Student en in die flat ding bij de vomar?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
I don't know, ik woon hier net 2 weken. Maar iig achter de cronje aan 't spaarne
Dat zou inderdaad noord zijn, bij die Vomar/Aldi/klimmuur etc.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
I don't know, ik woon hier net 2 weken. Maar iig achter de cronje aan 't spaarne
Je weet toch wel of je int centrum woont of niet?!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik woon in noordquote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef Zon het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je int centrum woont of niet?!
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat tof Bol, veel succes alvast, ik hou van zingen (popkoor haarlem/30 jan patronaat) maar absoniet van kerstnummers
Volgens mij stonden er geen Haarlemse wijken op de Vogelaar lijst dus dat moet je ook allemaal in perspectief plaatsen. Zeker niet alles van Schalkwijk is ook 'probleemwijk'.quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef emokid het volgende:
Kent Haarlem nog van die 'probleemwijken'? Heb er binnenkort waarschijnlijk een kamer, zo kan ik rekening houden met waarin ik zal belanden. Laat maar, Schalkwijk dus.Nog andere redenen trouwens om in Haarlem te komen wonen?
Oh en waarom toont Pathe Haarlem maar 2 films per dag? Neem aan dat ze wel meer films hebben.
Zoals Godtje zei, ze hebben maar 1 zaal, want het is nog oudbouw. Over 3 weken stopt die bios, en in december 2011 opent een volwaardige Pathé met 8 zalen o.i.d.quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef emokid het volgende:
Oh en waarom toont Pathe Haarlem maar 2 films per dag? Neem aan dat ze wel meer films hebben.
Hm, Slachthuisbuurt. Dat is bij mij Schalkwijk (maar dat begint voor mij achter de Verfroller).quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Sinceria het volgende:
Haarlems Dagblad had in november een stuk gepubliceerd: ''Ghetto midden in Haarlem''. Ging over de Slachthuisbuurt, zou je momenteel niet aanraden daar te gaan wonen.
Schalkwijk kan best oke zijn, ligt er helemaal aan welk gedeelte van Schalkwijk.
Volgens mij is dat Haarlem Oost en valt Schalkwijk onder Haarlem Zuidquote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, Slachthuisbuurt. Dat is bij mij Schalkwijk (maar dat begint voor mij achter de Verfroller).
Kloptquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Haarlem Oost en valt Schalkwijk onder Haarlem Zuid
Zondermeerquote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, Slachthuisbuurt. Dat is bij mij Schalkwijk (maar dat begint voor mij achter de Verfroller).
Worden er per dag maar 10 stoeltjes geplaatst? Ik begreep dat Pathé in maart al open zou gaan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef RacerDKB het volgende:
in december 2011 opent een volwaardige Pathé met 8 zalen o.i.d.
Ik weet het niet meer, de ene bron zegt december 2011, de andere maart.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Worden er per dag maar 10 stoeltjes geplaatst? Ik begreep dat Pathé in maart al open zou gaan?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Worden er per dag maar 10 stoeltjes geplaatst? Ik begreep dat Pathé in maart al open zou gaan?
Trouwens niet helemaal Haarlem maar wel uit de regio... Een panootje van gisterenmiddag in de Kennermerduinen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De waterdruk is inderdaad laag/nihil tot aan haarlem aan toe. Bevestigd op dit moment Haarlem (moi) en bloemendaal.
Je spoelbak is al vol neem ik aan.quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Zou er nog genoeg water zitten in de spoelbak om te poepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |