Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Mdrop het volgende:
Nette TT.
* Mdrop gaat slapen, morgen weer een dag vol huiswerk en zooi.
Goodnightquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Mdrop het volgende:
Nette TT.
* Mdrop gaat slapen, morgen weer een dag vol huiswerk en zooi.
Ik dacht dat het wel weer wat beter gingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
ik ga zielig in een hoekje zitten treuren.
en hopelijk in slaap vallen.
You'll livequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
ik ga zielig in een hoekje zitten treuren.
en hopelijk in slaap vallen.
t ging ook weer goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel weer wat beter ging![]()
dus niet zo heel veel beter ?beterschaps en slaap lkkr
Awwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef haakon het volgende:
[..]
t ging ook weer goed.
Maar door Kemkers niet meer
Truste!quote:
Misschienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan wij een keer samen te bewonderen zijn?
No, we'll leave it to your fantasyquote:
Da's al flink geil, maar met beeld en geluid kom ik binnen de minuut!quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No, we'll leave it to your fantasy
Fantaseer maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al flink geil, maar met beeld en geluid kom ik binnen de minuut!
succesquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
...vergadering 1 van 3 starts.....now.
;w.
Niet gehoord maar hij was wel op dreef met die grappen over giel Svenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
Giel had het net op de radio over die ontsnapte koe in Haaksbergen
Ratelquote:
wat een lul ook hequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet gehoord maar hij was wel op dreef met die grappen over giel Sven.
Sommige waren echt goedquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sommige waren echt goed.
'Sven gaat vanaf volgend seizoen voor randstad schaatsen, daar weten ze sowieso de juiste baan te vinden'.
'Kemkers in dienst bij de NS, hij zal verantwoordelijk zijn voor de wissels'
(A).
Nu?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, nu ga ik ook slapen.
Vannacht niet gedaan!quote:
Die stonden gisteravond ook al onder het artikel op de frontpage. Sommigen zijn wel leuk gevonden idd, zoals "Pas op, Svenkt uit"quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sommige waren echt goed.
'Sven gaat vanaf volgend seizoen voor randstad schaatsen, daar weten ze sowieso de juiste baan te vinden'.
'Kemkers in dienst bij de NS, hij zal verantwoordelijk zijn voor de wissels'
(A).
Ik lees geen FP dus voor mij was het nieuwquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef omearos het volgende:
[..]
Die stonden gisteravond ook al onder het artikel op de frontpage. Sommigen zijn wel leuk gevonden idd, zoals "Pas op, Svenkt uit"
dan ga ik de FP maar eens lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef omearos het volgende:
[..]
Die stonden gisteravond ook al onder het artikel op de frontpage. Sommigen zijn wel leuk gevonden idd, zoals "Pas op, Svenkt uit"
met een 15 jarig br33z3r sletje?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:12 schreef James-Hetfield het volgende:
Mogge
Bromers kiek'n is in Lucky weer
ja, ja, nuttige informatie
ik was ooit eventjes nieuwsposterquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik lees geen FP dus voor mij was het nieuw.
Wil je daar de hele dag van genieten dan, een uur is genoeg voor mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Redbaron het volgende:
alweer afgewerkt, donders korte dag zo
huhquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wil je daar de hele dag van genieten dan, een uur is genoeg voor mij.
hoi, wat doe je hier? Je hoort op school te zittenquote:
Neehoor. had van 9 tot 11 college, maar die braaf geskipt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hoi, wat doe je hier? Je hoort op school te zitten
Da's snel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zó, ik ben weer wakker.
Ja heeft geen nut meer, nu eten!quote:
Heujquote:
Selmaquote:
Hiquote:
jupquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
HiHoe is t?
He Machiel, de kater al te boven?
Ik ben al flink opgeknapt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
SelmaHoe voel je je?
Ik ga zo scrabled eggs maken
Upload ze hier maar ff, maken wij wel een selectie voor jequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef Assiej het volgende:
Dag Selma en 'James'
Pff ik heb net een selectie foto's gedaan voor mijn baas..
krijg ik een mailtje terug
'Halve gare ik zit niet om werk verlegen' ...![]()
Ik heb al een kortere selectie gemaakt van 15, alleen vrees ik dat hij ze alsnog te veel vindquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:16 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Upload ze hier maar ff, maken wij wel een selectie voor je
Dan nog, laten zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb al een kortere selectie gemaakt van 15, alleen vrees ik dat hij ze alsnog te veel vind
hoeveel waren het er eerst?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb al een kortere selectie gemaakt van 15, alleen vrees ik dat hij ze alsnog te veel vind
43quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel waren het er eerst?
Dat is een model, sorry heb dr nr nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:29 schreef haakon het volgende:
wie is dat dan ? en waarvoor zijn die foto's ?
whehehe, kut mislukt !quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is een model, sorry heb dr nr niet![]()
En die foto's zijn voor portfolio / hobby klusje
Hmm kan niet ?quote:
Haha en btw, ze is 15/16quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:40 schreef haakon het volgende:
[..]
whehehe, kut mislukt !
zijn vette foto's
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:58 schreef Fems het volgende:
Ik heb ze nu wel gezien!![]()
Lukte toch!
Ik heb honger...
Oeh, how come?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:05 schreef Fems het volgende:
Hmm. Ik ben te lui om van mijn bed af te komen!! Heb een beejte hoofdpijn !:(
Haha, het is mijn eigen schuld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oeh, how come?
Ik zit hier ook nog in mijn pyjama hoor
maar ga zo aankleden etc. want k voel me nu wel vies
Oeh, dat is indd zuurquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, het is mijn eigen schuld!Gister op stap geweest!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zooo, kaartje voor Lowlands gekocht
Pinkpop & Lowlands 2010, Here I come!![]()
![]()
Zoo, kaartje voor Heerenveen - Heracles gekochtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zooo, kaartje voor Lowlands gekocht
Pinkpop & Lowlands 2010, Here I come!![]()
![]()
wordt een 1-2 denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zoo, kaartje voor Heerenveen - Heracles gekocht![]()
Heerenveen, Here I come!![]()
![]()
Haha, ik heb het geheel aan mezelf te danken! Dus ik kan mezelf ook niet zielig vinden! :p Komt wel weer goed! Niet zoveel meer drinken en geen rare dingen meer doen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oeh, dat is indd zuur
te veel drank he
te weinig slaap
is nu met de zooi zitten
sterkte
Zeg je nuquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik heb het geheel aan mezelf te danken! Dus ik kan mezelf ook niet zielig vinden! :p Komt wel weer goed! Niet zoveel meer drinken en geen rare dingen meer doen!
klinkt ernstig bekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:47 schreef Mdrop het volgende:
[..], ik zei vrijdag nacht ' Ik drink nooit geen bier meer' , maar wat was het gezellig zondag
.
wel waar !quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar jongens, bier is niet goed voor ons
Ik ben wel goed voor jou!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar jongens, bier is niet goed voor ons
Ja? Vertelquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben wel goed voor jou!
Goa metquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef Redbaron het volgende:
ik wil ook naar rammstein, en immortal, en obituary, en metallica
Allemaal metalquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SLAYER, Immortal, KISS, Amon Amarth, Motorhead, Alestorm, Ratt, Killswitch Engage, Obituary, Cannibal Corpse, My Dying Bride... ik ga ze zien op Graspop![]()
Neehoor, ook hardrockquote:
I don't carequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
die slappe hap van jou is ook niet alles
i can'tquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goa met
[ afbeelding ]
SLAAAYEEER!!! \m/
Hmm, door dat zinnetje heb ik meteen "Nothing you say matters to us! FUUUUUCKK YOUUUUUUUUUUU!" van Fear Factoryquote:
vraag maar na aan iedereen hier!quote:
\m/ !quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, door dat zinnetje heb ik meteen "Nothing you say matters to us! FUUUUUCKK YOUUUUUUUUUUU!" van Fear Factory
die dus
Ik denk dan aan Fall Out Boy..quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, door dat zinnetje heb ik meteen "Nothing you say matters to us! FUUUUUCKK YOUUUUUUUUUUU!" van Fear Factory
die dus
je hebt alleen maar een kater, daarvoor hoef je toch niet naar de dokter ?quote:
Haha dat mag ik hopen dat je het aan jezelf te danken hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik heb het geheel aan mezelf te danken! Dus ik kan mezelf ook niet zielig vinden! :p Komt wel weer goed! Niet zoveel meer drinken en geen rare dingen meer doen!
voor een kater?quote:
Wat een vreselijke plaat, achtergrond muziek komt wel zeer bekend voorquote:
Neee! Moest naar de orthopeed voor mijn voet! Ik moet nu een botscan laten maken. Dat houdt in dat er contrastvloeistof in mijn voet gespoten wordt en daardoor kunnen ze alles nog beter zien dan op een MRI of op röntgenfoto's! Het houdt wel in dat ik nog 4 weken zoet ben, dus nog 4 weken niet mag sporten!quote:
Zuur, wordt gek van het niet kunnen/mogen sportenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Neee! Moest naar de orthopeed voor mijn voet! Ik moet nu een botscan laten maken. Dat houdt in dat er contrastvloeistof in mijn voet gespoten wordt en daardoor kunnen ze alles nog beter zien dan op een MRI of op röntgenfoto's! Het houdt wel in dat ik nog 4 weken zoet ben, dus nog 4 weken niet mag sporten!
Ik ben buiten geweest! Dus nu is mijn kater voor het grootste gedeelte wel over hoor!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha dat mag ik hopen dat je het aan jezelf te danken hebt
tenzij iemand je vol heeft lopen gooien met drank
wel rot zo'n kater
liever jij dan ik
wat heb je vooral gedronken dan, wijn?
Ik ook! Gadverdamme! Ik zit hier nu ook chagrijnig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zuur, wordt gek van het niet kunnen/mogen sporten.
melodie komt hiervan:quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een vreselijke plaat, achtergrond muziek komt wel zeer bekend voor.
* Mdrop loopt al de gehele dag met 'The Kelly Family - Hooks' in zn hoofd, lang leve een half uurtje piraten luisteren.
bier na wijn geeft venijn, wijn na bier geeft plezierquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben buiten geweest! Dus nu is mijn kater voor het grootste gedeelte wel over hoor!Ik ben de avond begonnen met wijn en geeindigd met bier!
![]()
Jij drinkt meestal wijn?
wou net zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Neee! Moest naar de orthopeed voor mijn voet! Ik moet nu een botscan laten maken. Dat houdt in dat er contrastvloeistof in mijn voet gespoten wordt en daardoor kunnen ze alles nog beter zien dan op een MRI of op röntgenfoto's! Het houdt wel in dat ik nog 4 weken zoet ben, dus nog 4 weken niet mag sporten!
Juist, die plaat is dan wel weer te doenquote:
Heb best veel plezier gehad! De wijn was op!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
bier na wijn geeft venijn, wijn na bier geeft plezier
Jup! Helaas helaas!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wou net zeggen
maarrem hmm, das wel kut.
ik snap je kater welquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb best veel plezier gehad! De wijn was op!
beetje een link-fail Machielquote:
En je moet het weer lekker snel uitplassenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik dronk wijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben buiten geweest! Dus nu is mijn kater voor het grootste gedeelte wel over hoor!Ik ben de avond begonnen met wijn en geeindigd met bier!
![]()
Jij drinkt meestal wijn?
niet voor niets de televaagquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef Mdrop het volgende:
Goedkoop om hier nieuws van te maken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)hen...__.html?p=11,2
Oja tuurlijk ... dumpert <> geenstijl <> Telegraaf , reclame dus.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik dronk wijn
maar ik drink nu helemaal geen alcohol meer
Frisse lucht doet wonderen indd
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik dronk wijn
maar ik drink nu helemaal geen alcohol meer
Frisse lucht doet wonderen indd
Dubbel quotequote:
Plannen die ze hebben. Denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, en dat slaat op... ?
Dubbel quote ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dubbel quote?
Omdat elke keer toen ik aangeschoten was geweest
ik moest overgeven, dag erna 3-4x gal...
+ als gevolg dat je de hele week verrot bent
en dat is zo'n 3/4x gebeurd
en ik vind wijn niks meer
denk dus dat mijn lichaam het afstoot enzo
ga bier drinkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dubbel quote?
tot vanavondquote:
Ik denk het hoor... Al vraag ik me af wat voor plannen je kan hebben in een gore badkamerquote:
Probeer is een avond jagermeister ofzo, moet goed gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dubbel quote?
Haha ik zag hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Dubbel quote ja.
Hmm. dat je zo ziek wordt van alcohol is inderdaad niks! Maar wat voor wijn dronk je? De zoete witte?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha ik zag het
Ja dan heb je er geen lol meer aan..
en ik moet op de zondag ochtend trainen dus het bevalt me wel zo
word veel actiever wakker enzo dan dat lamlendige gedoe
zoete witte indeed..
thuis drinken ze rood maar vind ik ook niet lekker
mixdrankjes ook wel eens gehad..
als ik het drink is het net alsof ik mezelf vergiftig
bier vind ik niet charmant als een vrouw dat drinkt IMO!
bier stinktvind het al een afknapper als een man bier drinkt en met je staat te praten
dat je heel die lucht over je heen krijgt wat uit zen mond komt
vergiftigenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
bier stinktvind het al een afknapper als een man bier drinkt en met je staat te praten
Hmm, Bier moet je leren drinken! Ik vond het ook altijd vies, maar het is veel handiger om bier te drinken! Stel je staat met een groep kerels in de kroeg, je wil een rondje geven dan weet je sowieso dat je bier moet halen. Dat is veel makkelijker meenemen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha ik zag het
zoete witte indeed..
Neejoh 9 van de 10 mannen drinken bierquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef haakon het volgende:
[..]
vergiftigen![]()
³
vrouwen die bier drinken
Dus jij knapt zo'n beetje op elke man af ?
Tenminste, daar komt het bijna op neer.
succes met een kerel zoeken die je wil om wie je bent EN geen bier drinktquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha ik zag het
zoete witte indeed..
oke, een vrouw die wijn drinkt staat 'deftiger' en 'vrouwelijker'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Meestal heb ik een andere mening.
Ach! Ik vind het heerlijk om in de zomer een biertje te drinken! Mmm. Maar je vindt het oncharmant? Waarom?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neejoh 9 van de 10 mannen drinken bier
maar ik vind het vies
het stinkt alleen
vrouwen die bier drinken vind IK niks....
vind ik oncharmant staan..
dunnovind het meer zoals met carnaval
lomp.. heujjj biertje drbie ..
zonde van je biertje man, gewoon weglopen lijkt me het beste of negeren ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Fems het volgende:
Maar wel bijna elke man drinkt bier inderdaad! En het is inderdaad een afknapper als een dronken kerel, je overlaadt met een bierwalm! Moet je gewoon je eigen biertje naar hen gooien
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach! Ik vind het heerlijk om in de zomer een biertje te drinken! Mmm. Maar je vindt het oncharmant? Waarom?
Met een bierglas kan je ook charmant staan.
(tis maar goed dat je mij gister niet gezien hebt dan! Jurkje aan met bier!)
Hmm. als iemand me lastigvalt negeer ik niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
[..]
zonde van je biertje man, gewoon weglopen lijkt me het beste of negeren ?
Ik heb wel eens bier gehad maar ik vind het niks, vind het zoals ik net al zei een beetje lomp staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, Bier moet je leren drinken! Ik vond het ook altijd vies, maar het is veel handiger om bier te drinken! Stel je staat met een groep kerels in de kroeg, je wil een rondje geven dan weet je sowieso dat je bier moet halen. Dat is veel makkelijker meenemen!
Maar er zijn nog voldoende mixdrankjes die je nog niet ontdekt hebt denk ik. Berenburg cola is heerlijk. Of wat een vriendin van mij nu heel lekker is is spul dat naar kauwgomballen smaakt!
Maar je danst op hoog niveau?
Bierquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
allang gevondenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
succes met een kerel zoeken die je wil om wie je bent EN geen bier drinkt
inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
[..]
zonde van je biertje man, gewoon weglopen lijkt me het beste of negeren ?
pisang ambon?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, Bier moet je leren drinken! Ik vond het ook altijd vies, maar het is veel handiger om bier te drinken! Stel je staat met een groep kerels in de kroeg, je wil een rondje geven dan weet je sowieso dat je bier moet halen. Dat is veel makkelijker meenemen!
Maar er zijn nog voldoende mixdrankjes die je nog niet ontdekt hebt denk ik. Berenburg cola is heerlijk. Of wat een vriendin van mij nu heel lekker is is spul dat naar kauwgomballen smaakt!
Maar je danst op hoog niveau?
ik maak nooit ruzie. maar als iemand me slaat of probeert te slaan heeft ie de verkeerde voor zichquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. als iemand me lastigvalt negeer ik niet!Ik heb gister ook nog ruzie gehad!
![]()
![]()
Mannen drinken bier, en veel ..quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach! Ik vind het heerlijk om in de zomer een biertje te drinken! Mmm. Maar je vindt het oncharmant? Waarom?
Met een bierglas kan je ook charmant staan.
(tis maar goed dat je mij gister niet gezien hebt dan! Jurkje aan met bier!)
Er bestaan mixdrankjes die indd naar kauwgomballen smaaktquote:
bier in een wijnglas doen, klaar. wat'n genuil..quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mannen drinken bier, en veel ..
vooral hier in het oosten word er lomp mee om gegaan
huppaa glas in de lucht gooien en krijg je weer een bier douche
nu zeg ik niet dat dat niet in het westen gebeurd, maar daar word er wel gedeeltelijk anders mee om gegaan
Bier zie ik als iets lomps,.. (zie hierboven o.a. waarom)
ik zie ook niet graag een man aan de wijn tenzij het rood ofzo is en een chique bedoeling
Ik weet niet, vind het voornamelijk lomp enzo
ik vind dat een vrouw er juist charmant uit moet zien enzo
ook qua gedrag.. en ik vind bier daar niet zo bij passen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik drink bier, en veel ..
vooral hier in het oosten word er goed mee om gegaan
huppaa glas in de mond geleegd en krijg je weer een nieuwe
[..]
Omdat jij ook maar paar keer geneukt hebt wil niet zeggen dat jij De Man bentquote:
Daar zou je mij dus zeker niet zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef haakon het volgende:
[..]
bier in een wijnglas doen, klaar. wat'n genuil..
als je wilt zien waar echt lomp wordt omgegaan met bier moet je naar de zwarte cross gaan of voor hier in de buurt naar Pinksterfeesten Bornerbroek op 1ste pinksterdag. GE-NI-AAL
Pisang is banaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is wel onmeunig zoet, pisang smaakt niet naar kauwgom vind ik
Zwarte Crossquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef haakon het volgende:
[..]
bier in een wijnglas doen, klaar. wat'n genuil..
als je wilt zien waar echt lomp wordt omgegaan met bier moet je naar de zwarte cross gaan of voor hier in de buurt naar Pinksterfeesten Bornerbroek op 1ste pinksterdag. GE-NI-AAL
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen die bier uit jouw glas drinken![]()
Vriendje is niet het juiste woordquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat ja!
Heb je een vriendje assiej?
Haha, meisje! Ik kom uit twente!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mannen drinken bier, en veel ..
vooral hier in het oosten word er lomp mee om gegaan
huppaa glas in de lucht gooien en krijg je weer een bier douche
nu zeg ik niet dat dat niet in het westen gebeurd, maar daar word er wel gedeeltelijk anders mee om gegaan
Bier zie ik als iets lomps,.. (zie hierboven o.a. waarom)
ik zie ook niet graag een man aan de wijn tenzij het rood ofzo is en een chique bedoeling
Ik weet niet, vind het voornamelijk lomp enzo
ik vind dat een vrouw er juist charmant uit moet zien enzo
ook qua gedrag.. en ik vind bier daar niet zo bij passen
Ja? Mag ik jou biertjes?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen die bier uit jouw glas drinken![]()
maar om nou zo even een paar halve liters whiskey weg te werken in de zomer...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat jij ook maar paar keer geneukt hebt wil niet zeggen dat jij De Man bent
Nee hijs een charmante Man
Whiskey is toch ook wat voor mannen
of ben je dan ook homo volgens jouw woorden
Een jongen op het oog! FOTOOOquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vriendje is niet het juiste woord
(Nee heb ik niet)
maar ik heb wel iemand die voldoet aan mijn eisen
en van whiskey ga je niet uit je bek stinkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat jij ook maar paar keer geneukt hebt wil niet zeggen dat jij De Man bent
Nee hijs een charmante Man
Whiskey is toch ook wat voor mannen
of ben je dan ook homo volgens jouw woorden
Ik wil ook wel voor jou halen hoorquote:
Denk ook wel dat hij Liters weg zou drinken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar om nou zo even een paar halve liters whiskey weg te werken in de zomer...
en dan maar zeuren dat een vrouw soms behandeld wordt als veequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vriendje is niet het juiste woord
(Nee heb ik niet)
maar ik heb wel iemand die voldoet aan mijn eisenverwachtingen
maar niet op een avond, want dan gaat ie doodquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij Liters weg zou drinken.
Zoals ik al zei hij is charmant. die weet wat Met mate is
Wat voel je je aangevallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:36 schreef haakon het volgende:
[..]
en van whiskey ga je niet uit je bek stinken
wat een BULLSHIT
Lol, keuze zatquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
Mijn enige eis is dat hij bier drinkt. Lekker makkelijk.
ken ik hem?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij stelt toch ook je eigen eisen aan een vrouwquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan maar zeuren dat een vrouw soms behandeld wordt als vee
Nee, maar dat slaat nergens opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat voel je je aangevallen
ik zei dat er o.a. whiskey was
maar ik heb het over 1 middag/avond en niet over de hele zomer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee, the ignorance, denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat voel je je aangevallen
ik zei dat er o.a. whiskey was
Inderdaad! En dat die lief is, maar niet te!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
Mijn enige eis is dat hij bier drinkt. Lekker makkelijk.
Thankgod dat het dan Mijn mening isquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar dat slaat nergens op
ik ga naar huis
Preciesquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad! En dat die lief is, maar niet te!
Haha no sorryquote:
uit oldenzaal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha no sorry
moet ik je in teleurstellen
Laat ik wel zeggen dat het totaal niet het type is
waar ik normaal op zou vallen
PM?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha no sorry
moet ik je in teleurstellen
Laat ik wel zeggen dat het totaal niet het type is
waar ik normaal op zou vallen
Hmm. Moet het wel een geschikt moment zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesEn inderdaad niet te lief, soms een ferme tik op de billen mag ik wel
ik wil het niet eisen noemen. klinkt zo bitcherig. Je ziet toch gewoon wat d'r op je pad loopt en als 't bevalt is 't toch goed. of staan ze voor jou in de rij?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij stelt toch ook je eigen eisen aan een vrouw?
kom maar op dan!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Moet het wel een geschikt moment zijn. Hij moet wel tegen mij op kunnen, laat ik het zo zeggen
Maar hij moet wel liever zijn dan ik ben, aangezien ik volgens mij niet zo lief ben
iig niet zo narrowminded als dat jij bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij stelt toch ook je eigen eisen aan een vrouw?
wanneer ben je TE lief, ik heb dat verwijt meerdere malen gekregen maar uitleg ho maar!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad! En dat die lief is, maar niet te!
Nope.. Enschedequote:
Vandaar dat jij nu al een vriendin hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iig niet zo narrowminded als dat jij bent
soms, niet als ik chagerijnig ben!quote:
Eigenlijk wel mee eens, maar geef toe soms kan het wel , maar meestal ....quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
en als vrouw zijne als die bier drinkt vind Ik het lomp staan..
Als ze voor mij in de rij stonden was ik allang bezetquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil het niet eisen noemen. klinkt zo bitcherig. Je ziet toch gewoon wat d'r op je pad loopt en als 't bevalt is 't toch goed. of staan ze voor jou in de rij?
jij had toch geen vriendje? of is het allemaal al vastgelegd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nu al een vriendin hebt
Verschil moet er zijn
Soms kan het wel, maar 9 van de 10keer is het lomp en on-charmant (vind Ik)quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens, maar geef toe soms kan het wel , maar meestal ....
Ik heb geen vriend inddquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij had toch geen vriendje? of is het allemaal al vastgelegd?
Volgens mij licht het ook wel aan de plekken waar je komt, zoals bij bruins ofzo valt het mij mee maar tijdens een tent-feestquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Soms kan het wel, maar 9 van de 10keer is het lomp en on-charmant (vind Ik)
als het op een feestje is met wat ouderen en je ziet een oudere dame bier drinken
vind ik het minder lomp, alsnog niet charmant maar dan kan het nog redelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |