abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78384684
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon onsmakelijk om 12 uur naast een vent in een korte broek of met ontblote armen te moeten zitten waarmee ik dan ook nog een armleuning moet delen. En campingsmokings.....
Ik snap niet echt wat daar zo smerig aan is, je hoeft toch niet bij zo iemand op schoot te zitten? (nou ja... min of meer wel natuurlijk maar bij wijze van spreken).
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 11:00:33 #27
45833 crew  Fogel
pi_78384770
Gewoon een nette (evt spijker) broek en een polo met korte mouwen, zoals altijd. Wel een pull-over in de handbaggage voor het geval dat het te koud is in het vliegtuig (maar het is juist meestal verrekte warm).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_78385563
Meestal gewoon een spijkerbroek, t-shirt en een vest. Dan kan ik die laatste eventueel makkelijk uit trekken als het te warm wordt. Wat meestal juist andersom is overigens. Ik zal dus ook nooit in een korte broek gaan. Veel te koud
pi_78387115
meestal een trainingsbroek of mijn meest relaxte spijkerbroek en verder een t-shirt. ook nog een vest of trui in de handbagage.

verder ook de schoenen die ik het snelste uit krijg en de dunste zolen hebben

en de mensen die dit tokkie-achtig vinden: dikke vinger ik zit niet voor jou genot in het vliegtuig
Voor wat foto's, kijk hier
pi_78388446
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat is het dus ook NOT DONE. Kleedt je svp fatsoenlijk als je intercontinentaal met een lijnvlucht vliegt. Ik walg echt van die tokkies in trainingspak. Maar nog erger zijn die met een korte broek. Je zal er maar naast zitten en elke keer die harige poten in je blikveld.

Voor de dames maak ik een uitzondering; dan kan niet luchtig genoeg zijn. Maar als man kleed je je toch gewoon een beetje casual en een paar wat langere dikke sokken over je gewone sokken heen helpt echt om niet na 12 uur met een paar dikke voeten uit het vliegtuig te stappen.

En wil je toch in een campingsmoking of korte broek vliegen, boek dan aub bij Air Berlin, AirAsia of een andere low cost carrier zodat ik me niet hoef te storen.
Als ik een vluchten van acht uur of langer heb is het echt geen pretje om opgekropt in een spijkerbroek te zitten, dus iets comfortabelers scheelt enorm, dus het zijn niet alleen de paupers die dat doen.

Mijn airport outfit:
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_78388554
Korte vluchten gewoon de kleren die ik aan heb, met de "grootste" schoenen die ik meeneem, wegens ruimtebesparing in mijn bagage. Die schoenen/laarzen doe ik toch uit. Voor langere vluchten een joggingbroek, maar dus wel een mooie. Eentje die er gewoon prima uitziet. Donkerblauw of zwart. En niet een heel trainingspak, dat is nergens voor nodig. O en die joggingbroek dient dan ook direct als pyamabroek voor de koudere nachten. Ik ga nu in april ergens heen en tijdens die reis zal het zowel 5 graden zijn, als 30, dat vind ik best lastig, want dan moet je dus echt best veel meenemen.

Oh en op mijn laatste reis uit Egypte was ik ergens een schoen kwijtgeraakt en vloog ik terug op sokken en teenslippers. Not so charming.
pi_78388903
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef lezzer het volgende:
En ik maar denken dat het not done was om een trainingsbroek aan te doen
Tijd om een mooie trainingsbroek aan te schaffen dus
Ik ga meestal voor de yogapants - die zien er niet al te trainingsbroekerig uit en zitten heerlijk! Schoenen uit en dikke sokken aan. En ik zwéér bij een dunne kasjmieren trui. Ik las het ooit als tip van La Breukhoven en dacht toen echt van maar het zit echt perfect: warm, zacht, comfortabel (en het maakt het tokkie-effect van de yogabroek wat minder ).

Ik heb ook altijd m'n wandelschoenen mee in het vliegtuig; somehow is mijn koffer altijd te klein
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:53:24 #33
291663 Amooma
It's my TURN
pi_78388955
Joggingsbroek met een lekkere warme trui
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_78388996
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga meestal voor de yogapants - die zien er niet al te trainingsbroekerig uit en zitten heerlijk! Schoenen uit en dikke sokken aan. En ik zwéér bij een dunne kasjmieren trui. Ik las het ooit als tip van La Breukhoven en dacht toen echt van maar het zit echt perfect: warm, zacht, comfortabel (en het maakt het tokkie-effect van de yogabrroek wat minder ).
Goeie tip, die kasjmier trui. Ik heb er eentje. En mijn joggingbroek heet "perfect butt" van A&F. Niks tokkie-achtigs aan!! Dussssss

(Hoe kán je een broek zo noemen!!! Ik had hem daarom bíjna niet gekocht!! )
pi_78389028
Oh, die heb ik ook! Maar de mijne is knalrood en niet geschikt voor in het openbaar
pi_78389076
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, die heb ik ook! Maar de mijne is knalrood en niet geschikt voor in het openbaar
Je hebt meerdere kleuren en ook modellen. Die van mij lijkt ook een beetje op een jazzpants en is donkerblauw. Ik heb ook wel een rode, maar die draag ik alleen om in te sporten idd.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:14:46 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78389639
Ik draag meestal een t-shirt met een trui of een vest en een lekker zittende broek + een hele grote sjaal die ook als dekentje dienst kan doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78389859
quote:

En om even duidelijk te zijn: in de Economy Comfort of Business Class van onze nationale trots de KL(e)M, kom je dit soort kledij gelukkig maar zelden tegen.

Ik vind het gewoon onsmakelijk om 12 uur naast een vent in een korte broek of met ontblote armen te moeten zitten waarmee ik dan ook nog een armleuning moet delen. En campingsmokings.....
Je geeft het antwoord zelf al. Je moet dus niet op een goedkoop ticketje de grote baas gaan uithangen, en gaan lopen klagen dat in de economy mensen kleren aantrekken die ze zelf aan willen trekken (tis wat ) en jou niet aanstaan.

Als je je daaraan stoort koop dan een ticket in de comfort of business class.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_78390703
quote:

[..]

Plezier in het reizen? Ja, wanneer het een vakantiereis betreft.
Nou, het is een vakantiereis.
Maar wáárom vind je dat iemand niet in trainingsbroek in het vliegtuig mag zitten?
Wat ik me bijvoorbeeld kan voorstellen is dat het in sommige landen gewoon helemaal anders werkt.
Ik vlieg met Cathay, en eerlijk gezegd is het dat ik naar Azië vlieg dat ik er over nadenk. Als ik naar de Canarische Eilanden vloog had ik er niet eens een topic over geopend.

Mijn idee is om een fatsoenlijke trainingsbroek te dragen (dus een nette), en die op het vliegveld voor wat anders te verwisselen.
Ik verlaat normaal niet eens mijn woning in een trainings- danwel joggingbroek.
Ik zou er ook een gewone trui op dragen. Het gaat puur om de (langdurige) zithouding die volgens mij een stuk aangenamer wordt in een comfortabele broek. Bovendien vliegen we 's nachts, dus iedereen slaapt.
pi_78391372
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, het is een vakantiereis.
Maar wáárom vind je dat iemand niet in trainingsbroek in het vliegtuig mag zitten?
Wat ik me bijvoorbeeld kan voorstellen is dat het in sommige landen gewoon helemaal anders werkt.
Ik vlieg met Cathay, en eerlijk gezegd is het dat ik naar Azië vlieg dat ik er over nadenk. Als ik naar de Canarische Eilanden vloog had ik er niet eens een topic over geopend.

Mijn idee is om een fatsoenlijke trainingsbroek te dragen (dus een nette), en die op het vliegveld voor wat anders te verwisselen.
Ik verlaat normaal niet eens mijn woning in een trainings- danwel joggingbroek.
Ik zou er ook een gewone trui op dragen. Het gaat puur om de (langdurige) zithouding die volgens mij een stuk aangenamer wordt in een comfortabele broek. Bovendien vliegen we 's nachts, dus iedereen slaapt.
Je moet gewoon aantrekken wat je zelf het prettigst vindt (en je helemaal niks aantrekken van dit soort lui). Wat ik wel kan adviseren is iets van een trui met T-shirt. Er zijn vluchten waarbij de airco heel koud staan, en er zijn vluchten waarbij de kachel vrij warm staat. Dan is het altijd prettig als je een trui aan of uit kan trekken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_78391608
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Je moet gewoon aantrekken wat je zelf het prettigst vindt (en je helemaal niks aantrekken van dit soort lui). Wat ik wel kan adviseren is iets van een trui met T-shirt. Er zijn vluchten waarbij de airco heel koud staan, en er zijn vluchten waarbij de kachel vrij warm staat. Dan is het altijd prettig als je een trui aan of uit kan trekken.
Dat wist ik inderdaad wel Ik ben al vaak blij geweest met m'n trui in het vliegtuig
* lezzer gaat een toffe trainingsbroek kopen straks
pi_78392650
Ik zit gewoon in het vliegtuig in mijn normale kleren, spijkerbroek, overhemd, jasje of trui. 3 uur, 6 uur, 16 uur, maakt me allemaal niet uit. Ik stoor me daar niet aan, heb geen speciale "reiskleding" nodig.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:38:31 #43
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78393001
Mensen die joggingbroek in een vliegtuigdragen zijn gewoon DIK of GUIDO's.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78393163
je kan ook met de miles-high club gaan, dan hoef je helemaal niets aan
pi_78393253
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:38 schreef Killaht het volgende:
Mensen die joggingbroek in een vliegtuigdragen zijn gewoon DIK of GUIDO's.
Jij maakt zeker nooit lange vluchten?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_78393306
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Gewoon in een spjikerbroek. Zit heerlijk.
pi_78394986
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Gewoon in een spjikerbroek. Zit heerlijk.
Ik vind een spijkerbroek toch niet fijn... Ben een dame hè, ik draag redelijk aansluitende broeken.
Zoiets zit veel beter:

en dat vind ik nou niet enorm pauper ogen, ofzo.
pi_78395392
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Alsof dat wat boeit...

Of ik nou in joggingbroek of spijkerbroek zit maakt me qua comfort echt geen ruk uit...

Het enige wat ik op lange vluchten nodig heb is af en toe een loopje. Meestal ga ik niet eens naar de WC omdat ik echt naar de WC moet, maar om gewoon even m'n benen te kunnen strekken. Da's vele malen waardevoller dan welke kleding dan ook.
pi_78395734
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Omniej het volgende:

[..]

Alsof dat wat boeit...

Of ik nou in joggingbroek of spijkerbroek zit maakt me qua comfort echt geen ruk uit...

Het enige wat ik op lange vluchten nodig heb is af en toe een loopje. Meestal ga ik niet eens naar de WC omdat ik echt naar de WC moet, maar om gewoon even m'n benen te kunnen strekken. Da's vele malen waardevoller dan welke kleding dan ook.
Ja maar vrouwen dragen niet alleen kleding voor de functionaliteit he, meeste mannen dragen geen ultra strakke jeans.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_78395789
21 maart ga ik naar München met het vliegtuig (wel een uur vliegen hoor!!!).
Dan maakt het niet zoveel uit wat voor soort broek je aan doet, zo'n korte vlucht. :p
Gewoon een spijkerbroek gaat het ook worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')