quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval stel ik wel voor dat er jurypunten gegeven worden zodat deel kan worden genomen aan het kunstrijden.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2010 01:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Kon Sven niet een extra buitenbocht nemen, dan zat hij toch weer op 10.000 meter ? Jaja, regels enzo. Maar diskwalifiactie meteen is wel heel erg...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:34 schreef vronie het volgende:
[..]
Maar daar heeft Swen geen bootschap aan.
Ingetuind door de trainer
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:48 schreef venomsnake het volgende:
Nou nou Golfer, jij ouwe hooligantopsporter!
Naast een zwabberbeen heeft hij nu ook een zwabbervinger.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:48 schreef popolon het volgende:
Over vier jaar gewoon weer, met het zwabberbeen van Kemkers natuurlijk. Hij verdient er in ieder geval aardig geld mee dus die kan nog wel even door.
En in welke sport blink jij dan zo uit?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:47 schreef golfer het volgende:
Sorry, maar als ik zo'n coach zou hebben zou ik hem 400 meter de baan over trappen en hem in de kleedkamer in elkaar schoppen.
Misschien ben ik toch teveel topsporter om met die lul rekening te houden of hem te vergeven.
Never nooit dus.
Kemkers: je hebt afgedaan voor mij.
Meen je dit? Hoe kan je dat nou doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:47 schreef golfer het volgende:
Sorry, maar als ik zo'n coach zou hebben zou ik hem 400 meter de baan over trappen en hem in de kleedkamer in elkaar schoppen.
Misschien ben ik toch teveel topsporter om met die lul rekening te houden of hem te vergeven.
Never nooit dus.
Kemkers: je hebt afgedaan voor mij.
FOK zit er vol mee, en HBO- en WO'ers natuurlijk. Het gemiddelde IQ van de Fokker is dan ook zo'n 147.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
FOK zit er vol mee, en HBO- en WO'ers natuurlijk. Het gemiddelde IQ van de Fokker is dan ook zo'n 147.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
FOK zit er vol mee, en HBO- en WO'ers natuurlijk. Het gemiddelde IQ van de Fokker is dan ook zo'n 147.
http://nos.nl/os2010/vide(...)ede-sven-kramer.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al meer beelden van het einde? Dus het moment waar op Sven meekrijgt dat de fout begaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |