Nee, dat kan absoluut niet. Die moet echt bij mij bezorgd worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh even tussen al het geschaats door, ik heb een slagroomtaart, teveel, kan ik dat invriezen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Kemkers wees heel, heel duidelijk naar de andere baan.
Dat bedoelde hij vast niet, maar dat heeft Sven in zijn concentratie vast wel zo geïnterpreteerd
Is zo dus.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet weten hoe het nu voelt om Gerard Kemkers te zijn.
Daar heb ik geloof ik nog het meeste medelijden mee
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Oidale het volgende:
Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen.
"Niet om anderen de schuld te geven, maar het is zijn schuld"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
Oi, Kramer gaat het vol in op Kemkers. Als het zo is, dan is het zo.
Ok, da's een leuk grapjequote:
Ja, maar die jongen zit natuurlijk vol van adrenaline en spanning en opgekropte concentratie en emotie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, da's een leuk grapje
Maar ik vind het zó sneu voor hem. Kemkers.
En zoveel respect als dat ze hem nu toedichten heb ik niet voor Kramer eigenlijk
Het zou respectvoller zijn als je eerst even met je coach praat voordat je hem en plein publique de schuld in de schoenen schuift.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen zit natuurlijk vol van adrenaline en spanning en opgekropte concentratie en emotie.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Mag Mart ook even dood. Godverredomme.
Snap ik echt. Ook dat hij woest is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen zit natuurlijk vol van adrenaline en spanning en opgekropte concentratie en emotie.
Ja en die Bart Veldkamp ook, dat vind ik ook zo'n walgelijk ventje.quote:
Ja met je eens, al zou ik dat ook niet kunnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik echt. Ook dat hij woest is.
Maar onthoud je dan even van commentaar voor de camera tot je kalm bent.
Die had ook gewoon de kleedkamer in moeten gaan, net als Kemkers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je al iets gezegd hebt zodra er dan ook nog eens een camera onder je snuffert komt
GMTA!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Die Bart, wat is dat een walgelijk ventje zeg.
Elke keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |