Beter is een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef incident het volgende:
[..]
Idd, wat is dan het nut om massaal oude leger leiders massaal op te pakken, zeker als je weet dat je goed bezig bent. Er zou dan toch ook geen enkele reden zijn voor die gepensioneerde generaals om een coup te plegen als alles beter gaat?
Dat is veel te ingewikkeld en te lang om in een post uit te leggen. Je moet de Turkse geschiedenis en politiek goed kennen om alles goed te begrijpen (zelfs ik heb vaak moeite alles goed te begrijpen en ik hou het Turkse nieuws redelijk in de gaten)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef incident het volgende:
[..]
Vertel en maak me gekwelke interne machtstrijd ?!
Ik hef ook niet alles te begrijpen, ik verbaas me alleen over het feit dat men massaal aan het arresteren geslagen is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dat is veel te ingewikkeld en te lang om in een post uit te leggen. Je moet de Turkse geschiedenis en politiek goed kennen om alles goed te begrijpen (zelfs ik heb vaak moeite alles goed te begrijpen en ik hou het Turkse nieuws redelijk in de gaten)
Uh jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef incident het volgende:
[..]
Idd, wat is dan het nut om massaal oude leger leiders massaal op te pakken, zeker als je weet dat je goed bezig bent. Er zou dan toch ook geen enkele reden zijn voor die gepensioneerde generaals om een coup te plegen als alles beter gaat?
Of is dat hoe men nu de oude garde positioneert ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uh jawel.
Het leger en het establishment verliest de macht, dat lijkt me al genoeg reden voor een staatsgreep van een instantie die zichzelf als uiteindelijke machthebber ziet.
Wat een goed onderbouwde mening, de sublimiteit spat er van af. Echt waar, wat een goed doordachte mening heeft u daar uitgesproken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef mhpc het volgende:
Uitstekend van de Turkse politie ,weg met het achterlijke pro westerse kemalisten.
Pro-westers, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef mhpc het volgende:
Uitstekend van de Turkse politie ,weg met het achterlijke pro westerse kemalisten.
Ook al van de Morpeth Hunt Pony Club?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
mhpc is een relkloon. Eeen MHP'er zou nooit tegen het leger zijn.
Oh, ok. Ik had dit nieuws tussen het pakken en inchecken door even gemistquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
mhpc is een relkloon. Eeen MHP'er zou nooit tegen het leger zijn.
Je verraadt jezelf, kut kloon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef mhpc het volgende:
Turkye is geen seculiere staat meer sinds Abdullah Gül de macht heeft gegrepen is het land meer en meer fundamenteel islamitisch geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef incident het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Turkije?
Waarom wil men de mond snoeren van de enige handhavers van de seculiere staat ?
Is er dan geen respect meer voor de nazaten van Ataturk, en moet en zal alles buigen onder de islamitische doctrine?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |