abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78395223
Ga ook niet lessen bij een rijschool met 100% slagingspercentage. Dat zijn van die "uitmelkbedrijven" die je door laten rijden tot je meer dan 100 lessen hebt gehad, logisch dat iedereen dan onderhand wel slaagt!
pi_78397525
Wacht even is dit nou een kloon van Fusionfreak?

Maar even serieus, is de ANWB echt zo'n slecht idee? Ik heb eens gekeken naar de mogelijkheden en ze halen je niet thuis (of op je werk, waar je maar wil) op, dat vond ik toen wel een nadeel. Maw: ik vind de vraag van TS best interessant.
Hallon!
pi_78397610
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef BlueMage het volgende:

Maar even serieus, is de ANWB echt zo'n slecht idee? Ik heb eens gekeken naar de mogelijkheden en ze halen je niet thuis (of op je werk, waar je maar wil) op, dat vond ik toen wel een nadeel. Maw: ik vind de vraag van TS best interessant.
Het is geen slecht idee, alleen vaak wel duurder.
pi_78397710
quote:

Kan een nadeel zijn, voordeel is wel dat je niet echt begin van je les kwijt bent aan iemand thuisbrengen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_78397750
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef Naamah het volgende:

[..]

Kan een nadeel zijn, voordeel is wel dat je niet echt begin van je les kwijt bent aan iemand thuisbrengen.
Dat vind ik eigenlijk geen nadeel, rijden is rijden.
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:34:34 #31
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_78397808
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Rijbewijsconcurrenten en ANWB meuk zijn SLECHTE commerciele rijscholen. die maar een ding willen, geld verdienen.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Heb ook de 10dagen cursus van de ANWB gedaan en ben er wel tevreden over. Mits je een goede rij-instructeur hebt. In die dagen heb ik 5 verschillende mensen naast me gehad. 2 examinatoren en 3 instructeurs. Helaas heb ik van de laatste het meeste geleerd.
Hangt ontzettend van de persoon af. Niet alleen bij de ANWB maar denk overal wel.

En ja eerste keer geslaagd met een dikke pluim van instructeur dan wel examinator
pi_78397838
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk geen nadeel, rijden is rijden.
Ja, ook waar.. Maar de echte les begint toch vaak pas als je de andere persoon thuis heb gebracht. Best balen als iemand dan op een half uur rijden woont.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:22:22 #33
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_78400115
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Heb ook de 10dagen cursus van de ANWB gedaan en ben er wel tevreden over. Mits je een goede rij-instructeur hebt. In die dagen heb ik 5 verschillende mensen naast me gehad. 2 examinatoren en 3 instructeurs. Helaas heb ik van de laatste het meeste geleerd.
Hangt ontzettend van de persoon af. Niet alleen bij de ANWB maar denk overal wel.

En ja eerste keer geslaagd met een dikke pluim van instructeur dan wel examinator
Je hebt er altijd uitzonderingen tussen Het feit dat je 5 verschillende instructeurs hebt gehad zegt imho al genoeg. 5 verschillende mensen die je lesgeven allemaal hun eigen draai er aan *brrrr*
Dum de dum
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:48:41 #34
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_78411304
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Je hebt er altijd uitzonderingen tussen Het feit dat je 5 verschillende instructeurs hebt gehad zegt imho al genoeg. 5 verschillende mensen die je lesgeven allemaal hun eigen draai er aan *brrrr*
Ze gingen allemaal op vakantie toen ik er les van kreeg
Maar aan de andere kant, ze hebben allemaal een eigen stijl, en de ene staat je beter aan dan de andere. Ik vond het wel positief, maar dat zal wel aan mij liggen.
pi_78414480
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Boeiend
pi_78422209
quote:

ANWB is gebakken lucht. Zij huren ook gewoon lokale rijschooltjes in, onder het mom van "ANWB" rijdt je dus gewoon duur bij een lokale rijschoolhouder in een auto voorzien van ANWB-bestickering
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_78422942
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:27 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

ANWB is gebakken lucht. Zij huren ook gewoon lokale rijschooltjes in, onder het mom van "ANWB" rijdt je dus gewoon duur bij een lokale rijschoolhouder in een auto voorzien van ANWB-bestickering
Dat vermoeden kwam ook bij me op nadat ik wat onderzoek deed, dat ze idd gewoon 'n lokale rijschool inhuren.
Hallon!
pi_78425216
Jaren geleden toen ik mn motorrijbewijs ging halen had de rijschool een krantenknipsel uitgeknipt en in zn kantoortje hangen. Daaruit bleek dus dat de ANWB helemaal niet zo goed is als ze doen beweren.

ANWB is een merk en meer eigenlijk ook niet. Het geeft geen enkele garantie...

Als je snel (en goedkoop) je rijbewijs wilt halen is er volgens mij maar een manier en dat is lessen in een regio waar de slagingspercentages hoog zijn. Bizar hoeveel verschil daarin zit. Regio Rdam bijv 45%, terwijl het in de achterhoek best wel eens 85% kan zijn... Daar een rijschool zoeken die nog niet volgeboekt zit en dan moet zoiets wel lukken in een paar weken denk ik.

En een linkje: http://www.franchiseplus.(...)009---Interview.html
>>> Ofwel, als je maar genoeg betaalt mag je de naam anwb gebruiken... zoveel zegt het dus niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door nachtdier3 op 25-02-2010 09:55:21 ]
Hebben jullie me een beetje gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')