abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78361662

Perfect world is een gratis MMORPG. Op zich kan je het spel volledig doorspelen zonder ooit een cent uit te geven. Voor de mensen die sneller klaar willen zijn is er de mogelijkheid om items te kopen met echt geld. Dit is niet echt noodzakelijk omdat de items ook in het spel te koop zijn bij de auctioneer voor ingame gold. Je zal er dan wel langer over doen om die items te verkrijgen. De items zijn alleen meer mode items (waar je in battle weinig aan hebt) of charms die er voor zorgen dat je wat extra stats hebt. Maar ook die zijn verkrijgbaar via de auctioneer.

Het spel kent een aantal unieke eigenschappen. Zo is het mogelijke om echt gigantische gevechten te houden met 160 man. Dit zijn dan vaak twee guilds die tegen elkaar strijden, waarbij de winnaar de macht krijgt over een bepaald gebied. Ook in Perfect World International is het mogelijk om te trouwen, waarmee je extra voorwerpen, krachten en dieren kunt vergaren.

Perfect World bestaat uit 4 verschillende rassen, die dan ook weer elk 2 verschillende klassen hebben. Elk ras begint op een ander deel van de kaart en heeft dus ook aparte start missies. Rond lvl 10 heb je de mogelijkheid om de wijde wereld te gaan verkennen.

Humans:
Bestaande uit de klassen: Blademasters of Wizards.
Blademaster:
De gewone standaard warrior. Lekker met zwaardjes in het rond zwaaien, zware armor dragen, groot en sterk worden, vooral gericht op closed combat.

Wizards:
Eigenlijk ook de mage die je in elke MMORPG wel tegenkomt. Haal je krachten uit de elementen (water, vuur, aarde, lucht) en doe er je voordeel mee op het slagveld.

Winged Elves:
Bestaande uit de klassen: Archers en Clerics
Archers:
Dit is de vrij algemeen bekende archer class. Je werkt altijd over grotere afstand en schiet met je pijl een boog. Het leuke van de Winged Elves is dat ze vleugels op hun rug hebben, die je kunt verbergen als je wilt, maar ook tevoorschijn halen en zo kun je vliegen. Bij de Archer gaat er echter wel mana af en als dat op is, stort je neer.

Clerics:
De healer van het hele stel. Je gebruikt de krachten van de goden en bent vooral bezig met het healen van je medespelers. Net als bij de archer kun je ook vliegen, maar hiermee kun je zo lang in de lucht blijven als je wil, want er gaat geen mana af.

Untamed:
Bestaande uit de klassen: Barbarians (alleen mannelijk) en Venomancers (alleen vrouwelijk)
Barbarians:
Ze zien eruit als een combinatie tussen tijger en mens. Ze kunnen volledig transformeren naar een tijger en daarmee hun voordelen behalen. Ze moeten het voornamelijk van hun brute kracht hebben.

Venomancers:
Ze bewapenen zich vooral met de elementen en zijn dan ook een soort van mages, ze kunnen tevens veranderen in een vos. De voornaamste krachten van deze klasse ligt hem in het temmen van dieren die dan voor je vechten.

Tideborns:
Bestaande uit de klassen: Assasins en Psychics
Assasins:
Richten zich voornamelijk op short range attacks. Ze dragen lichte wapens en lichte armor. Hebben de mogelijkheid om, wanneer zij in het water zijn in een zeemeermin of zeemeerman te veranderen waardoor ze sneller kunnen zwemmen en een betere defense hebben.

Psychics:
Gebruiken soul spheres om aanvallen uit te voeren. Ook de Psychics kunnen in het water transformeren in een zeemeermin/zeemeerman en hebben daarbij dezelfde pluspunten als de Assasins.

Meer info over de klassen is hier te vinden: http://pwi.perfectworld.com/info/specific

Natuurlijk is de gameplay ook erg belangrijk. Je hebt de keuze je character te besturen door middel van de WASD of je muis. In de game is het mogelijk om te lopen, zwemmen en te vliegen.

Skills:
Door middel van exp ga je levels omhoog. Dat zorgt er ook voor dat je nieuwe skills kan leren. De volledige skil tree is hier te zien: http://pwi.perfectworld.com/info/skills

Mounts:
Ook Mounts zijn gewoon mogelijk in dit spel. Als je lvl 30 bereikt krijg je een missie waar je de voor jouw ras beschikbare vliegende mount mee kan verkrijgen. Buiten dat kan je ook je eigen mounts vangen of met quests verkrijgen. Tevens is het mogelijk om gedragen te worden door een medespeler. Bijv. op de rug van een medespeler die in een tijger getransformeerd is.

Crafting:
In het spel is het ook mogelijk om je eigen wapens, armor, juwelen en potions te maken. Daar heb je bepaade skills voor nodig die iedere klassen kunnen krijgen. Daarnaast heb je dan nog de benodigde items nodig die je over de wereld kan vinden.

Genie's
Dit zijn kleine elfjes die mee kunnen vechten voor je in de battles. Je kan ze skills leren en ze hebben ook een hele eigen skill tree.

Teleporting
In elk stadje is een teleport master die je naar een andere stad kan teleporteren. Je moet dan wel al een keer gepraat hebben tegen de andere teleportmaster voor dat je er heen kan teleporteren.

Hoofdsite: http://pwi.perfectworld.com/
Download: http://pwi.perfectworld.com/download
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Perfect_World
Map van perfect world: http://www.ampota.com/pw/perfect-world-map/

Minimum
800 MHz Pentium 3 CPU
256M RAM
32mb 3D Accelerator graphics card(GF2 series or VGA with similar grade)
DirectX 9.0c
4.94 GB hard disk space
Internet Connection

Recommended
1.5 GHz Pentium 4 CPU
512M RAM
128mb 3D Accelerator graphics card
DirectX 9.0c
5.00 GB hard disk space
Internet Connection

Ingame naam - Ras/Class - Foknickname

Mimiko - Untamed/Venomancer - Miss_Blackberrylove
aRPiGi - Untamed/Barbarian - RPG
pi_78361683
Deze post even gereserveerd voor wanneer mijn eerste post te groot zal worden om er nog meer bij te kunnen zetten.

Zijn er nog opmerkingen of ideeën voor in de openingspost?
pi_78361831
Ik speel ook als Untamed/Barbarian. Met nicname aRPiGi

Ook al ben ik nog niet eens lvl 20
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_78403132
Ik ga mij ook aanmelden binnenkort
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:20:54 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78428346
TT change op verzoek.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78433427
Haha heb dit een tijdje geleden gespeeld. Lvl 26 Blademaster, toen gestopt.
Heb een hele tijd vast gezeten in de waterval in 1 van de grootste city's. Duurde 2 weken voordat een GM mij eruit kon halen.
We are all undesirables
pi_78440302
Ik heb tot nu toe nog niet definitief vast gezeten gelukkig. Wel een paar keer dat een steen tijdelijk in de weg stond.
pi_78441754
Nu ik geen diablo meer kan spelen meot ik even iets nieuws zoeken
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_78445892
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef Modjopower het volgende:
Haha heb dit een tijdje geleden gespeeld. Lvl 26 Blademaster, toen gestopt.
Heb een hele tijd vast gezeten in de waterval in 1 van de grootste city's. Duurde 2 weken voordat een GM mij eruit kon halen.
Lekker op tijd. Moesten ze je uitgraven ofzo?
pi_78454482
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:

[..]

Lekker op tijd. Moesten ze je uitgraven ofzo?

Report gedaan. Kreeg na een dag wel een e-mail terug dat er op dat tijdstip een GM aanwezig zou zijn, maar dat was om 6 uur 's ochtends. Nog een report, kreeg daarna pas na 4 dagen een e-mail. Zelfde verhaal. Was ik aanwezig, geen GM te zien

Tijd later was het wel gelukt, is nu ook gefixed. Het ging trouwens om een "pool" achter een waterval. Leek me leuk om even te zwemmen..kon ik er niet meer uit . Maar er kwamen steeds meer en meer mensen in, die vervolgens ook vast zaten.

Had me in de guild wel de bijnaam "Poolboy" opgeleverd.
We are all undesirables
pi_78454972
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Modjopower het volgende:

[..]

Report gedaan. Kreeg na een dag wel een e-mail terug dat er op dat tijdstip een GM aanwezig zou zijn, maar dat was om 6 uur 's ochtends. Nog een report, kreeg daarna pas na 4 dagen een e-mail. Zelfde verhaal. Was ik aanwezig, geen GM te zien

Tijd later was het wel gelukt, is nu ook gefixed. Het ging trouwens om een "pool" achter een waterval. Leek me leuk om even te zwemmen..kon ik er niet meer uit . Maar er kwamen steeds meer en meer mensen in, die vervolgens ook vast zaten.

Had me in de guild wel de bijnaam "Poolboy" opgeleverd.
Hahaha wat grappig! Ik ga voortaan oppassen voor poeltjes achter watervallen. Zat je in een leuke guild trouwens? Ik heb er nu in een paar gezeten, maar bij de meeste zei niemand iets. Nu zit ik er in eentje die heet 'New Moon' (niet naar de film), die is best wel gezellig maar niet zo groot. Lijkt me wel leuk om uiteindelijk in een hele grote guild te komen en dan grote battles te gaan voeren.
pi_78487965
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef ssebass het volgende:
Nu ik geen diablo meer kan spelen meot ik even iets nieuws zoeken
Waarom kan je geen diablo meer spelen dan?
  Redactie Sport zaterdag 27 februari 2010 @ 20:01:26 #13
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_78529402
Ik zal dit even onthouden, misschien dat ik er nog eens aan begin!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_78529473
Dat heb ik ook nog gespeeld. Ging me snel vervelen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32:37 #15
292515 HeerLucifer
Satan voor vrienden.
pi_78532958
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik zal dit even onthouden, misschien dat ik er nog eens aan begin!
Dit. Divinty 2 is bijna uitgespeeld, dus men moet wat.
Voor het aanbieden van je ziel, staat mijn PMbox open.
pi_78578905
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef HeerLucifer het volgende:

[..]

Dit. Divinty 2 is bijna uitgespeeld, dus men moet wat.
klinkt als een game om geile chicks te ontmoeten.

tvp dus!
pi_78584886
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:45 schreef RPG het volgende:

[..]

Waarom kan je geen diablo meer spelen dan?
Poort is geblokkeerd, dus geen spelletjes meer vanaf de computer naar het internet.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_78628262
Dit is een coole game. Ik speel het al anderhalf jaar en het verveelt nog niet, het wordt eigenlijk steeds leuker. Mijn orginele server is Perfect World Malaysia, waar ik 3 karakters heb. Deze server bestaat al heel lang en is eigenlijk een "ver-engelste" versie van het chinese orgineel. Sinds vorig jaar bestaat ook de PWI server, waarbij het hele spel eigenlijk overgezet is in het engels. Op PWI heb ik een level 79 venomancer en zit in een nederlandse faction (guild). Toch wel veel mensen die dit spelen en de servers zijn goed gevuld moet ik zeggen.
pi_78646053
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef PerfectYou het volgende:
Dit is een coole game. Ik speel het al anderhalf jaar en het verveelt nog niet, het wordt eigenlijk steeds leuker. Mijn orginele server is Perfect World Malaysia, waar ik 3 karakters heb. Deze server bestaat al heel lang en is eigenlijk een "ver-engelste" versie van het chinese orgineel. Sinds vorig jaar bestaat ook de PWI server, waarbij het hele spel eigenlijk overgezet is in het engels. Op PWI heb ik een level 79 venomancer en zit in een nederlandse faction (guild). Toch wel veel mensen die dit spelen en de servers zijn goed gevuld moet ik zeggen.
Wat leuk zeg. Mijn hoogste character is pas level 30.
Maar inderdaad er zijn altijd redelijk veel mensen aanwezig, alhoewel ik er nog niet echt Nederlanders ben tegen gekomen..
Vooral in het stadje Archosaur zijn altijd ZOOOOO veel mensen dat mijn hele spel er van vast loopt. Ik noem het daarom 'City of the Lag'.

[ Bericht 36% gewijzigd door Miss_Blackberrylove op 03-03-2010 17:34:18 ]
pi_78671631
Die lag valt op zich nog wel mee. Ik kan 4 clients tegelijkertijd draaien met maximale settings. Als ik door Archosaur loop dan schokt het enigzins, maar het is nog altijd goed speelbaar. Bij het draaien van een enkele client merk ik geen lag. Ik vermoed dus dat dit een computerafhankelijk iets is.
Om de lag te verminderen heeft de client een optie om alleen de chars weer te geven van personen die in de buurt staan. De chars die verder weg staan worden dan niet gerendered. Je ziet ze dan niet, wat ook niet noodzakelijk is, maar het vastlopen van de applicatie op tragere computers kan hiermee worden voorkomen.
pi_78676021
is dit veel anders dan magic runs of hoe heet dat spel
pi_78690432
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef PerfectYou het volgende:
Die lag valt op zich nog wel mee. Ik kan 4 clients tegelijkertijd draaien met maximale settings. Als ik door Archosaur loop dan schokt het enigzins, maar het is nog altijd goed speelbaar. Bij het draaien van een enkele client merk ik geen lag. Ik vermoed dus dat dit een computerafhankelijk iets is.
Om de lag te verminderen heeft de client een optie om alleen de chars weer te geven van personen die in de buurt staan. De chars die verder weg staan worden dan niet gerendered. Je ziet ze dan niet, wat ook niet noodzakelijk is, maar het vastlopen van de applicatie op tragere computers kan hiermee worden voorkomen.
Ja dat is zo, is ook iets wat van de computer af hangt natuurlijk. Ik kan de settings dan ook niet op maximaal zetten, maar doe ze meestal op het 2e of 3e puntje.
Ja dat is wel heel handig dat je dat kunt uitzetten he? Ik doe het meestal niet, maar dat de optie er is is heel goed.
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef Helmpje het volgende:
is dit veel anders dan magic runs of hoe heet dat spel
Bedoel je Runes of Magic? Ik kende het spel zelf niet maar heb net even een youtube filmpje er van opgezocht.
Klopt dat dat het deze is?

De interface lijkt heel erg veel op dat van Perfect World, alhoewel je het natuurlijk wel een beetje kunt aanpassen naar je eigen wens. Voor de rest denk ik dat het ook wel een vergelijkbaar spel zal zijn, alleen waarschijnlijk wel met andere characters/rassen en een verschillende verhaal lijn.
Maar ik denk dat heel veel MMORPG's wel enigzins wat van elkaar weg hebben, zo heb ik een poos World of Warcraft gespeeld en daar lijkt Perfect World ook wel veel op.
Maargoed, ik zou zeggen als je zelf wilt zien hoe veel het op elkaar lijkt kun je altijd wat in-game filmpjes gaan opzoeken op YouTube, zijn er vast genoeg!

xxx

[ Bericht 42% gewijzigd door Miss_Blackberrylove op 03-03-2010 17:33:53 ]
pi_78713276
ja die bedoelde ik :p sorry ..

wie weet ga ik deze dan weleens proberen.
ben benieuwd.

dankjewel voor je uitleg
pi_78717077
ik ben nu lvl 25 en langzaam op weg naar de 30 en dan kan ik eindelijk ook gaan vliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')