gefeliciteerd met je mammaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Brittie het volgende:
[..]je bent jarig! Gefeliciteerd
![]()
![]()
dat vergeet ik niet meer volgend jaar, je bent gelijk met mijn mama jarig dan
Ja, da's wel lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
De zon schijnt, dat is al heel wat.
Oh nee, dat is echt een dodelijke combi, tentamens en ziekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef Qebbel het volgende:
KZ gefeliciteerd!![]()
Brittie mams gefelicitieerd!![]()
Zonnetje!![]()
Tentamens en ziek
dank! en sterktequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef Qebbel het volgende:
KZ gefeliciteerd!![]()
Brittie mams gefelicitieerd!![]()
Zonnetje!![]()
Tentamens en ziek
dus hierbijquote:groetjes
di 2 maart 2010 15:43u door sararaats
hoi, je kent me wellicht van het lesbeau-topic. ik heb een tijdelijke ban omwille van persoonlijke problemen. het gaat redelijk.
doe iedereen in GC de groetjes van mij en tot binnenkort op FOK!
Sara
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh nee, dat is echt een dodelijke combi, tentamens en ziekBeterschap!
Thnxquote:
Awwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:52 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[..]
ThnxIk ben niet echt ziek ziek hoor, maar het zijn meer de 'vrouwelijke lasten' waar ik altijd goed van van de kaart kan zijn
. Balen dus nu net tijdens tt! Ik wil op de bank liggen en tv kijken!
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Groetjes terug aan SR. Hoest met Logican eigenlijk
Thnx. Ik moet mn Greys Anatomy verslaving maar weer eens oppakken. Ben ooit afgehaakt na die lesborel. Vond dat zo stom! Maar 't was wel een heerlijke serie!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:19 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awwsterkte er mee... ik wil ook wel op de bank liggen en tv kijken, gister seizoen 12 van ER gekocht
nog een uurtje werken en dan mag ik lekker naar huis
[..]
Dat vroeg ik me ook al af!
quote:
Ik deel je angst!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:08 schreef wonderer het volgende:
En nu andere dingen doen... Bellen, brr.
Ik heb het ook, maar als ik moet dan doe ik het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef NanKing het volgende:
Ik had vroeger serieus best telefoonangst. Maar ineens was ik er overheen
.
Ik was dus inderdaad van plan de auto te pakken. Wat ik sowieso moet doen, maar ik heb wel gebeld. Toch geen kappersbeurt vanmiddagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef NanKing het volgende:
Dat gevoel heb ik inderdaad nog steeds. Ik fiets liever een paar KM dan dat ik bel.
Heb het nog steedsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef NanKing het volgende:
Ik had vroeger serieus best telefoonangst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |