Smegmanus heeft een typo in zijn naam.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Honkeytonk, roodvonk.
Acné, kloon van AP.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij bent hem ook niet..Jezus man, PM mij maar waarom je dat nog steeds denkt, dan hoeven we niet meer verder te gaan in dit topic. Als hij mij was, was dit account allang gebanned, dat is dit account niet. Conculsie, ik ben niet AP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jezus man, PM mij maar waarom je dat nog steeds denkt, dan hoeven we niet meer verder te gaan in dit topic. Als hij mij was, was dit account allang gebanned, dat is dit account niet. Conculsie, ik ben niet AP.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Een stijve in je slippie?
Bel flippie voor een wippie!
Tja, dan heb je nog user Furdinand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:18 schreef Furdinand het volgende:
Bluf dat iemand er een over mij doet!
BLUUUUfff!!
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, dan heb je nog user Furdinand.
Zijn vriendin is eigenlijk zijn rechterhand!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef Muchachooo het volgende:
ohh ik was dit helemaal vergeten
het grootste scheldwoord hier op fok! is MOD
maar dat geldt natuurlijk niet voor onze liefste ToT
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:21 schreef Snaavel het volgende:
Natuurlijk heb je ook nog ToT
Onze oude vertrouwde ex Mod
die mag in mijn sigquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef ToT het volgende:
Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist!
Deze user heeft geen kast waar die uit moet komen maar een laatjequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wie zit daar toch onder de tafel?
Hij heeft weer iemand gevonden hoor, die Snaavel
Bos81, potentiele natuurbeschermer en oppermachtigquote:
Die is wel okee,quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef DeBassist het volgende:
Bos81, potentiele natuurbeschermer en oppermachtig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |