quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
Overhypt die Sven, mooi dat Kemkers 'm even mooi op z'n plaats heeft gezet
Wel mooi om naar te luisterenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)lee?autostart=15886#
Jezus wat kut om te horen
Ja hier ook, vanavond naar Berlijn voor vier dagenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vrijdag gevoel vandaag.
ja is zo ,maar je hebt er zo weinig aan die tijd, t telt niet....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:46 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd...
Toen nam iemand twee keer de buitenbaan en had toch nog de beste tijd..
Meneer hondjes zegt dat het Jan BOLS was.
Topsport is hard, hij heeft er keihard voor geschaatst en getraind. Een onderdeel is onder spanning goed wisselen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja is zo ,maar je hebt er zo weinig aan die tijd, t telt niet....![]()
Als ik die koreaan was had ik me nu niet de echte winnaar gewaand.
Dat dus, nog even en we hebben een verjaardag-subforumquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om iemand na 2 weken nog te gaan feliciteren zoals nu gebeurd, is misschien ietsiepietsie overdreven.
Ja das waar...., achteraf wist ie zelf dat ie wel goed zat,maar moest in een split-second handelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Topsport is hard, hij heeft er keihard voor geschaatst en getraind. Een onderdeel is onder spanning goed wisselen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat dus, nog even en we hebben een verjaardag-subforum
Jij ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
Ook allemaal een prettige dag
eet smakelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:01 schreef D. het volgende:
Heb ik wel tijd om te ontbijten, dat weer wel
Aan die pompon te zien wordt het niét vier dagen over ICT vergaderen met Duitsers?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hier ook, vanavond naar Berlijn voor vier dagen
Gutenmorgen
Gewoon doen....ik weet zeker dat je dat heel goed kan!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitnodiging binnen om een 2x 45 minuten gastcollege te geven voor een zaal master-studenten. Geen idee of ik daar wel zin in heb![]()
.
Vet? Waarover?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitnodiging binnen om een 2x 45 minuten gastcollege te geven voor een zaal master-studenten. Geen idee of ik daar wel zin in heb![]()
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon doen....ik weet zeker dat je dat heel goed kan!!
Neuh...ik geloof in het kunnen van Pietje...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij ooit een gastcollege van Pietje gevolgd dat jij dat zo zeker weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |