quote:
Ik wel. Met laptop erbijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Shalalie, gaat iedereen nu vanavond Closer kijken?
quote:
hoe laat en waar?quote:
en daarna haat je de liefde ofzo toch?quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je waar ik mee zit? Mijn oma heeft darmkanker. Vandaag te horen gekregen. Enkele weken geleden is mijn opa "schoon" verklaard van slokdarmkanker. En nu dit. Ze kunnen het waarschijnlijk in een operatie helemaal verwijderen, en er is geen bestraling of chemo nodig (als alles is zoals ze denken). Dus.
Klote.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je waar ik mee zit? Mijn oma heeft darmkanker. Vandaag te horen gekregen. Enkele weken geleden is mijn opa "schoon" verklaard van slokdarmkanker. En nu dit. Ze kunnen het waarschijnlijk in een operatie helemaal verwijderen, en er is geen bestraling of chemo nodig (als alles is zoals ze denken). Dus.
Klote.
Volgens mij niet echt. Maar toch, het is mijn oma en ze is 76 ofzo. En ze heeft van eerdere operaties littekenweefsel op haar buik, dus ik weet ook niet echt hoe dat gaat werken. De doktoren waren (ik was er niet bij though) niet heel negatief, maar ja, zie het gevoel dat het allemaal mis kan gaan maar eens kwijt te raken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bah![]()
Weet je al of het een ingewikkelde operatie is?
Ja, dat gevoel blijf je houden vrees ik...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Maar toch, het is mijn oma en ze is 76 ofzo. En ze heeft van eerdere operaties littekenweefsel op haar buik, dus ik weet ook niet echt hoe dat gaat werken. De doktoren waren (ik was er niet bij though) niet heel negatief, maar ja, zie het gevoel dat het allemaal mis kan gaan maar eens kwijt te raken.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
maar toch hoop je dat het nooit gebeurt en dat ze stiekem eeuwig leven.
En zoenen met Julia?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat appartement. En foto's maken van vreemden.
Nee, ik ben dan juist Julia. En guess who ik dan allemaal mag zoenen...quote:
Dan eerder met Jude. Of Clivequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i see your two...
[ afbeelding ]
and raise with +6![]()
wie biedt meer?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i see your two...
[ afbeelding ]
and raise with +6![]()
wie biedt meer?
ja, meesterlijk!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
pffff, ik zit op msn met mn vroegere oppaskindje van 14... zegt ie dat ie maandag iets gaat doen met zn vriendinnetje... Dus ik vraag: wat dan?
hij: "dat zeg ik niet"
ik: "waarom niet?"
hij: "Dat is te erg..."
ik: "hoezo?"
hij: "dat kan jij niet aan denk ik... ik weet niet of jij al ontgroend bent..."
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Where were you?
- On the net talking to you
dat kan toch, jij bent toch 15?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
pffff, ik zit op msn met mn vroegere oppaskindje van 14... zegt ie dat ie maandag iets gaat doen met zn vriendinnetje... Dus ik vraag: wat dan?
hij: "dat zeg ik niet"
ik: "waarom niet?"
hij: "Dat is te erg..."
ik: "hoezo?"
hij: "dat kan jij niet aan denk ik... ik weet niet of jij al ontgroend bent..."
![]()
![]()
erg he... ik ben bijna 2x zo oud, heb nota bene nog luiers bij hem om gedaan...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erg he... ik ben bijna 2x zo oud, heb nota bene nog luiers bij hem om gedaan...
ja, ernstig he...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whahaha, die laatste zin doet het hem
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ernstig he...
echt een puber is het nu...
Hij is ook echt een schatje hoor!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die denken ook altijd dat ze erg leuk en vooral scherp zijnWel aandoenlijk eik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |