Leuk hequote:
Niet het antwoord wat Lezzer precies zocht denk ikquote:
kiek, gij wit dèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet het antwoord wat Lezzer precies zocht denk ik.
jaquote:
Dat ze zich geen houding weet te geven, I guess?quote:Op woensdag 3 maart 2010 04:18 schreef skunkasaur het volgende:
Zeg wat houdt het in als een meisje supertof is als je met haar alleen bent, maar rondom andere mensen steeds loopt te kloten?
Protesten waartegen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef lezzer het volgende:
Zo, de eerste protestacties en cameraploegen zijn hier al weer geweest (raadsverkiezingen, ik zit eerste rang met uitzicht op het stadhuis).
Hoofddoekverbod denk ik, want het waren vrouwen met hoofddoekjes...quote:
Oeh dan kan ik je spotten als ik mijn best zou doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef lezzer het volgende:
Zo, de eerste protestacties en cameraploegen zijn hier al weer geweest (raadsverkiezingen, ik zit eerste rang met uitzicht op het stadhuis).
En als ik op het stadhuisplein was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik je spotten als ik mijn best zou doen.
Als je een tijd zegt en zwaait, zwaai ik wel terug hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ik op het stadhuisplein was.
dat dus.... volgens stemwijzer komt partij van de dieren het dichtst in de buurt wat ik voor de stad wil....quote:
heb niet echt het geduld gehad om me er in te verdiepen maar stemwijzer heeft wel deels doorslag gegeven. Kwam daar achter dat pvdd iets af wil schaffen waarvan ik denk dat dat niet moet gebeuren en daardoor naar een stadspartij gegaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Tja, ik ben niet zo van de stemwijzers. Lees liever even de partijprogramma's door en kijk dan waarmee ik het mee eens ben, of niet. Of wat ik belangrijke aandachtspunten vind in mijn buurt/stad. Ik twijfel. Vera Bergkamp of Frank van Dalen? (D66/VVD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |