Tenminste nog iets positiefsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Als we helemaal geen medaille winnen eet ik mijn sok op![]()
![]()
![]()
Omdat-ie er bijna is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gaat ie versnellen, waarom nu pas?
Bende al klaar met de ananas?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
BOB, 27 RONDJE 27 RONDJE 27 JE KAN HET.
Van de CAPS af Cee.
En van de drugs.
Dan rijd je je kapot.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
Nu ben ik een leek, maar waarom begint die De Jong nu niet wat eerder aan te vallen?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom doet ie het nu pas godver![]()
Het is de gouden medaille waar je voor rijdt, dan ga je toch niet nu versnellen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
De geit is gemolken!!!
ik herhaal...
De geit is gemolken!!!!![]()
![]()
Maar het ijs was net zachter dan nu, luister dan toch naar die experts bij de nosquote:
Zo'n vermoeden heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Reddiablo het volgende:
Bob wordt 4e, denk dat Skobrev er ook nog onder blijft
Niet ondenkbaar idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Reddiablo het volgende:
Bob wordt 4e, denk dat Skobrev er ook nog onder blijft
Skobrev moet nog meehelpen met Kramer en dan op het laatst helemaal stuk gaan, hoewel ik Skobrev ook wel leuk vind om op het podium te hebben misschien wel leuk dan De Jong.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Nou het wordt nog brons denk ik... mits Skobrev faalt
Heb je geneukt net?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
De geit is gemolken!!!
ik herhaal...
De geit is gemolken!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |