quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Bravebart het volgende:
Die gast is ook wel koning zegSven blijft maar winnen.
Van het weekend niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Bravebart het volgende:
Die gast is ook wel koning zegSven blijft maar winnen.
Mja, in het weekend doe je ook andere dingenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, in het weekend doe je ook andere dingen
Ik zei het gelijk al, kijk naar dat vingertje, maar men hier geloofde me nietquote:
Stel sukkels zijn het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei het gelijk al, kijk naar dat vingertje, maar men hier geloofde me niet
Belkoreanenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef jna het volgende:
Kemkers gewoon omgekocht door de koreaanse maffia
Het is een complot van Essent, ze hadden niet voor niks al die reclame klaar staanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
Moeten we Dean nu maar gaan sponsoren?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
Moeten we Dean nu maar gaan sponsoren?
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Wel extreem ja
Ik zit meer te huilen om die 50 euro, dat hele schaatsen kan me verder jeuken
Ploegenachtervolging jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef jna het volgende:
Duidelijk toch dat zij Kemkers hebben omgekocht
Goed plan!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
Met deze faal TT moet ie wel nog ff snel vol
Bleghchinezenquote:
DIENquote:
Die Kemkens omgekocht hebbenquote:
Daag hem maar niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef DjRex89 het volgende:
Wa tmij betreft plaatst ie heel t topic vol porsches
Nee tochquote:
Wat zei je nou?quote:
Ja, ik twijfel nu ook aan die uitspraak..quote:
Zou me niks verbazenquote:
Dan zit je hier fout....quote:
Altijd op je eerste gevoel afgaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nu ook aan die uitspraak..
Ja godver waarom ziet iedereen kuno als spamslet terwijl ik alle records in handen hebquote:
Street cred.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja godver waarom ziet iedereen kuno als spamslet terwijl ik alle records in handen heb
Bel em op!quote:
Hij is er toch niequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Altijd op je eerste gevoel afgaan
Omdat we je daarna 2 dagen moeten missen en het alweer vergeten zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja godver waarom ziet iedereen kuno als spamslet terwijl ik alle records in handen heb
quote:
In die 2 dagen is mn naam vaker langsgekomen dan al die jaren ervoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat we je daarna 2 dagen moeten missen en het alweer vergeten zijn
Voor altijd in mijn hartquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat we je daarna 2 dagen moeten missen en het alweer vergeten zijn
I ain't kiddingquote:
Dan durf je wel ehquote:
Wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef jna het volgende:
Overigens mogen Naomi en dr zusje best hier naartoe komen. Ik troost ze wel
Word ie goed in ehquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Milou__ het volgende:
HEY LUCCIE, JE HEBT WEER EEN FAIL TT HOOR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Lucquote:
Zo is datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef jna het volgende:
OMDAT ZEELAND GEEN SCHAATSERS HEEFT GAAT IE HATEN OP FRIEZEN
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het verschil tussen Sven Kramer en een vuilnisman?23:00 UUR BELDE...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
Jawel, je keek.
Zou het bijna doen ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef jna het volgende:
DUS PM JE REKENINGNUMMER MAAR VAST NAAR DIE MATENNAAIER
Ja.quote:
Vannacht Naomi van As in bed bij Sven: NAAR BINNEN SVEN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef Milou__ het volgende:
Vannacht Kemkers aankloppend op de hoteldeur van Kramer. "Sven, zit je binnen?"
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Vannacht Naomi van As in bed bij Sven: NAAR BINNEN SVEN!
REKS!!quote:
Hadden we nog nie doorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef Milou__ het volgende:
Ik post ff alle slechte grappen door.
Ik lag er minimaal 30 seconde plat omquote:
Ja, die gaf aan dat ie de binnenbaan moest hebben. Natuurlijk kon Sven zelf beseffen dat ie gewoon goed zat in de buitenbaan maar ik snap wel dat je op zo'n moment je coach volgtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar was het nou echt Kemkers' fout?
Ja, maar jij spoort dan ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lag er minimaal 30 seconde plat om
Chick van Sven, hockeyster, oud tentgenote van ondergetekende.quote:
Nou Deanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij spoort dan ook niet.
Ja, je gaat meteen twijvelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, die gaf aan dat ie de binnenbaan moest hebben. Natuurlijk kon Sven zelf beseffen dat ie gewoon goed zat in de buitenbaan maar ik snap wel dat je op zo'n moment je coach volgt
Huh?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Chick van Sven, hockeyster, oud tentgenote van ondergetekende.
Ja, alleen op het verkeerde spoor.quote:
Don't ask.quote:
Was postitief bedoeldquote:
Toch doe ik het.quote:
Mja en als je op iemand vertrouwd dan is het je coach... Ik zou niet meer met zo'n coach samen kunnen werken, die vertrouw je toch nooit meer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je gaat meteen twijvelen.
Altijd zo met dingen die automatisch gaan [bv productiewerk], zodra je er bij nadenkt wat je eigenlijk aan het doen bent gaat alles fout...
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen op het verkeerde spoor.
Nee, voorlopig even niet nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en als je op iemand vertrouwd dan is het je coach... Ik zou niet meer met zo'n coach samen kunnen werken, die vertrouw je toch nooit meer?
quote:
quote:
REKSquote:
Ben er weerquote:
Oh kutquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
Vergeet niet de groene container bij de weg te zetten
quote:
Ga bij de gemeente werken, heb je tijd zat om nog te fokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand hier nog een toffe vacature voor me?
Snel! HET KAN NOG!quote:
Hij zei sexquote:
Iets met een meerdaags toernooi, toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:
Of brugwachter, hele dag chillen in dat torentjequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga bij de gemeente werken, heb je tijd zat om nog te fokken
Gebatst?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met een meerdaags toernooi, toen ik nog jong en onbezonnen was
Vorige keer hebben ze het ook niet opgehaaldquote:
Hihiquote:
Vertel vertel!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met een meerdaags toernooi, toen ik nog jong en onbezonnen was
Nja, die paar takken en koffiefilters is nou ook niet direct een dramaquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vorige keer hebben ze het ook niet opgehaaldDe chip was volgens hun kapot, bleek achteraf een fout van de vuilniswagen te zijn, was in het halve dorp de vuilnis nie opgehaald
Heb je daar dan wel internet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of brugwachter, hele dag chillen in dat torentje
Als het daar nou bij bleefquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, die paar takken en koffiefilters is nou ook niet direct een drama
Ok, ik moest lachenquote:
Dan welquote:
Nee manquote:
En dan zo'n boot laten wachten omdat je ff op fok moet postenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan wel
FF z'n stickie van de KPN roggelen.
quote:
Brug besturen via internet. Lekker loungend vanuit je eigen achtertuinquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan zo'n boot laten wachten omdat je ff op fok moet posten
quote:
Thuiswerken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Brug besturen via internet. Lekker loungend vanuit je eigen achtertuin
Ik zou haar ook niet geven hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee manIk?
Ze was toen aan het klooien met een mattie met een matje
quote:
Jij snapt het!!quote:
quote:
Solliciteren dan!quote:
Echt niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou haar ook niet geven hoor.
Paar jaar geleden al gedaanquote:
Is dat dat mokkel van die foto?quote:
En toen gefaald?quote:
Whut?quote:
Een Svennetje gedaan.quote:
quote:
quote:
Gesvailedquote:
Moest je ff over nadenkenquote:
Viezerik!quote:
Nee hoor...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dat dat mokkel van die foto?
Ben toen oranjekoeken gaan bakkenquote:
quote:
Oh ik dacht jodenkoekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben toen oranjekoeken gaan bakken
Veel te lang.quote:
quote:
Doe het dan zelfquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen vrij, alleen komt de schilder om half9Kan ik nog nie uitslapen
quote:
Ik word high van die luchtquote:
Geen vorm aan te vinden manquote:
Op naar pagina 6quote:
Heerlijk tochquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen vorm aan te vinden man
Geef die meid eens wat te eten.
Jepquote:
Dat schildert zo lastig...quote:
Ik heb gelijk, en je weet het.quote:
OMGquote:
Krijg je wel een uniek huisquote:
Je leeft weerquote:
Bootje2?quote:
Of mn ouders daar zo blij mee zijnquote:
Nee, zie boven je.quote:
Graag of nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of mn ouders daar zo blij mee zijn
Hockeyfeestenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
Misschien omdat ik zelf heb gehockeyd, dat ik gewend ben aan die type meisjes
Van mij mag je.quote:
Arme jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
Misschien omdat ik zelf heb gehockeyd, dat ik gewend ben aan die type meisjes
Same tentquote:
Jammer dat het bij jou dus niks uithaald.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef DjRex89 het volgende:
Ze zijn iig goed met een flinke stick in hun hand
Pic?quote:
Najaquote:
Wie?quote:
Een voorzet die zelfs Dien in kan koppen, hoe geniaal ben je danquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer dat het bij jou dus niks uithaald.
Bahquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een voorzet die zelfs Dien in kan koppen, hoe geniaal ben je dan
Grote 50 persoons legertent zeker? Ouwe neppertquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je had mn respect gehad als het een 3 persoonstent was geweest
*boksquote:
Bier?quote:
Nog een ronde ook nog, en zij zich maar proberen te verstoppen in de hoekquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grote 50 persoons legertent zeker? Ouwe neppert
Mwa, ik moet je teleurstellen het was 6 persoonsquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je had mn respect gehad als het een 3 persoonstent was geweest
*boksquote:
Onder anderequote:
Miloe!quote:
Die stonden er ook jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grote 50 persoons legertent zeker? Ouwe neppert
Net als die Belg die zoekt om dat patatje frietje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog een ronde ook nog, en zij zich maar proberen te verstoppen in de hoek
quote:
Wat een paardenbek.quote:
Wat meer dan?quote:
Valt mee tochquote:
Leg uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik moet je teleurstellen het was 6 persoonsDe andere meid is nooit ver gekomen (hihi)
Leuke damesquote:
Als het meer waren als van die twee plaatjes van Jan, dan pas ik liever.quote:
Graag gedaan.quote:
Hihi, je zei komenquote:
Slecht voorbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het meer waren als van die twee plaatjes van Jan, dan pas ik liever.
quote:
6 persoons, 3 mannen, 3 vrouwen, punt?quote:
Kom dan eens met goede voorbeelden.quote:
Bij paaltje?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
6 persoons, 3 mannen, 3 vrouwen, punt?
Stouterdquote:
Heb ik hier zo 123 niequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom dan eens met goede voorbeelden.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef jna het volgende:
DIe negerin is zeker meer iets voor jou Dean?
[ afbeelding ]
Je zei vrouwquote:
Mja, dat paaltje was ver te zoeken destijdsquote:
Niet als die persoonlijkheid net is als de rest van die hockeytruttenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat paaltje was ver te zoeken destijdsAch, het was ons eerste toernooi, we waren al zo bezig met heel veel bier drinken en dronken worden en bekkende stelletjes stickeren dat we niet eens aan andere dingen dachten
Slechtquote:
Sorryquote:
Met andere woorden, je was zo dronken dat je dacht dat je met Naomi en Ellen in een tent lag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat paaltje was ver te zoeken destijdsAch, het was ons eerste toernooi, we waren al zo bezig met heel veel bier drinken en dronken worden en bekkende stelletjes stickeren dat we niet eens aan andere dingen dachten
Waarom staan ze allemaal zo krom?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
The Roots - Seed 2.0quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuk liedje?
Niet zo jaloers kudtquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
Met andere woorden, je was zo dronken dat je dacht dat je met Naomi en Ellen in een tent lag.
En ondertussen waren het twee vadsige lelijke wijven die je wel gebatst hebt maar naarstig probeert te vergeten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
Met andere woorden, je was zo dronken dat je dacht dat je met Naomi en Ellen in een tent lag.
Je ontkent het nietquote:
JONGE WIST IK VEEL DAT ZE ER DIE DAG ERNA NOG LAST VAN ZOUDEN HEBBEN, ANDERS HAD IK ZE WEL GEWOON ALLEMAAL NEERGELEGDquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom staan ze allemaal zo krom?
Master Of Puppets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef DjRex89 het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ondertussen waren het twee vadsige lelijke wijven die je wel gebatst hebt paar naarstig probeert te vergeten.
Respectquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
JONGE WIST IK VEEL DAT ZE ER DIE DAG ERNA NOG LAST VAN ZOUDEN HEBBEN, ANDERS HAD IK ZE WEL GEWOON ALLEMAAL NEERGELEGD
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
JONGE WIST IK VEEL DAT ZE ER DIE DAG ERNA NOG LAST VAN ZOUDEN HEBBEN, ANDERS HAD IK ZE WEL GEWOON ALLEMAAL NEERGELEGD
Verander dat paar even in maar, als je wil.quote:
Ik ga dr een beetje op happenquote:
wonderwomen - Trey songzquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:24 schreef DjRex89 het volgende:
Off With Their Heads - Fuck This, I'm Outquote:
Dat zou echt dom zijn...quote:
Geef nou maar toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |