Daar heb je het al, niet zo geslaagd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezienMaar vond hem ook niet zo geslaagd, maar ga er gewoon nog een keer voor zitten.
Ook om erna in het debat te kunnen duiken
Nee niet beledigd, wel onbegrepen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb je het al, niet zo geslaagd...
Greys heb jij ook dat als dingen die jij tof vindt, met name films ofzo, door anderen afgekraakt worden dat je je dan persoonlijk beledigd voelt?
Oh nee dat heb ik niet zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het met name bij films. Een aantal films heb ik echt enorm hoog in mijn lijstje staan. Alltime favourites, maar als mensen die niet tof vinden dan raakt me dat gewoon
. In mijn hart
!
Hoe groot moet de anticlimax eind mei dan wel niet wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het natuurlijk ook weer helemaal zelf in de hand gewerkt he, zoveel ophef over Closer, dat kan alleen maar tegenvallen
Da's meestal zo he, als je je op iets verheugt valt het vaak tegen.
Niet met alles, maar wel vaak
Als ze het goed aanpakken, dan winnen wequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Hoe groot moet de anticlimax eind mei dan wel niet worden.
Elk jaar ben ik weer zwaar teleurgesteld en neem ik me voor nooit meer te gaan kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Hoe groot moet de anticlimax eind mei dan wel niet worden.
Ja maar, ja maar, het is de Trosquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze het goed aanpakken, dan winnen we.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
Dan ben ik geneigd om te roepen 'Kijk nóg een keer! En nu beter! Want je ziet het niet!!!'![]()
Heb je in jouw fobo (ja, ik loerdequote:
Dat hij een ballerina was, ooit, bedoel je? Of mis ik weer iets?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je in jouw fobo (ja, ik loerde) die quote van Loveless wel eens goed bekeken die iets roept over ballet en mannen?
Nou, volgens mij is hij daar ergens het woord 'niet' vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hij een ballerina was, ooit, bedoel je? Of mis ik weer iets?En ook sexte hij ooit met mannen
![]()
150 Euro weggespoeld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, ik ben vanavond echt toe aan languit strekken op de bank en een film. Net 150 euro weggespoeld, had mezelf buitengeslotenEn reservesleutels niet in de tas, omdat ik gister een andere tas mee had.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is hij daar ergens het woord 'niet' vergeten
Of ik lees het verkeerd
* Greys nog eens gaat gluren
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
Getver Pisces, geen buren waarmee je het kunt vinden toevallig?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh, ik las te snel voor de veranderingen ik dacht dus dat je naar de kapper was geweest en omdat je jezelf had buitengesloten dat je haar weer naar de haaien was.
Maar da's wel klote ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |