quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Antony1989 het volgende:
OP aangepast. Bedankt Tazar_Yoot. Hij zal in de loop der tijd steeds uitgebreider worden
nou ja, op zich wel logisch, het is een werk telefoon, geen speeldingetje... zolang dat ding maar goed mijn outlook integreert vind ik het wel best (hoop alleen dat ik er wel gewoon applicaties op kan zetten dus)quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is net als een auto krijgen van je werk en dan maar 60 mogen rijden
Neem aan dat ze wel wat open laten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, op zich wel logisch, het is een werk telefoon, geen speeldingetje... zolang dat ding maar goed mijn outlook integreert vind ik het wel best (hoop alleen dat ik er wel gewoon applicaties op kan zetten dus)
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef znarch het volgende:
Hm, de first gen schijnt niet erg fijn te werken (het touch screen).
Ik heb ook een eerste generatie storm, fijn toestel maar ik wou dat ik had kunnen wachten op de 2e generatie..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:29 schreef AskBrad het volgende:
ik kan een Blackberry Storm kopen. First gen.
Ja of nee?
Touchscreen probleem? is het zo dat die niet op elke plek ''werkt''?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:59 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb ook een eerste generatie storm, fijn toestel maar ik wou dat ik had kunnen wachten op de 2e generatie..
Hij heeft vooral problemen met vochtige weertypen, dan slaat t touchscreen op hol. Verder kan ie vrij traag zijn en af en toe vast lopen. Is natuurlijk heel erg afhankelijk van wat je er mee doet. Als ik m echt veel gebruik is de batterij ook binnen een dag leeg, weet niet of de overige modellen dat ook hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Touchscreen probleem? is het zo dat die niet op elke plek ''werkt''?
Übertwitter: http://www.pocketberry.co(...)ertwitter-ota-links/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef znarch het volgende:
Miss nog wat OTA links naar veelgebruikte aps? Zoals google sync, de blackberry twitter client, opera mini?
Betalen van appsquote:
jawel hoor, install deze OTA: http://ealvnv.info/files/Applications/Opera/op.jadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef nelisb het volgende:
Jammer dat de bold 9700 nog niet wordt ondersteunt door opera mini. Vindt de huidige browser niet echt wat.
Hij bevalt mij erg goed nu OS 5.x al een tijdje uit is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:59 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb ook een eerste generatie storm, fijn toestel maar ik wou dat ik had kunnen wachten op de 2e generatie..
ok, is die nieuwe OS er makkelijk op te zetten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij bevalt mij erg goed nu OS 5.x al een tijdje uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |