kan je het ergens terug zien? dat jij weet toevallig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo zonde van Sven.![]()
Kemkers zal echt gedacht hebben dat Sven op de verkeerde baan zat anders had hij niks gezegd. Wat zal hij zich lullig voelen nu.
Eens. Sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef PeRi het volgende:
Kan dat geslowchat niet achterwege blijven of verhuizen naar SC's of de juiste topics? Al dat offtopic gepraat is best vervelend.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik hang mijn been altijd over mijn schouder, dan vallen mijn tenen precies voor mijn borst en dat lakt makkelijk
hey, dat laatste artikel op je blog is tof, complimenten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo zonde van Sven.![]()
Kemkers zal echt gedacht hebben dat Sven op de verkeerde baan zat anders had hij niks gezegd. Wat zal hij zich lullig voelen nu.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Daph, PeRi en Mirjam ik heb dePlates
besteld.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, dat laatste artikel op je blog is tof, complimenten!
en ik las iets over een opkomende give-away, ook al leuk!
heb je zelf de stoute schoenen aangetrokken en bedrijven benaderd daarvoor?
tof hoor, je timmert leuk aan de nagelweg zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb met verschillende bedrijven contacten via twitter, email, postduif etc.n.a.v. bestellingen e.d. en zo ben ik bij Enchantra terecht gekomen en zij hebben het spontaan aangeboden.
Het wordt nog heel veel herhaald op Ned1.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je het ergens terug zien? dat jij weet toevallig?
Oeh!!! Ik heb even een lijstje gemaakt, morgen maar eens kijken wat ik ga bestellen!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Ik heb net op deze site 8 lakjes besteld van China Glaze,8 stuks voor 39,34 incl verzendkosten.Ze hebben nu CG lakjes vanaf 1.98(exl.btw).Dus voor de mensen die graag in Nederland bestellen de actie duurt t/m morgen 17.30
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:
zullen we naar het ruiltopique?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb nog steeds CG thunderbird te ruil en Gosh ocean, zal morgen in het daglicht ff fototje maken, ik krijg een hele toffe groene glitter van barry M
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof hoor, je timmert leuk aan de nagelweg zo
ze hebben meer als dat ik had verwacht! iemand wel al ervaring met deze shop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!!! Ik heb even een lijstje gemaakt, morgen maar eens kijken wat ik ga bestellen!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
zullen we naar het ruiltopique?
Dan is je potje nagellak in 1x op.quote:
probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan is je potje nagellak in 1x op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |