Rondjes van Lee en Sven schelen niet veel, Sven nu iets sneller.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
Is het nu al tijd om te gaan paniekvogelen of mag ik nog even rustig aan doen?
Gewoon nog even rustig blijven doorademen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
Is het nu al tijd om te gaan paniekvogelen of mag ik nog even rustig aan doen?
de ploegenachtervolgingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
Als Sven geen goud pakt, wat hebben we dan nog in Nederland om ons aan vast te houden in deze tijden
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zou leuk zijn als die streep ineens achteruit ging..
De eenmansbob liet ons al in de steek.quote:
Nicolienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
Als Sven geen goud pakt, wat hebben we dan nog in Nederland om ons aan vast te houden in deze tijden
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen gelijk in de stress ook... als ie nu gewoon constant blijft rijden wint ie met 2 vingers in de neus
Gewoon, omdat hij het kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Ergens denk ik dat hij dit expres doet.
Ja, een plek vol met paniekzaaiers. Dit is veel leuker dan Mart.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Via FOK! is het nog spannender
En bij de NOSquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef TheArt het volgende:
De paniek hier ook echt na die eerste twee rondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |