Wanneer is het rond Utrecht 100quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:43 schreef Righteous het volgende:
Hier rondom Utrecht hebben we ook traject controle en deze is idd variabel . Bij drukte 80 en in de late uurtjes vaak 100.
Scheelt ook of je richting je opgaat . Volgens mij richting Rdam etc is het altijd 80.
Er staan borden aan de zijkant van de weg 80 maar soms staat er op de informatieborden boven de weg dat je harder mag . Ik snap die tegenstrijdigheid ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wanneer is het rond Utrecht 100Ik zie het altijd alleen op 80 staan..
De ring met afritten is 80, de ring dwars door utrecht is 100.. misschien dat daar de verwarring zit? want variabel is het niet. Woon in Utrecht en rij er toch wel iedere maand vaaaaaak doorheen op bizarre tijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:50 schreef Righteous het volgende:
[..]
Er staan borden aan de zijkant van de weg 80 maar soms staat er op de informatieborden boven de weg dat je harder mag . Ik snap die tegenstrijdigheid ook niet.
Vaak is het als ik uit de nachtdienst kom ( 06:00)
Nog nooit gezien (rijd er dagelijks rond 5 uur).quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:43 schreef Righteous het volgende:
Hier rondom Utrecht hebben we ook traject controle en deze is idd variabel . Bij drukte 80 en in de late uurtjes vaak 100.
Scheelt ook of je richting je opgaat . Volgens mij richting Rdam etc is het altijd 80.
Toch maar eens op letten vanmiddag onderweg naar huisquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:13 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij zelfs al op de Utrechtse Baan.
Waar is die trajectcontrole? Toch niet bij het Fortis gebouw he?quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:43 schreef Righteous het volgende:
Hier rondom Utrecht hebben we ook traject controle en deze is idd variabel . Bij drukte 80 en in de late uurtjes vaak 100.
Scheelt ook of je richting je opgaat . Volgens mij richting Rdam etc is het altijd 80.
We hebben het in eerste instantie over DH en ten 2e over de A12, dus nee, niet de A28 bij utrecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waar is die trajectcontrole? Toch niet bij het Fortis gebouw he?
Daar rij ik altijd te hard... altijd
Die bocht waar je vanaf de A28 de A12 opdraait?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waar is die trajectcontrole? Toch niet bij het Fortis gebouw he?
Daar rij ik altijd te hard... altijd
die 70 shit is zon bs..sws zou dat al1 gebruikt mogen worden om te waarscuwen voor filequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Die bocht waar je vanaf de A28 de A12 opdraait?
Tegenwoordig mag je daar nog maar 70. Ik ben ouderwets, want ik hou me nog altijd aan de oude snelheidslimiet van 100. of zo
Heb je het getest toevalligquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff duidelijkheid scheppen: Trajectcontrole is vanaf het begin tot het eind van de utrechtsebaan (wanneer je het prins clausplein dus afrijdt, denhaag in/ en andersom). En het is de laatste weken inderdaad 'soms' zo dat je met 100km/h vanaf de oprit Voorburg kan doorrijden (richting utrecht/ amsterdam/ rotterdam). Trajectcontrole staat daar continue aan.
quote:Bijgaande rapportage geeft een integraal verslag van de inzichten die per medio 2006 uit het evaluatieonderzoek zijn verworven. Deze evaluatie bevat een analyse van verkeerscijfers tot en met juni 2006, gemeten effecten ten aanzien van verkeersemissies, geluidhinder en verkeersveiligheid, alsmede recente resultaten van draagvlakonderzoek. De belangrijkste conclusies uit het evaluatie onderzoek zijn:
· Op drie van de vier per 1 november 2005 in gebruik genomen 80 km zones is de luchtkwaliteit verbeterd. Uitzondering vormt de A20 bij Rotterdam waar een neutraal effect op de luchtkwaliteit wordt waargenomen.
· Op drie van de vier per 1 november 2005 in gebruik genomen 80 km zones is de filevorming toegenomen. Op de A10 Amsterdam is deze afgenomen, op de A12 Utrecht wordt de file niet veroorzaakt door de 80 km maatregel maar door knelpunten buiten het maatregelvak.
· De afname van de gemeten geluidhinder varieert op de vier 80 km zones tussen 0 en 1 dB(A).
· De verwachting voor de verkeersveiligheid is op grond van het snelheidsbeeld en op grond van de gunstige ervaringen bij de A13 Overschie voor alle 80 km zones positief.
· Bijstelling van de limiet naar 100 km per uur voor de A12 Den Haag (stad uit) en de A20 Rotterdam resulteert naar verwachting in een betere doorstroming met een verbetering van de luchtkwaliteit. De verbetering van de luchtkwaliteit geldt zowel t.o.v. de oorspronkelijke situatie (voor 1 november 2005) als t.o.v. de huidige 80 km/h situatie.
· Vooruitlopend op een eventuele bijstelling van de snelheidsmaatregel kunnen zowel voor A12 Voorburg als A20 Rotterdam kleine ontwerpaanpassingen worden doorgevoerd om de doorstroming te verbeteren.
Staat bij mij altijd op 85 op de tellerquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:14 schreef polariteit het volgende:
[..]
Heb je het getest toevallig
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik wat harder ka rijden als hij op 80 staat, geef liever wat gas bij om ruimte te maken dan dat ik de rem gelijk in trap![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |