard willen afrossen als ik Sven was
En dan het vliegtuig naar huis pakken en solliciteren voor een baantje bij de Mac.
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had eerst zoiets van je gouden plak wat doe je??? daarna heb ik er smakelijk om kunnen lachen en keek ik uit naar de fotosoepjes die er vandaag te zien zouden zijn
U vraagt, wij draaienquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
en keek ik uit naar de fotosoepjes die er vandaag te zien zouden zijn
ze zijn leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig !quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zitten plaatjes bij deze is wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Het zoveelste faaltopic over Sven Kramer.
In de verte hoor ik al zielige vioolmuziek, ohnee de dramma en de horror.
BUT WHO FUCKING CARES!?
Denk je, het is Jan Bols, Rintje Ritsma en Gunda Niemann ook overkomen, hoe vaak hoorde jij er nog iets van voor gisteren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit horen we over 20 jaar nog, geloof me
Hat zal me echt aan me reet roesten allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Noin het volgende:
[..]
Hier zitten plaatjes bij deze is wel goed.
Even alvast voorspelbare reactie:quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Het zoveelste faaltopic over Sven Kramer.
In de verte hoor ik al zielige vioolmuziek, ohnee de dramma en de horror.
BUT WHO FUCKING CARES!?
Morgen zit ik Turijn dus dan kan ik dat helemaal niet openenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Even alvast voorspelbare reactie:
Jaa nu loop je hier te zeiken maar als Ajax morgen verliest open je ook 50 janktopics over hoe erg het wel niet is!
Ik doe het gewoon vast voordat iemand anders het doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen zit ik Turijn dus dan kan ik dat helemaal niet openen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit horen we over 20 jaar nog, geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |