Hier is het ook een dramaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij tap je hier af, want het gaat steeds langzamer
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen Maricha?
Komt doordat ik dermate weinig bezoekers heb op 3FMFan dat ik geen caching nodig heb, en dan kan het sneller worden weergegeven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Bol_Wan het volgende:
valt me trouwens op dat 3fmfan de nowplayinginfo beter geregeld heeft dan de 3fm zelf![]()
![]()
al is de Freakandel Speciaal da weer verkeerd![]()
Die is geen director, maar producer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook de webcam bedient en dan ben je regisseurquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is geen director, maar producer.
Alleen programma's als GIEL en Coen en Sander hebben een aparte regisseur.
Al zou je een producer natuurlijk ook director kunnen noemen...
En er zit ook iemand TV te kijkenquote:
Alleen Giel heeft aparte regisseur, Coen & Sander niet hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is geen director, maar producer.
Alleen programma's als GIEL en Coen en Sander hebben een aparte regisseur.
Al zou je een producer natuurlijk ook director kunnen noemen...
Ohja, da's waar ook. De rol die Timur eerst had bij C&S heette coördinator en niet regisseur. Was daar even mee in de war.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Alleen Giel heeft aparte regisseur, Coen & Sander niet hoor.
Maar ik ben ook regisseur (niet zozeer bij MetMichiel) maar wel bij festivals en Serious Request
Hij komt me zeker bekend voor, maar kan even niet op de titel komen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/os2010/vide(...)-in-36-seconden.html
Bij help ik zoek! Weet tot nu toe niemand maar hoe het nummer wat je onder het filmpje hoort als ik me niet vergis heb ik hem wel eens bij 3FM gehoord de afgelopen tijd.
Dat heb ik dus ook,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt me zeker bekend voor, maar kan even niet op de titel komen...
Kasabian - Firequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Bij help ik zoek! Weet tot nu toe niemand maar hoe het nummer wat je onder het filmpje hoort als ik me niet vergis heb ik hem wel eens bij 3FM gehoord de afgelopen tijd.
kut, ik weet het ook niet meer, dit gaat me weer de hele avond bezighoudenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch niet,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kut, ik weet het ook niet meer, dit gaat me weer de hele avond bezighouden
ah dankje, bespaart me weer een avond waarin dat deuntje de hele fucking tijd in mijn hoofd zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |